Arbetsfördelning Örebrocupen
Hej! Nu är uppdelningen av jobbfördelning under cupen klar! Vi har skrivit barnens namn men det är en av deras vårdnadshavare som ska bemanna. ENDAST FREDAG OCH I NORRBYHALLEN Tänk på att vi spelar kl.17:00 i Tegelbruket – en annan hall! Uppstart med sargbygge Kl. 16:30-17:40 - Milo, Kevin, Harry N, Ebbe, Walter Sekretariatet Kl. 16:45-19:00 – Alexius & Adrian Kl. 18:45-20:30 – Espen & Harry K Kl. 20:15-ca 22:00 – Alicia & Harry L Har du inte möjlighet att vara på plats på din tilldelad tid så får du själv lösa det genom att byta kolla med någon annan förälder i laget, se vilka som anmält sig via ”Aktiviteter” i appen/hemsidan. Man skulle också kunna klara sig med 3-4 personer som bygger sarg om man behöver byta till sek. Martin, Therese, Micaela och Anna är ledare och ska inte jobba utan är med spelarna under cupen. Uppdragsbeskrivningar UPPSTART Uppdrag - Kräver 3-5 personer som bygger sarg, ställer upp mål, eventuellt drar upp linjer, ser till att matchklockan är installerad och att första matchen kan börja på utsatt tid. Stöttar hallchefen i allt som rör att första matchen kan börja. Stäm av med hallchef innan passet avslutas. SEKRETARIAT Uppdrag - Kräver två personer i de tävlande klasserna, och de som spelar i Norrbyhallen är F2010/11. Den huvudsakliga uppgiften för sekretariatet är att hålla koll på antal gjorda mål för respektive lag, speltiden samt notera vilken tid som utvisningar sker och när den utvisade spelaren kommer in igen. All resultatrapportering sker via iPaden och Cupmanager EFTER matchen, tillsammans med hallchefen om det behövs. Dessutom ska sekretariat hjälpa till så att alla matcher kan börja i tid. Sekretariatet ska ha kontakt med domarna innan, under och efter matchen. Stäm av med domarna om ni är osäkra på regler eller klockan. Efter avslutad match fyller ni i slutresultatet* genom Ipaden för liverapportering. Skulle denna mot förmodan inte fungera, SMS:ar ni resultatet i matchen till Fabian Arvidsson på 073-631 95 61. Viktigt att ha med klass (tex P-08/09), match (tex ÖSK-Lillån), och slutresultat (tex 5-3). *Rapporteringsmanual för resultatrapportering kommer senare. Sekretariatet kommer till hallen 45 minuter före första matchen och är även hallchefen behjälplig efter sista match. En bollpåse per hall, bollarna som finns i sekretariatet är endast till för matcherna – uppvärmningsbollar får lagen själva ta med Mvh Ledarna
I-P/F 2015/16 (Tybblelund)
5 apr
14kommentarer
Vi träffas redan 12:30!
Ytterligare kort info om imorgon. Alla 10 spelare som ska med ses redan 12:30 i XL Arena. Klockan 13:00 är det ljusshow med intro där det verkar som att barnen ska sprina in på arenan och det tror jag kommer bli väldigt roligt för barnen. Tänk på att vi endast är 10 barn som ska vara med i två lag, med fyra utespelare och en målvakt så det är viktigt att alla kommer imorgon, Det kommer bli väldigt mycket aktivitet för dem! Om ni verkligen inte kan komma till 12:30 så fungerar det att komma till 14:00 istället, då är det 45 min kvar till första matchen, sen kommer det bli sent. Skriv i kommentarerna om ni planerar komma till 14. Alla som är med verkar få medaj så det kommer nog bli en riktigt kul dag för våra barn! Läs gärna den tidigare nyheten också. Vi tar med matchkläder, ni har med svarta shorts, vattenflaska, klubba och glasögon. Ses imorgon! /Ledarna
I-P/F 2015/16 (Tybblelund)
4 apr
3kommentarer
Uppdaterad poolspelsinformation
Spelschema 14:45, XL Arena 15:25, XL Arena 16:45, XL Arena 17:45, Närlundahallen Parkering När du kommer från norra infarten: Efter Coop finns ett trafikljus, sväng höger in på Rådmansgatan. Rakt fram där finns en parkering och efter parkeringen ligger Närlundahallen. Sedan finns det skyltar till XL Bygg Bergqvist arena därifrån. Det finns även en del parkeringar omkring XL Bygg Bergqvist arena, Fågelvägen 16 enligt Google maps. Var vänlig att respektera utplaceras konor som finns vid våra nödutgångar. Kiosk Vi kommer att ha kiosk i både hallen och arenan. I hallen kommer det att finnas kaffe, fikabröd, chips, godis, dricka m.m. I arenan kommer vi att kunna erbjuda allt det som finns i hallen men också hamburgare, korv med bröd och toast! Så ni löser både fika, lunch, mellis och kvällsmat hos oss! Omklädningsrum Det kommer att finnas ett omklädningsrum med ert lags namn på, ni delar troligen detta med ett annat lag. Så inga värdesaker ska lämnas kvar. Trevlig helg så ses vi imorgon!!
I-P/F 2015/16 (Tybblelund)
4 apr
2kommentarer
Visa fler nyheter