• F.o.m v38 Tordsdagsträning på Sidsjövallen OBS NY TID!

    Hej alla spelare och föräldrar. Från och med nästa vecka, V38 så flyttar vi tillbaka torsdagsträningarna till Sidsjövallen. 16:25-18:00. Träningstiden blir 1,5h fördelat på 1h på konstgräset (5-5) och sedan avslutande teori i 30min. Tillåter vädret så håller vi teorin utomhus på 11-11 planen, om så ej är fallet så flyttar vi in till tillfälliga klubbhuset uppe i backen. Rekommendation att ha med sig "vanliga" skor att byta till för att inte halka inomhus. F-13 12 sep 0kommentarer
  • Sidsjö Böle - häften

    Hej! Det är dags för häften igen. Jag kommer att lämna ut dem i slutet av tisdagens träning. Om ni inte kommer att vara där, kolla gärna om någon annan spelare kan ta med häften till er. Pengarna för häftena ska vara inbetalade till föreningen redan första september så jag är tacksamma om ni swishar så snart som möjligt, men allra senast sista augusti. Alla ska sälja tre häften så det är 840 kr totalt. Märk swishen med ett barns namn. Mvh Annika Reibom Kassör F-13 24 aug 5kommentarer
  • Dags för cup!

    Äntligen dags för cup igen! Vi behöver några frivilliga föräldrar som kan bidra med bil och skjuts mellan vissa matcher/matställen/boende för att vi ska få schemat (och orken) att gå ihop. Kommer ni att vara på plats och har möjlighet att skjutsa oss så kommentera gärna nyheten. 18 spelare och 3 ledare plus bollsäck och matchväska behöver få plats varje sträcka. På lördagen har vi 3 matcher på Myrans IP och önskar gärna att några föräldrar sätter upp vårt fina nya tält där. Sen på söndagen mellan matcherna behöver vi åka till skolan för att packa ihop och städa ur lokalen. Vi ledare skulle vara väldigt tacksamma om föräldrarna kunde sköta städningen. Schema, ungefärliga tider: Lördag 6.30 Samling Sidsjövallen ombytt och klar för match, vi samåker i största möjlig mån med spelarna 7.40 Samling för föräldrar - Myrans IP plan Latitude 2, föräldrar sätter upp tält 08.00 Matchstart mot Alnö IF Medtag stadigt mellanmål att äta mellan matcherna 10.50 Samling Myran, plan kaffepunkten 2 11.20 Matchstart mot Härnösands SK 12.30 Lunch Härnösands Arena på Högslätten, skjuts behövs efter matchen till lunchen och sen till skolan för att packa upp luftmadrasser m.m. skjuts tillbaka till Högslätten för middag 15.45 Middag Härnösands arena på högslätten, skjuts behövs efter middagen till matchen 16.40 Samling Myran, plan Latitude 2 17.10 Matchstart mot Timrå, skjuts behövs till skolan 18.15 Samling inför parad på Härnösands gymnasium 18.30 Parad 19.00 Invigning Stora torget med Grannen Måns 20.00/30 dusch, kvällsfika och mys på skolan 22.00 God natt Söndag 7.30 Frukost på skolan, skjuts behövs till planen ca 08.15 09.00 Samling Högslätten, plan Norrlands Trä 2 09.40 Matchstart mot Söråker 11.00 Lunch på Härnösands arena på Högslätten, skjuts tillbaka till skolan, föräldrar packar ihop och städar lokalen, skjuts till Myran 13.10 Samling Myran, plan Latitude 2, föräldrar plockar ner tältet 13.50 Matchstart mot Bik 15.00 Tack för den här helgen Packlista Alla platser Spelområden Meny Lunch lördag: Pasta och köttfärssås. Middag lördag: Grillad karré med potatisgratäng och bearnaisesås samt hemmagjord coleslaw. Lunch söndag: Korv stroganoff med ris. Har ni frågor så kontakta nån av oss ledare. Nu gör vi det här till en riktigt bra cup för tjejerna :) F-13 19 aug 13kommentarer
  • Visa fler nyheter