• F-16 försvarar våra färger i Skåne

    Just nu är våra F-16 i Lund för att spela Lundaspelen. Ett bra sätt attavsluta handbollsåret med andra ord. 😊Vi önskar både spelare och ledare stort lycka till! Stockholmspolisens I 28 dec 2019 0kommentarer
  • Vi livesänder USM från Nyköping

    Klockan 13.00 börjar första USM Steg 2 matchen mot Kalmar HK. Du kan se den live på youtube med den här länken. https://www.youtube.com/channel/UCp9I7eu2WHvJfzIZNq0ZAQg Heja Polisen!! Stockholmspolisens I 14 dec 2019 0kommentarer
  • USMäventyr igen

    I morgon lördag 14/12 beger sig ett gäng till Nyköping för att försvara våra färger under steg 2 av säsongens USM. Stort lycka till säger vi till spelare och ledare Stockholmspolisens I 13 dec 2019 0kommentarer
  • Visa fler nyheter