Erfarenheter från Blå Lagunen 2024
Hej, Hoppas det har fungerat bra i veckan för alla som varit i Blå lagunen. Vi vill bara fråga om ni har några medskick att tänka på inför planeringen nästa år. I sådant fall skriv nedan. Hälsningar Föräldragruppen
F-08/09
4 aug 2024
2kommentarer
Behov främst lördag blå lagunen V31.
Hej, Nu måste jag vara tydlig med att vi måste lösa lördag, laget har ett ansvar att bemanningen är fullgod. . Maria idas mamma har löst lördag förmiddag. Men vi behöver 2 personer och 1 av dem måste vara vuxen till eftermiddagen. Vi har inget att välja på. Nu måste vi lösa det. Så skriv i kommentaren om just du kan snarast. Vi vet även att bemanningen är något svag fredag och söndag men jag hoppas att vi ska klara oss på 4 st dessa pass. Men även här måste vi ha en beredskap beroende på hur början av veckan fortlöper. Jag lägger sanna text i whatsapp. Hälsningar Föräldragruppen genom Tobias
F-08/09
27 jul 2024
2kommentarer
Lägesbild och viktig information blå lagunen v31
Lägesbild: Måndag till torsdag har vi bra täckning. Fredag är man 2 vuxna och 2 ungdomar. Lördag är kris där är vi i nuläget endast 1 vuxen och 1 ungdom. Ytterligare 1 vuxen kan stå mellan 8:30 till 12. Söndag är endast 2 vuxna och 2 ungdomar. Det är 4 st som svarat att de inte kan. Jag har inte fått svar från Oleppa eller Sulin. Har sökt dem via sms. Jag kan inte göra mer kring situationen. Däremot måste jag fråga om det finns någon som kan tänka sig ta ett extra pass framför allt lördag (där behövs minst 1 till 2 vuxna och 1 till 2 ungdomar, men även fredag och söndag finns ett behov men där pratar vi eventuellt 1 extra person kan vara både ungdom eller vuxen. Återkom snarast om någon av er kan tänka sig ta ett extra pass. VIKTIGT INFORMATION: En för varje dag blir ansvarig för hämtning och lämning av material. Listan ser ut som följande: Måndag Leah ansvarig. Vårt lag tar över efter F11/12. Leah, ni får kontakta Rebecka Rutzell 0702-440409 då hon står vid blå lagunen på söndagen v30. Ni får komma överens om överlämning av materialet som ni ska ha till måndag v 31. Tydligen ska vi även dela ut några tidningar som ska finnas i klubbhuset ev var det ett paket om 200 tidningar. Måndag Leah Tisdag Meja Onsdag Majken Torsdag Hanna Fredag Naomi Lördag Alice Söndag Nellie. När söndagen är klar ska ni kontakta ansvarig för v. 32 F15/16 Moa Velin 0702-596159. Övrig info i korthet jag kommer även lägga med en beskrivning så ni hittar till PM blå lagunen 2024. Bra om alla tar del av det innan man ska stå så vet man vad som gäller. Kort info: Vart: blå lagunen När: vi ska vara på plats 8:30 för att vara klara senast 09.00 för att ta betalt och dela ut tidning. Vi ska stå där till 16:30. Vi ska ta betalt för parkering och se till att det flyter bra även på parkeringsplatsen. VIKTIGT: Vi ska tillse att inga köer eller andra hinder bildas på grusvägen in mot blå lagunen så inte räddningstjänsten kan ta sig fram. Det kan hända att räddningstjänsten kommer ut och kontrollerar detta. All info finns även i en pärm som följer med allt material, där i finns även en dagbok mm. Tänk på att ta med vatten/dricka och ev mat upp. Då det inte finns möjlighet att lämna under tiden man står där uppe. Information i sin helhet hittas på följande sätt (vi ska se om vi kan få ut pdf på ett lättare sätt) : Gå in på laget.se, meny, mina klubbar/ p18 IK F08/09, mer, dokument, blå lagunen och sist välj pdf Blå Lagunen 2024. Vet att detta inte är alldeles enkelt men försökte göra det överskådligt. Tack för just ditt bidrag inför nästa vecka och så hoppas vi från föräldragruppen att allt ska fungera väl. Hälsningar FÖRÄLDRAGRUPPEN genom Tobias
F-08/09
21 jul 2024
3kommentarer
Blå lagunen v31
Hej, Saknar fortfarande svar från några. Tiden för att ge svar var igår. Så ni som vet att ni inte svarat gör detta omgående. Kommentera i nyhet sedan tidigare. Hälsningar Tobias
F-08/09
15 jul 2024
6kommentarer
Blå lagunen V31 2024
Så var det dags för blå lagunen och här kommer nu mer information. Vi kommer att bemanna datumen den 29/7 - 4/8 alltså vecka 31. Vi har bestämt att i år använda alla i laget förutom tränarna. På varje pass är det minst 3 vuxna och 4 barn på varje pass. Med nuvarande planering ska man endast gör 1 pass under veckan. Det är viktigt att någon för varje dag tar på sig rollen som kontaktperson för att kunna ta emot växelkassa och övrig utrustning från ansvarig dagen innan. Detta måste lösas av varje team per dag. Måndag 29/7 Leah Gomander, Elvira Andersson , Linnea Engström och minst 3 vuxna. Tisdag 30/7 Meja Bendelin, Julia Ljungquist, Yasmina Ouji, Wilma Broberg och minst 3 vuxna. Onsdag 31/7 Adela Bendelin (ej vuxen tränare), Majken Göthberg, Ida Murvin, Susan Ansari och minst 3 vuxna. Torsdag 1/8 Hanna Mellqvist, Lilly Skarin, Sulin Rasul, Emma Ekman och minst 3 vuxna. Fredag 2/8 Naomi Lundgren, Ellie Tumegård, Giovanna Younan, Judith Calmen-Geyer och minst 3 vuxna. Lördag 3/8 Yasmina Alissa, Alice Norberg, Linnea Malm, Oleppa Tuyisabe, och minst 3 vuxna. Söndag 4/8 Nellie Leveau, Olivia Stenström (ej vuxen tränare), Felicia Hanna, Leia Dahlström Gerndt och minst 3 vuxna. - Kan man inte sitt pass så tar man själv kontakt med någon och byter, önskvärt är att ni tar kontakt med varandra utanför denna tråd. Det uppskattas att ni inte bara skriver i kommentarsfältet " Vi kan inte...Vem kan byta". Meddela sedan bytet till mig så korrigerar jag schemat. - Ni bekräftar ert pass i kommentarsfältet nedan. Skriv gärna: "Lisa tar sitt pass, vi kommer 1 vuxen samt Lisa". Då får vi en överblick om vi behöver bemanna upp med fler. - Mer information kommer närmare om överlämning, rutiner mm Bekräfta sitt pass bör ske snarast och absolut senast söndag 14 juli. Hälsningar, Föräldragruppen P18 F 08/09
F-08/09
10 jun 2024
17kommentarer
Visa fler nyheter