• Anmälninglänk till arbetsuppgifter HT-23 för F09 innebandy

    Hej! Så var innebandysäsongen igång på allvar. Som vanligt har vi föräldrar/vårdnadshavare och spelare en del uppdrag att genomföra för föreningen (Storvretacupen är inte inräknad här) Hösten 2023: verkar det mest bli bemanning av sekretariat vid hemmamatcher samt en cafeteriadag, söndag 17 december. Våren 2024: tyvärr vet vi inte den exakta mängden uppdrag för våren men det blir förutom att bemanna sekretariatet också troligtvis nattvandring samt en hel del kioskhelger. Vi behöver dock hjälpas åt för att lösa bemanningen nu för hösten. Alla behöver ta åt sig pass och jobba för laget. Är man osäker på sekretariatet, ta hellre ett kioskpass så här i början.Jobbar man inte alls under höstterminen behöver man jobba mer under våren -24😊 Anmälan och schema för sekretariat höst 2023 Anmälan och schema för kiosken den 17 december 2023 (Det kan fungerar bäst att anmäla sig via dator eller skriv i gästboken vilket pass ni kan ta så fyller jag i arbetsschemat.) Kort om sekretariatet på hemmamatcher • Två vuxna till varje hemmamatch (Föräldrar som vill lära sig klockan och rapportering av resultat och känner sig osäkra får gärna sitta med dubbelt med de som bokat sig till passen och lära sig.) • Tjejerna som inte spelar får också gärna vara med och lära sig klockan och sekretariatets rutiner (Tjejerna får dock inte ersätta en vuxen i sekretariatet än så länge) • Var där i god tid innan matchen börjar ca 15-20 min innan matchstart. • Lathund för hur klockan fungerar finns på laget.se under fliken Mer och sedan under dokument. Kiosken på Sporthallen i Storvreta Nya kioskinstruktioner är på gång från föreningen, återkommer när vi får dem. Tror det var allt men har ni frågor är det bara att kontakta mig (076-837 18 60) Vi syns i hallarna! Med vänlig hälsning Marie Strand, Klaras mamma F-09 6 okt 2023 5kommentarer
  • 6 juni Lagaktivitet för tjejerna (heldag) – Städa Hovgården

    Hej! Vi har fått möjlighet att som en lagaktivitet, städa och plocka skräp på Hovgårdens avfallsanläggning. Ett uppdrag som ger oss 35.000:- rakt ned i lagkassan (tack vare Frank 😊). Det är ett uppdrag för tjejerna i första hand men vi kommer behöva en del hjälp från er föräldrar med. Vi delar in oss i 4 grupper och vi behöver minst en ansvarig förälder i varje grupp som kan vara med och styra hur städningen ska gå till. Området är stort men Frank kommer ordna kartor så vi vet vart vi ska städa När? Vi träffas tisdag den 6 juni kl 9.30 (samåk gärna) Var? Hovgårdens avfallsanläggning, adress: Hovgården 20. Frank tar emot oss. Vi ordnar fika och pizzalunch och jobbar på under dagen tills vi är klara men inte senare än till kl 16.00 hoppas vi på! Obs! Kläder efter väder! Ta med vattenflaska och egna arbetshandskar om ni inte vill låna handskar. Vi kommer skicka ut en kallelse både till spelare och föräldrar. Vi behöver 4-8 st föräldrar som kan hjälpa till att vara arbetsledare. Vi ser såklart att så många som möjligt av alla tjejer deltar under denna arbetsdag! Frågor? Hör av er till Frank eller Marie Med vänlig hälsning Marie och Ledarna i F09 F-09 4 maj 2023 3kommentarer
  • Arbetsschema F09 Storvretacupen 22/23

    Hej, Nu har vi fått tider till hur vi ska jobba under Storvretacupen. Vi har ansvaret för boendet på Celsiusskolan, in- och utcheckning +frukost+kiosk och en del städ skulle jag tro. Normalt jobbar man två personer i taget men under vissa perioder behöver man vara fler som t.ex. när flest checkar in + frukost + utcheckning och jag återkommer med mer detaljerad info om arbetsuppgifterna när vi får den. Vi har fått ner antalet timmar som vi ska jobba 😊 per barn (hoppas bara att inte cupledningen ändrar sig och ger oss något mer). Vi har 41 st pass att fördela. Passen varierar mellan ca 3-4 timmar. Det som gäller är: 2 st pass/barn Tränare tar 1 pass/barn Schemat för arbetspassen hittar ni via länken nedan. Fyll gärna i så snart ni kan. Om ni inte har fyllt passen innan den 21 december fördelar vi ut resterande passen som finns kvar på de som inte har skrivit upp sig. Som vanligt, om man inte kan arbeta måste man själv hitta en ersättare. Man t.ex. byta med andra lag i andra perioder osv (vi hoppas få kontaktpersoner till de andra lagen snart) Eftersom vi har en skola med övernattning behöver det vara vuxna som bemannar med tanke på säkerheten. Länk: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1LpR_Z6IdK5y33RHpNik5g7UljoFajqsglIn0ZaROA38/edit?usp=sharing Obs! Bemanningsschemat fungerar bäst att fylla i via dator. Tror det var allt för stunden och mer detaljerad info kommer men hör av er om ni funderar på något redan nu, tfn 076-8371860. Trevlig lördag! Med vänlig hälsning Marie Strand, Klaras mamma F-09 3 dec 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter