• Arbetspass Urkult 1-3 Aug

    Arbetspass Urkult 1-3 aug Här kommer information till er som ska jobba under Urkult: I uppdraget som städpatrull ingår att städa från byn (Coop) in till festplatsen och även inne på festplatsen samt den bakre entrén ner mot Nämforsen. Samling för er som ska städa är 09.00 vid entrén till festplatsen. På fredagen hålls en kort genomgång av Johannes som är ansvarig för miljögruppen. Ni som städar lördag och söndag kan höra av er till någon som städat under fredagen vid ev. funderingar alt. till Johannes på telefon 073-0239038. Engångshandskar och sopsäckar tillhandahåller Urkult, dom vill att man använder deras säckar och ej tar med egna. Påsarna töms på anvisad plats inne på området. I uppdraget som entrevärdar sker samling kl. 22.10 lördag kväll för genomgång med Aki som är entreansvarig. Ni samlas vid den gula biljettkuren i huvudentrén till festplatsen. Passet börjar sedan 22.30. Aki kommer att gå igenom vad som gäller under passet t.ex. vilka armband som gäller, hur man går igenom väskor etc. Ni kommer att få västar på plats. Det kommer att finnas tillgång till te och kaffe under kvälls/nattpasset. Han rek. att ta med varma kläder samt regnkläder. Om man har pannlampa el. alt. vanlig ficklampa är det bra att ta med då det finns begränsat på plats. Detta för att kunna kolla väskor under natten. Ytterligare info om lördag kväll/ natt är utskickat via mail till er. Om ni har några funderingar är det bara att höra av er till Malin Lagledare för F11 som har haft kontakt med Urkult. // Ulf NAFU 28 jul 0kommentarer
  • Arbete Urkult

    Nu är listan för Urkult utskickad till era mailadresser Vänligen fyll idag som ni kan vara med på detta, desto fler som är med och städar desto fortare går det. FREDAG 1 AUGUSTI F10 4st F11 4st. Minst två vuxna/lag. LÖRDAG 2 AUGUSTI F11. Minst fyra vuxna. LÖRDAG Inträde kväll/natt (10 personer) 22:30-02:30 F10 och F11. 5st F10 5st F11. Endast vuxna. SÖNDAG 3 AUGUSTI F10. Minst 4st vuxna. (Jag skickade ett meddelande i inbjudan till filen där jag skrev att F11 hade fredag och vi tillsammans hade lördag men det är felaktigt, ovan info är det som gäller) // Ulf NAFU 21 jul 3kommentarer
  • Vi spelar vidare

    Efter tufft gruppspel har vi kämpat oss vidare till B-slutspel. Kl 10.30 imorse väntade match mot Mariehem, en match som var tvungen att vinna för fortsatt spel i cupen. Tjejerna krigade, bjöd på fint spel, satte första baljan efter bara nån minut och vann till slut med 2-0. Nu fylls kropparna på med energi, välförtänt vila inför nästa match kl. 18.20, då i möte mot IK Sirius. Följ matchen live på Jämtkraft arena eller via Storsjöcupens sida. Forza Ruif! NAFU 4 jul 2kommentarer
  • Storsjöcupen spelschema

    Hej på er! Nu finns spelschemat för Storsjöcupen på https://storsjocupen.cups.nu/2025,sv/result/team/61759967. Mvh Jonas NAFU 17 jun 0kommentarer
  • Storsjöcupen

    Det börjar åter igen närma sig för våra tjejer att åka till Östersund och delta i Storsjöcupen 2025 och på förekommen anledning kommer här lite praktisk information. Även i år åker vi gemensamt buss med F-11 till Östersund. Vi samlas kl. 12.30 tisdag den 1 juli vid Remslevallen för avfärd 13.00 mot vårt boende på Lugnviksskolan, dvs samma skola som i fjol. Vi kommer att bo på samma boende som de andra Ruif lagen. Vi äter middag på boendet när vi anländer för att sedan vara med på invigningen på Stortorget med förfest från kl. 18.00 och invigning med konsert kl. 19.00. Liten packlista inför cupen. Sänglinne/lakan, sovsäck/sovtäcke, kudde, madrass. Toalettartiklar Galge att kunna hänga upp blöta kläder mellan matcher. Handdukar Badkläder Regnställ/Regnrock Kläder för ombyte(och eventuellt disco?) Kortbyxor blåa för de som har. Benskydd Fotbollsstrumpor ta med om ni har både röda och blåa strumpor. Träningsoverall Fotbollsskor (som du INTE får skavsår av) Skavsårsplåster (1 ask compeed) Vattenflaska x 2 Ryggsäck/Väska för transport av skor osv till och från matcharena. Grenkontakt Vi får Frukost, Lunch och Middag på cupen och vi kommer fixa eget kvällsfika på boendet. Till matcherna kommer vi att åka med stadsbussarna, då det ingår i Cup paketet. Kostnaden för cupen är 400 kr, som sätts in på lagkontot med meddelandet "SC" och spelarens namn. Det här var den informationen vi har hittills, men kommer det mer så lägger vi ut det här på laget.se så fort vi kan. Vill ni ha mer information och cupen så gå in på deras hemsida storsjocupen.com eller ladda ner appen Storsjöcupen där det finns mycket matnyttig information för föräldrar och vägbeskrivning till planerna. Mvh Ulf, Bea och Jonas NAFU 16 jun 0kommentarer
  • Visa fler nyheter