• USM F-14

    I morgon lyfter flyget mot Norrland med våra spelare och ledare som ska åka till Robertsfors för att försvarar våra färger i steg 3. Vi önskar spelare och ledare stort lycka till! Länk till matchschema hittar du här. http://www.svenskhandboll.se/Handbollinfo/Tavling/SerierResultat/?Season=2019&District=2100&Series=1900761 Stockholmspolisens I 31 jan 2020 0kommentarer
  • F16 ångar på i USM

    Den här helgen är våra F16 i Spånga och spelar steg 3 i USM. Första dagen inleddes med två vinster. Första matchen idag spelas 11.40 och sista matchen 14.20. Efter det står det klart om USM resan fortsätter. Vi håller alla tummar och önskar spelare och ledare stort Lycka till! Stockholmspolisens I 26 jan 2020 0kommentarer
  • Sponsorhuset

    Vad roligt att många av er har börjat använda Sponsorhuset. Det är ett otroligt enkelt sätt att stötta Stockholmspolisen IF Handboll när du ändå handlar eller bokar hotell på nätet. Går du till butiken (finns över 600 st) via Sponsorhuset så får både du själv och Stockholmspolisen IF Handboll pengar tillbaka. Inget blir dyrare för dig som handlar. Genom att börja använda Sponsorhuset och gå igenom deras bonusstege så får du en biobiljett och stödjer oss med hela 50 kr! Kom igång här och tipsa gärna era vänner https://www.sponsorhuset.se/stockholmspolisenifhandboll/intro Stockholmspolisens I 16 jan 2020 0kommentarer
  • Visa fler nyheter