﻿<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><rss version="2.0" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"><channel><category>laget.se</category><title>laget.se - Nyheter från Överkalix IF ÖIF Fotboll P 13/14</title><atom:link href="http://www.laget.se:810/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/Home/NewsRss" rel="self" type="application/rss+xml" /><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14</link><description>Här hittar ni alltid de senaste nyheterna från oss samtidigt som det läggs upp på hemsidan</description><item><guid isPermaLink="false">0900ddc9-e629-acfa-af3f-e77f7dc37284</guid><title>Transporter under p13 cupen</title><description>Vi ser redan nu att det verkar bli problematiskt med att ta oss till och från Luleå samt till matcherna.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Det är många som svarat att de kommer till samlingen på lördag dvs inte har skjuts till Luleå.  @Renée Andersson,  @Dena Stelling-Korver,  Hermon, Ruben.&lt;br&gt; &lt;br&gt;@Abdullahi Ali, @Elsa Robel har uppgett att de åker direkt till Luleå dvs kommer inte till samlingen. Stämmer det?&lt;br&gt;&lt;br&gt;@Linda Persson och @Malin Häggman åker direkt men finns ni på plats båda dagarna och kan ta med fler barn i bilarna till och från matcherna?&lt;br&gt;&lt;br&gt;@Hassanzada Mohammad Nasir ni har skrivit ett ni åker direkt till Luleå men har 1 ledig plats i bilen? Då måste ni komma till samlingen så att &lt;br&gt; någon kan åka med er.&lt;br&gt;&lt;br&gt;@Magnus Bengtsson har 2 lediga platser, @Anders Nilsson har 1 ledig plats och @Jonas Simu  har 2 lediga platser. Alla kommer till samlingen.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Hur ska vi lösa transporter till,  i och från  Luleå?&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-11 18:18&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/News/8114461/Transporter-under-p13-cupen</link><pubDate>Thu, 11 Jun 2026 16:18:53 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">7f5fca71-54d9-45a1-05c5-91d3d3aa1748</guid><title>Pappersleverans och kläder </title><description>Nu har pappret från försäljningen kommit till fotbollsplanen.&lt;br&gt;Det finns två tillfällen att hämta, idag torsdag 11/6 16:00-20:00 alternativt tisdag 16/6 17:00-20:00. Finns en lista i klubbstugan där man bockar av sitt namn när man hämtar.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Kunderna betalar till spelaren som sedan swishar totalsumman, till 123  504 85 25. Märk med papper + spelarens namn, Senast 25/6.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Beställda kläder kan hämtas på Larssons järn idag efter 16.30.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-11 12:11&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/News/8114288/Pappersleverans-och-klader-</link><pubDate>Thu, 11 Jun 2026 10:11:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">de0d9a7d-04b5-45d2-232b-4b8fb54b5300</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11908920_medium.jpg" type="image/jpeg" length="138718" /><title>Cupinformation p13</title><description>Lägger även en kopia på cupinformation som spelarna fick i pappersform förra veckan. Notera dock att det spelschemat inte stämmer.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-10 20:53&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/News/8114010/Cupinformation-p13</link><pubDate>Wed, 10 Jun 2026 18:53:48 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">c0c3c91d-f70e-659a-0e4e-b5c41d4560cb</guid><title>Gammelstad cup Luleå för p13, 13-14 juni</title><description>Hej!&lt;br&gt;Nu närmar det sig cupspel för p13- laget i Gammelstad, Luleå.&lt;br&gt;Spelschemat har blivit ändrat igår och vi har fått nya matchtider. Vänligen ta del av spelschemat via länken.&lt;br&gt;&lt;br&gt; &lt;a href="https://www.cupmate.nu/cup/gammelstads-if-gammelstad-9v9" target="_blank"&gt;https://www.cupmate.nu/cup/gammelstads-if-gammelstad-9v9&lt;/a&gt;&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vår första match på lördag 13/6 är kl.10.00.  Kallelse är skickad på laget.se. Viktigt att ni svarar på kallelsen.  Har man ej svarat i tid, deltar man ej och annan spelare tas ut.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi har bokat middag för laget på lördag på hotellet. Vi äter gemensamt ca 17.30. Spelarna får själva betala för maten. Priset är 169 kr/ pers. Då ingår huvudrätt, sallad, bröd och dryck.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Tyvärr utlovas det inte så bra väder i helgen så ta gärna med ombyte och regnkläder.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi ser fram emot en trevlig fotbollshelg!&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-10 20:44&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/News/8113998/Gammelstad-cup-Lulea-for-p13-13-14-juni</link><pubDate>Wed, 10 Jun 2026 18:44:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">f2702402-93b8-7d07-5985-62af52da2efa</guid><title>Medlemsavgift </title><description>Påminner alla er som inte har betalat in medlemsavgiften till Överkalix idrottsförening, att snarast betala fakturan som är utskickad från föreningen alternativt kontakta föreningskontoret för hjälp med detta.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-09 21:48&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/News/8113471/Medlemsavgift-</link><pubDate>Tue, 09 Jun 2026 19:48:19 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">8fcc6a20-323b-4261-a0ef-6e6ff6cf31c4</guid><title>Arbetspass p13</title><description>Det behöver fyllas på i fikafrysen i klubbstugan. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Eddie &amp; Oscar N. S.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Baka en långpanna eller motsvarande och lämna i frysen så snart som möjligt.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Notera här att ni har tagit del av detta.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-09 21:40&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/News/8113461/Arbetspass-p13</link><pubDate>Tue, 09 Jun 2026 19:40:07 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">dae69725-ec87-3ede-2cef-a66cbbba6023</guid><title>Arbetspass p13 Lördag 6/6</title><description>Lördag 6/6 har p13 hemmamatch mot Haparanda kl.11&lt;br&gt;&lt;br&gt;Arbetspass 10.00-12.30&lt;br&gt;Temesgin &amp; Mehran.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Ni delar på arbetsuppgifterna kiosk (grilla hamburgare) och matchvärd. Arbetsbeskrivning för arbetsuppgifterna samt västar matchvärd ska finnas på plats. Gör tummen upp här, att ni har noterat erat arbetspass.&lt;br&gt;&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-04 21:17&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/News/8110538/Arbetspass-p13-Lordag-6-6</link><pubDate>Thu, 04 Jun 2026 19:17:49 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">de7f1df0-5a33-e59f-67fd-76ade1678030</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11887127_medium.jpg" type="image/jpeg" length="114128" /><title>Försäljning toa/hushållspapper</title><description>Pappersförsäljningen är igång och alla spelare ska sälja &lt;b&gt;minst 5 balar&lt;/b&gt; var. Vid flera spelare i samma familj säljer man minst 8 balar totalt. Försäljningen ska vara inrapporterad senast 24 maj på denna länk:&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;a href="https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=PeotNwOick2qQvp22uuLwPLpzeF42hNLnOSaTy75E-5UQlU3UlJIVDI2UFc0S1JIQVdNVjVaSlQxNS4u&amp;route=shorturl" target="_blank"&gt;Klicka här för att registrera er försäljning&lt;/a&gt;&lt;br&gt;&lt;br&gt;Köparna betalar säljaren som sedan swishar in den totala summan till 123 504 85 25 och märker betalningen med Papper + spelarens namn.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-21 07:52&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/News/8101985/Forsaljning-toa-hushallspapper</link><pubDate>Thu, 21 May 2026 05:52:22 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">b62c6018-c2e2-770c-e72a-531961e9da2c</guid><title>Träningskläder</title><description>Lägger ut info även här om någon har missat det i messengergruppen..&lt;br&gt;&lt;br&gt;Nu finns det dressar att prova på Larsons Järn.&lt;br&gt;Blå jacka, svart byxa.&lt;br&gt;Prova och beställ senast FREDAG 20 MAJ om ert barn vill köpa en dress.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Du beställer och betalar din dress på Larsons Järn.&lt;br&gt;Finns även föreningsväska (bag) och underställströja till subventionerat pris.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Pris:&lt;br&gt;Dressar 500kr (alternativt 250kr/del)&lt;br&gt;Väska 200kr&lt;br&gt;Underställströja 125kr (jr), 150kr (sr)&lt;br&gt;&lt;br&gt;Dressar samt väskor kommer att tryckas med föreningslogga och sponsporer.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-20 20:54&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/News/8101825/Traningsklader</link><pubDate>Wed, 20 May 2026 18:54:31 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">dcdbe97f-8a57-684e-9eb6-9f67b77a5b5d</guid><title>Info från föräldramötet 12 maj</title><description>Bra ni som deltog, däremot trist att mer än hälften inte svarade på kallelsen eller kom på mötet&lt;br&gt;&lt;br&gt;- Kallelse kommer att skickas ut till både träningar och matcher. Ni som ej vet hur det fungerar hör av er till Maria (0703222880). VIKTIGT svara så att tränarna kan planera. &lt;br&gt;- Vid bortamatcher måste ni även klicka i; kommer till samling, har bil etc. Alla måste hjälpas åt att köra så alla kan följa med. Åker ert barn med någon annan så swishar man 100kr till chauffören &lt;br&gt;- P13: har totalt 12 seriematcher (alla är bokade). Tips ladda hem appen MinFotboll och följ laget där &lt;br&gt;- P13: ska på cup i Gammelstan, 13-14 juni. Kostnad för att bo på Scandic 150kr/spelare. &lt;br&gt;- P14: har också dem 12 seriematcher &lt;br&gt;- P14: ska på Pite Summer Games, 26-28 juni. Kostnad 438kr/spelare&lt;br&gt;- Intresseanmälan kommer att skickas ut inom kort för cuperna. &lt;br&gt;- Föreningsuppdrag: nu försäljning av toa/hushållspapper (minst 5st/spelare eller 8st/familj)&lt;br&gt;- Arbetspass på marknaden (parkering)&lt;br&gt;- Fotbollens Dag 15 juli &lt;br&gt;- Ev försäljning till hösten &lt;br&gt;&lt;br&gt;Vid frågor hör av er :sunny:&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-20 20:47&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/News/8101814/Info-fran-foraldramotet-12-maj</link><pubDate>Wed, 20 May 2026 18:47:33 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">51cc8dd1-7321-ecc8-fe26-d8cd3be47622</guid><title>Arbetspass för p13 lör 23/5</title><description>Lördag 23/5 har p13 hemmamatch mot Boden kl.11

Arbetspass 10.00-12.30
Hermon &amp; Oscar P.

Ni delar på arbetsuppgifterna kiosk (grilla hamburgare) och matchvärd. Arbetsbeskrivning för arbetsuppgifterna samt västar matchvärd ska finnas på plats. Gör tummen upp här, att ni har noterat erat arbetspass.

Notera här att ni har tagit del av arbetspasset.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-20 20:12&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/News/8101787/Arbetspass-for-p13-lor-23-5</link><pubDate>Wed, 20 May 2026 18:12:45 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">e380fa85-83ee-2725-ddcd-3ae040b90613</guid><title>Föräldramöte</title><description>På tisdag kör vi föräldrarmöte kl 18, välkommna. 



/ Emil &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-10 19:47&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/News/8094916/Foraldramote</link><pubDate>Sun, 10 May 2026 17:47:58 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">6eed13c5-d149-8796-0536-ef51f4fbb71f</guid><title>Ingen futsalträning denna vecka!</title><description>Hej!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi tar ledigt från futsalträning denna vecka, så ingen träning imorgon. Ses igen 5/11 kl. 15.15.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Då det varit så få killar på träningarna och det är många tjejer som tränar och några som vill spela mer än sina egna matcher, har jag anmält ett mixlag till seriespel. Matcherna spelas i sammandragsform där varje lag ansvarar för ett sammandrag. Det brukar bli 3-4 sammandrag totalt.&lt;br&gt;Är det någon som vill börja träna futsal och spela matcher i vinter, så är sista chansen att hoppa på nu. Antingen genom att meddela här i kommentarerna, till Annika 070-2767837 eller genom att komma på nästa träning.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Jag kommer att skapa en egen sida för futsalen, så att ni som inte berörs slipper få meddelanden. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Ha ett fint höstlov!&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-10-28 21:43&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/News/7978099/Ingen-futsaltraning-denna-vecka</link><pubDate>Tue, 28 Oct 2025 20:43:43 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">adba48c5-cefe-9c12-4716-f2bb5f7a622e</guid><title>Ny träningstid för futsal!</title><description>Hej!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Ny träningstid för futsal är onsdagar kl. 15.15-16.15.&lt;br&gt;Alltså ingen träning imorgon, måndag.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Hälsningar Annika&lt;br&gt;&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-10-12 14:33&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/News/7966498/Ny-traningstid-for-futsal</link><pubDate>Sun, 12 Oct 2025 12:33:43 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">5c84c29f-96f3-9912-366b-4b65eb3cae15</guid><title>Futsalträning!</title><description>Hej!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Nu finns det möjlighet för de som vill att träna futsal under vintern. &lt;br&gt;Jag vet att många spelar hockey och vintersporterna går före under vintern, men detta är ett erbjudande för de som inte har någon annan idrott under vinterhalvåret eller vill hålla igång fotbollen också. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Träningstiden är måndagar kl. 15.15-16.30 i Norrskenshallen, med start måndag 6/10.&lt;br&gt;Tränare är Annika och Mats. &lt;br&gt;Kommunikationen sker via laget.se. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Välkomna!&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-10-01 12:48&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/News/7958014/Futsaltraning</link><pubDate>Wed, 01 Oct 2025 10:48:24 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">4244692c-8b3c-83a2-f0a8-40b1009b90e3</guid><title>"Ledare" födda 13</title><description>Hej ! 

Magnus och Sofia Bengtsson tar på sig ledarskapet på resterande matcher för pojkar födda 13. En jättebra lösning, baren får instruktioner och coachning av samma ledare hela säsongen. Jag tycker föräldragruppen ska hjälpas åt och kona upp spelplanen på hemmamatcherna. Om det behövs ytterligare hjälp av ngn vuxen på matcherna så aviserar Magnus eller Sofia det innan.

/ Mvh Emil &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-05-04 21:09&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/News/7865119/-Ledare--fodda-13</link><pubDate>Sun, 04 May 2025 19:09:53 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">17002023-d8e7-e715-a9cb-6997f7c067a1</guid><title>Info från kvällens föräldramöte</title><description>Laget består av ca.25 spelare och är anmälda til två serier (en födda -13 och en födda -14, båda spelar 7-manna).&lt;br&gt;-13 laget har 14 seriematcher&lt;br&gt;-14 laget har 10 seriematcher&lt;br&gt;Tränare: Emil och Johannes&lt;br&gt;Administration: Maria&lt;br&gt;&lt;br&gt;- Laget -13 behöver någon/några som är ansvarig på matcherna. Önskvärt att denna person också är med på träningarna. Utan lösning på denna punkten så kan dem inte spela matcher.&lt;br&gt;- Träningsnärvaro krävs för att få spela matcher.&lt;br&gt;- Vi kommer skicka kalleser till både träningar och match. Ni föräldrar får kallelse på mail som  ni svarar på. Kommer/kommer inte. Inget svar = nej. &lt;br&gt;- Förslag att om ert barn åker med annan vuxen till bortamatcher så swishas 100 kr/ till den som kör. &lt;br&gt;- Mest troligen så anmäls två lag till Gammelstad Cup, 1-3 augusti. Med övernattning. Mer info om det kommer&lt;br&gt;&lt;br&gt;Fotbollen har en ny styrelse som består av Malin Nyberg, Malin Bjälmsjö, Daniel Andersson, Lina Larsson och Anna-Lena Bjälmsjö. Men huvudsektionen saknar ordförande och vice ordf. Möte nästa onsdag 23/4 kl. 18:00 i Folkets Hus gällande detta. Kom gärna och bidra med ideer och tips på styrelse så att sektionerna kan fortsätta bedriva verksamhet. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Fotbollen ska sälja produkter genom Coop, info kommer i separat inlägg.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Frågor till Emil :073-845 06 11 eller Maria: 070-322 28 80&lt;br&gt;&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-04-16 20:59&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/News/7850678/Info-fran-kvallens-foraldramote</link><pubDate>Wed, 16 Apr 2025 18:59:04 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">6e4f7ba7-55fc-0ad9-f0da-1760cf1f30f7</guid><title>Hemmamatch imorgon 29/8</title><description>Imorgon möter vi Sundrebyn här hemma. 

Jag är dubbelbokad så Mats och Annika håller i morgondagen. Om Mats blir sen får ngn hjälpa Annika. 

Fiket får Yusuf och Themesgins föräldrar fixa. 


Vi ställer upp med följande lag

Maxi
Alfred
Oscar
Adam
Daniel
Elliot
Hermone
Temesgin
Mehran
Yusuf
Alve
Markus
Albert. 


Samling 17:15 

Reserver 

Helmer 
Noah

I den ordningen, medel eventuell frånvaro. 

Kämpa väl och våga rulla boll


/ Emil 

&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2024-08-28 21:31&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/News/7679105/Hemmamatch-imorgon-29-8</link><pubDate>Wed, 28 Aug 2024 19:31:01 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">a5880250-f2be-d519-ae7f-427893740a61</guid><title>Match söndag Notviken borta.  P11</title><description>Då har vårt äldre lag bortamatch på söndag. 

Matchsamling 14:00 Notviksens IP 

Vi bör samlas intill sporthallen 12:40 på söndag. 

Jag åker till Stockholm på semester, men jag och Albiln räknar med att ansluta om det inte blir några förseningar. Mats kommer också vara på plats. 


Vi åker med följande trupp


Albin 
Albert
Oscar
Alve
Markus
Ruben 
Hermone
Mehran
Hugo
Adam
Daniel
Melvin
Temesgin 
Yusuf


Om vi blir fler än två uppstälningar så får de som tränat lite mindre också spela lite mindre. 

Skjuts får ni ordna själva sinsemellan/erbjuda skjuts ni som har. 


Vi ses på söndag 

/ Emil 





&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2024-08-22 15:57&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/News/7673447/Match-sondag-Notviken-borta-P11</link><pubDate>Thu, 22 Aug 2024 13:57:13 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">0d2131fa-2654-90a8-acf1-6131832f7b18</guid><title>Båda lagen har match på söndag. </title><description>Det har varit väldigt mkt sena ankomster till matcher. Det är inte schyst mot oss ledare eller sina medspelare, samt att man medelar i god tid ifall ens barn inte kommer till matchen. Alla behöver värma upp och följa med på genomgångar. Kommer man sent får man naturligtvis vara med men man kanske får spela lite mindre. 


Håll koll vilken match ditt barn spelar. 

Vårt äldre lag samlas söndag 9:45. P11 (född 12/13)

Alve
Hugo
Adam
Hermone
Daniel
Temesgin
Yusuf
Oscar
Markus
Ruben
Megeran
Albert

(Eventuell kan några från de yngre laget hjälpa det äldre vi ska fundera på det.)






Vårt yngre lag kommer och hejar på de äldre så de samlas 10:30. 

I vårt yngre lag spelar följande. 

Albin
Alfred
Noah
Nathna
Maxi
Elliot
Edvard
Semen
Sirus
Valdemar
Helmer


Matchstart för de yngre 12:00

/ Emil 




&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2024-08-15 21:24&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/OverkalixIF-Fotboll-P13-14/News/7667892/Bada-lagen-har-match-pa-sondag-</link><pubDate>Thu, 15 Aug 2024 19:24:55 GMT</pubDate></item></channel></rss>