• Städa Sverige Sön 5 maj

    Hej! Snart är det dags för vårt lag att delta i Klara, färdiga, städa! och göra en viktig miljöinsats!, och samtidigt tjäna en slant till lagkassan. Uppdraget ses som obligatoriskt för samtliga spelare. Uppdraget består av flera delar, utbildning, städning, skräpanalys och rapportering. Ni kan läsa närmare om de olika delarna i Klara färdiga städa Städning Städuppdrag genomförs den: 5 maj kl. 10, samling kl. 9:45 Under städningen plockar vi upp allt skräp vi hittar och sorterar enligt instruktioner. Städningen kommer ta cirka 3 timmar inklusive samling och paus. ICA Maxi kommer ut och bjuder på fika. Städområde Vi har tilldelats två städområden. Var respektive spelare ska samlas samt städområde framgår av kallelse. Vi städar endast där vi känner oss trygga, ej längs stora vägar eller liknande. Blir vi färdiga med städområdet innan utsatt tid så breddar vi där det anses rimligt. De fyllda säckarna kommer lämnas på de blå markörerna på kartan och hämtas upp dagarna efter av kommunen. Städmaterial Vid städtillfället använder både spelare och ledare de t-shirtar och handskar somt tilldelats samt de gula ICA-säckarna. Innan städningen ska alla deltagare genomgå den digitala miljöutbildning som görs via länken: www.stadasverige.se/miljoutbildning. Under städtillfället gör vi en skräpanalys, som kommer skickas in direkt efter städningen. MVH Ledarna F10/11 för 9 dagar sedan 0kommentarer
  • Städa Sverige

    Hej alla, Vi har blivit ombedda av "Städa Sverige" att fylla i en enkät inför städdagen 5 maj. Vi är sena på bollen så låt tjejerna svara på frågorna genast, Att tänka på: Endast ungdomarna ska svara på enkäten. De ska svara innan de gör miljöutbildning och städar. De ska göra enkäten en och en utan hjälp av kompis eller vuxen. Det finns inget rätt eller fel och de är helt anonyma. Länk till enkäten att göra innan miljöutbildning och städning (snarast möjligast): https://forms.gle/VX6XSdgEDZgfHgT79 Stort tack för hjälpen! F10/11 för 15 dagar sedan 0kommentarer
  • Bollflickor & Kioskföräldrar

    Hej på er alla! Vill bara vidarebefordra ifrån Frida på kansliet, att hon va mycket imponerad över hur fint vi hade lämnat klubblokalen igår söndag ;-) & jag vill oxå passa på & tacka alla tjejer & föräldrar för en supertrevlig helg!!!!!! Nu till det väsentliga, vi har blivit tilldelade datum för & hjälpa till vid A-lagets hemmamatcher med bollflickor & kiosk- & entréföräldrar. Datum som vi har blivit tilldelade är; Fred 19 April, matchstart 19.00 (Föräldrar: Lisa A, Marko & Maria S) Lörd 4 Maj, matchstart 13.00 (Föräldrar: Sofia R, Johanna B & Malin E) Fred 17 Maj, matchstart 19.00 (Föräldrar: Josefin N, Jimmy C & Louise K) Fred 9 Augusti, matchstart 19.30 (Föräldrar: Lina E, Jenny H & Ulrika W) Lörd 28 September, matchstart 13.00 (Föräldrar: Maria F, Sara B & Maida H) En timme innan avspark ska man vara på plats på matcharenan där man möts av matchansvarig. Spelarna bör ha RIK kläder (overall alt tröja) om möjligt. De bör även ha egen keps med sig med tanke på sol, regn, blåst när de står runt planen. Det måste vara minst 8 bollflickor och minst 3 vuxna som hjälper till vid varje match. Till denna fredag, så önskar jag namn på 3st föräldrar & de kan skriva i detta flöde, tjejerna kontaktar jag via en annat informationslänk. Sen om ni vill, eller en liten önskan ifrån vår sida så kan ni försöka sätta upp er på resterande datum Tack på förhand!! F10/11 15 apr 26kommentarer
  • Visa fler nyheter