Säsong 25/26 Kickoff!
Äntligen startar säsong 25/26 Träningstider: Måndag - 19:30 - 21:45 - Tybblelund Tisdag - 16:30 - 17:45 - Idrottshuset Torsdag - 18:15 - 19:30 - Tybblelund Träningen startar v.33 Utprovningskvällar för nya träningskläder är 20-21 augusti kl. 16-19. På torsdagen 21/8 kommer Innebandy24 finnas på plats med klubbor till bra priser. Rekommenderar att alla spelare har minst en träningströja med siffra på för att kunna använda som bortaställ under säsongens matcher. För våra nya spelare som ännu inte fått ett nummer får ni gärna ta kontakt med mig (Sandra) för att välja en siffra av de vi har tillgängliga. Vi kickar igång säsongen med att köra en helg träningskul/teambuilding 23-24 augusti i klubbhuset. För att kunna genomföra detta så kommer vi behöva lite hjälp från er föräldrar med att fixa mat/mellis till tjejerna. Lördag 23/8 09:00 - Samling Tybblelundshallen Övernattning i klubbhuset på Ekäng Söndag 24/8 08:30 - Frukost och packa ihop 17:00 - Avslut Vi behöver hjälp med: Mellis - Frukt/macka Lunch x 2 - Kyckling/pastasallad Middag - Taco Gällande kyckling/pastasallad så gärna att det serveras som en buffé där tjejerna kan plocka sina egna tallrikar, det är viktigt att de får i sig energi under dessa dagar. Samordna gärna i kommentarer här eller i Whatsapp så att vi ser till att de får mat när de behöver. Medtag för övernattningen: Sängkläder - lakan, påslakan och örngott Hygienartiklar och ev medicin Träningskläder och skor för både inne och uteträning Innebandyutrustning - klubba, glasögon, målvaktsutrustning Vi avslutar helgen med ett föräldramöte 24/8 kl. 16:00 i klubbhuset. Fokuspunkter: Försäljningar - Säljkrav/personliga "säljkonton", flera ansvariga Ansvarsområden - Ekonomi, Lagbyggare, eventansvariga Sponsring Filmning på matcher - att användas i utvecklingssyfte Matchansvariga - speaker/musik/sekreteriat Egen cup i mellandagarna? //Ledarna
I-F 2010
7 aug
2kommentarer
Säsongsplanering 25/26
Hej Äntligen sommmar och en massa ledighet för tjejerna! Det innebär även att planeringen för nästa innebandysäsong är gjord. (Detta blir ett långt inlägg) Först vill vi tacka för en härlig säsong med alla tjejerna och uppskatta vilken grym utveckling de alla gjort under denna säsong! Tjejerna hade ett spelarmöte där vi ledare tog upp vikten av eget ansvar, framförallt av att hålla igång träning under sommaren, alla har fått ett träningsschema att utgå ifrån. Vi gjorde även en utvärdering av säsongen och tjejerna tog då upp att de önskar mera pepp, positivitet och fokus både från ledare och från varandra, samt att de önskar mera teambuildingaktiviteter då de tycker om att umgås med varandra. Här kommer en liten grovplanering av hur vi tänker oss nästa säsong Augusti Gemensam träning startar, tillgång till hallar brukar vara i samband med skolstart Klubben har utprovningsdagar 20-21/8 för de som behöver/vill ha nya träningskläder (inlägg kommer om detta när det närmar sig) 23-24/8 kör vi ett träningsläger med övernattning i Klubbhuset på Ekäng (mer info kommer närmare) i samband med detta kommer vi även ha ett nytt spelarmöte samt ett föräldramöte på söndagen September 12-14/9 - Hagundacupen (anmälan kommer, 1000kr/spelare) samma helg är det även Örebrocupen handboll där vi förväntas arbeta åt klubben Oktober Seriestart - vi är anmälda till FK2 samt DJ Under höstlovet finns det en cup i stockholm som tjejerna varit intresserade av - Scorpions Cup, inget bestämt ännu November Här brukar kvalet till DM spelas 8-9/11 - kval till Ungdoms SM som vi har anmält laget till December och Januari Vi kommer inte kunna åka iväg/planera för någon cup under denna period då vi såklart hoppas att så många som möjligt blir uttagna till distriktslaget Då funderar vi istället på om vi skulle kunna anordna en egen MiniCup på hemmaplan 1-2 dagar Februari ev DM-final 7-8/2 ev U-SM regionfinal April Örebrocupen innebandy 3-5/4 ev U-SM final Maj Falun cup Har ni tankar/Idéer/Funderingar tveka inte att höra av er till någon av oss ledare //Ledarna
I-F 2010
17 jun
0kommentarer
Planering Falun
Torsdag 29/5 08:30 Svampen Samling och avresa 11:00 Pingstkyrkan Borlänge Lämna packning + Lunch (medhavd) 12:30 Avresa mot Falun 14:00 Match (Lugnet C) ÖSK - Tyresö Trollbäcken IBK 1 15:30 Pingstkyrkan Borlänge 17:00 Middag (Borlänge) 18:15 Avresa mot Falun 19:45 Match (Guide Arena 1) ASK Lovosice - ÖSK 21:00 Pingstkyrkan Borlänge Fredag 30/5 10:30 Avresa mot Falun 12:00 Match (Guide Arena 1) Telge SIBK - ÖSK 14:00 Lunch (Borlänge) 15:30 Avresa mot Falun 17:00 Match (Lugnet D) Täby FC 2 - ÖSK 19:00 Middag (Borlänge) Lördag 31/5 11:30 Lunch (Borlänge) 12:30 Avresa mot Falun 14:00 Match (Haraldsbo Sporthall) ÖSK - Västerhaninge IBK 15:30 Pingstkyrkan Borlänge 17:00 Middag (Borlänge) ev B-Slutspel Matcher 19:30 / 20:00 / 20:30 Söndag 1/6 A-Slutspel / B-Slutspel Vad vi behöver hjälp med: Torsdag medskickad lunch till spelarna 1-2 extra bilar för spelare/packning 1 extra bil för transport till matcher x2 Petter (Erika) tar med middag - kyckling/ris Fredag 1 extra bil för transport till matcher x2 hjälp med lunch hjälp med middag Lördag hjälp med lunch ev 1 extra bil för transport till match hjälp med middag ev 1 extra bil för transport till ev slutspelsmatch Söndag ev hjälp med transport till matcher hjälp med städning/packning av kyrkan extra bilar för spelare/packning för hemfärd Vid hjälp med handla/ laga lunch/middag skriv gärna vad ni planerar att laga så att vi får lite variation i måltiderna. De som hjälper till att handla sparar kvitto och får självklart pengar tillbaka. Packklista: Luftmadrass Sovsäck/sängkläder Matchkläder - svart + vit tröja, svarta shorts, vita strumpor, skor överdragskläder klubba, glasögon ev tejp/knä/fotskydd löparskor ev mediciner hygienartiklar + duschgrejer kläder //Ledarna
I-F 2010
18 maj
23kommentarer
Visa fler nyheter