• Bemanning arbetspass Lerkilsdagen samt Kioskansvar Herrmatch

    Hej på er Uppdaterad och reviderad 8 april Tillsammans med flickor 2011 är vi huvudansvariga för Lerkilsdagen. Samtliga killar som är anmälda att spela på Lerkilsdagen skall ta med sig bakverk på ca 15 biter (får ej innehålla nötter eller mandel) och lämna in detta på andra våning i klubbhuset på Ängås innan laget samlas. Pojkar 2011 har också blivit tilldelade kioskansvar för en herrmatch denna säsong där vi skall bemanna entré, kiosk, grill m.m med fyra vuxna. Tränarna kommer längre fram göra utskick för våra grabbar att anmäla sig som bollkallar. Nedan ser ni bemanning för arbetspass Lerkilsdagen samt bemanning för P´11s kioskansvar herrmatch 20 juni. LERKILSDAGEN LÖRDAG 13/4: Kioskförsäljning: 8:30 - 11:30 - Jacob och Charlie, 11:00 - 14:00 Alve och Noel, 13:30 - 16:00 Lukas H-L Grill: 8:30 - 11:30 - Lucas. B, 11:00 - 14:00 Viktor Köket: 8:30 - 11:30 Oscar, 11:00 - 14:00 Nils H.H, 13:30 - 16:00 Gustav. Hem. Städ: 8:45 - 11:30 Alfred och 13:45 - 16:00 Otto Julia Tollesson och Liselotte Gustafsson kommer att vara på plats på Ängås hela dagen. HERRMATCH TORSDAG 20/6 MOT ALETS IK Samling 17:30 på Ledet, matchstart 19:00. Se kioskinformaton under dokument på Lerkils Ifs hemsida för mer info Melvin Buregård, Léon Reinosso, Olof Roosberg och Ibrahimu Alex M´Munga Som vanligt önskar vi snabb återkoppling och bekräftelse på tilldelat arbetspass vilket ni gör genom en kommentar i detta utskick. Skriv förnamn, efternamn och mobilnummer på vuxen som kommer ansvara för arbetspasset samt ert barns namn. Om ni får förhinder på ert arbetspas ansvarar varje familj för att hitta ersättare samt i detta utskick kommentera namn och telefonnummer på ersättaren. Alla intäkter från försäljningen går oavkortat till flickor och pojkar 2011`s lagkassa. Tack för att vi hjälps åt. Hälsningar Julia och Liselotte, Föräldragruppen P2011 P-2011 2 apr 24kommentarer
  • Information till alla föräldrar - Lerkilsdagen 13 april

    Hej Här kommer information inför Lerkisldagen 13 april. I år slår vi rekord på antalet anmälda flickor och pojkar vilket är jättekul men en hel del att organisera upp. Tider för samling m.m för barnen kommer att komma i separat utskick från tränarna. Alla spelande barn i pojkar 2011 skall ta med bakverk för ca 15 personer, lämnas i köket på andra våning i klubbhuset innan samling på Lerkilsdagen. Tänk på att det inte får innehålla nötter eller mandel En förälder/barn i pojkar 2011 kommer tilldelas arbetspass på Lerkilsdagen. Dett gäller oavsett om ni har anmält ert barn till att delta/spela matcherna eller inte. Arbetspassen kommer troligen att vara mellan 8:30 - 16:30 på lördagen. Eventuellt kommer något arbetspass också tilldelas på fredagen. Vi i planeringsgruppen har nästa möte tisdag 2 april och därfter kan vi informera om vilka arbetspass respektive barn/familj får. Som tidigare år så vill vi ha snabba ok/bekräftelser när utskick om arbetspass sker och det är varje familjs eget ansvar att hitta ersättare och man får förhinder till sitt arbetspass Alla intäkter från försäljningen på Lerkilsdagen går oavkortat till flickor och pojkar 2011`s respektive lagkassa. All försäljning sker via swish. Hälsningar Julia och Liselotte, Föräldragruppen P2011 P-2011 28 mar 0kommentarer
  • Bingo Påsk

    OBS bara 1 vecka på Er att beställa... Hej, Föreningen delar ut Bingolotter samt Sverigelotter till alla lagen att sälja inför Påsk (påskdagen). Bingolotter 100kr/st samt Sverigelotter 25kr/st Kommentera denna nyhet hur många ni vill köpa av varje t ex 3st bingo och 4st sverigelott. SISTA BESTÄLLNINGSDAG 22:e Mars Betalning sker till Liselotte swish på 073 733 03 24 Vill man istället stödja utan lotter går det bra att swisha 200:- till 1230877068 TACK !! P-2011 15 mar 19kommentarer
  • Visa fler nyheter