• Matcherna till helgen

    Hallå, Verkar vara flera som är bortrest, skjuka eller borta av annan anledning.. Men kan ni som inte svarat göra det så snart det går !, så vi vet om vi ska bjuda in fler spelare. Vissa kommer behöva dubbla och spela båda matcherna, finns det frivilliga? VH /Tränarna F-09 5 sep 14kommentarer
  • Sammandraget 7 september

    Hej alla! Nu finns uppgifter fördelade under: https://admin.laget.se/sbiff09/document Om det inte passar - byt som vanligt med varandra! Teamwork! F-09 4 sep 7kommentarer
  • Värdar för sammandrag 7/9 och 28/9

    Hej!! Vi har idag fått veta att vi ska stå värdar för sammandraget på lördag på Västhagen. Även för sammandraget på Västhagen 28/9. Återigen kommer det att krävas ett ordentligt teamwork för att få ihop lördagen med matchstart 08:00 och avslut ca 13:00. Jag sätter snarast möjligt ihop ett schema men behöver direkt veta: 1. Vad har vi i "förråd" (festisar?, servetter? Etc) Vem vet? 2. . Av ni som ännu inte har haft större uppgifter under ett sammandrag, meddela här om ni inte kan 7/9 alt. 28/9. Alla måste bidra lika mycket! 3. Är det någon som direkt tar på sig att baka långpannekaka till lördagen. Nötfritt!! 4. Kan någon fixa sponsring på spelarfika (20 äpplen, 20 bananer)? F-09 3 sep 20kommentarer
  • Intern match på Lördag

    Hej alla, Denna lördag möter vi oss själva i serien. Därför har kallelse redan skickats, känner en osäkerhet om vi får ihop två lag.. De sista serie omgångarna har flera fått dubbla och det kommer inte fungera denna gång. Får vi inte ivop två lag, vill vi tidigt lämna VO till sammandrags-hållaren.. SNÄLLA SVARA I TID VH Tränarna F-09 26 aug 3kommentarer
  • Info om träningsläger

    På lördag är det äntligen dags för match och därefter träningsläger! Vi samlas i Stödehuset (anvisning finns efter avfart mot Stöde) ca. kl. 12:15. Vi inleder med lunch som följs av härlig träning i olika former. Kl. 16-17 kommer vi att bada i uppvärmd bassäng utomhus. På kvällen blir det middag, lekar och lördagsmys. Alla barn sover på egna madrasser, med egna sängkläder. Upplåsbar madrass och nattlinne/pyjamas rekommenderas! Söndag morgon startar tidigt med frukost och därefter kör vi fotboll fram till ca 11:30. Vi avslutar lägret med lättare lunch i Stödehuset innan det är dags för hämtning av föräldrar kl 12:00. Rekommenderad packning: - Träningskläder (se väderprognos), med extra ombyte - Vattenflaska - Regnkläder - Fotbollsskor, träningsskor och ev. inomhustofflor - Handduk och badkläder - Madrass, kudde/täcke alt sovsäck, sängkläder och sovplagg - Hygienartiklar (Tand- och hårborste, dusch- och tandkräm m.m.) - Ombyte av kläder till kvällsaktivitet - Ombyte av underkläder och sockar - Eventuella mediciner (informera ledare om detta) - Skavsårsplåster - Eventuell extra frukt. OBS! INGA godis/snacks får medtas!!) - Eventuell mobiltelefon och laddare Alla föräldrar ansvarar att namnmärka barnens medtagna kläder, skor, laddare etc. Informera om eventuella allergier i god tid så att vi ledare kan inhandla och förbereda mat som passar alla. :) Vi kommer att vara 5 ledare på plats. Om någon förälder vill följa med och sova med gruppen finns möjlighet. Kontakta Erika för mer information om detta. Det finns även möjlighet att hyra stuga vid campingen, granne med Stödehuset. Mer information http://www.stodecamping.com/stugor Vi hoppas att flera kan samåka till och från lägret. Starta gärna en kommentarstråd här om möjligheter. Frågor om lägret mottages också här eller till Erika, lagledare. Tel: 072-2514778. Vi längtar till lördag!! :) /Ledarna F-09 11 aug 7kommentarer
  • Visa fler nyheter