• Hagundacupen

    Nu är det nära - säsongens första cup! Fredag 12 september åker vi. Spelschema har kommit och här kommer därmed en grovplanering för helgen. Fredag Samling 16.45 vid Svampen - Avfärd 17.00 Vi önskar att tjejerna ätit en energirik mat innan avfärd samt att de har med sig macka eller liknande att äta innan matchen. 19.00 ankomst IFU 20.30 match Vaksala - ÖSK (IFU Arena C) Incheckning skolboende Lördag 10.35 match Sirius - ÖSK (IFU Arena C) Lunch 15.45 match ÖSK - Huddinge ( IFU Arena A) Middag 20.35 match ÖSK - Alunda (Jälla idrottshall) Söndag Utcheckning från skola 10.10 Slutspel börjar Vi behöver minst 2 bilar utöver tränare för att ta oss till Uppsala på fredagen, samt hem på söndagen. Vi kollade på att boka minibussar men de var tyvärr redan upptagna. Frukost äter vi på skolan där vi bor. Lunch + middag lördag samt lunch söndag äter vi på IFU Arena. Mat som serveras är köttbullar med potatis, Taco och Pasta med köttfärssås. Packning som tidigare. Luftmadrass (max 90 cm) + sängkläder Matchkläder - vit + svart tröja, vit strumpor, svarta shorts, skor och glasögon. Klubba / målvaktsutrustning. skor för träning utomhus Överdragskläder Ev tejp, skydd, stöd och medicin Hygienartiklar (vi duschar på arenorna där vi spelar) Ev. mellis/energipåfyllning Packa lätt och kompakt, plats är en bristvara 😅 //Ledarna I-F 2010 1 sep 13kommentarer
  • Hagundacupen

    Nu är det bara 2 veckor kvar tills vi åker på säsongens första cup. Anmälan stänger på söndag 31/8 och är bindande! Betalning 1000kr/Spelare tillhanda lagkassan senast fredag 5/9. Swish: 1235682935 Just nu är vi många anmälda och kommer behöva lite körhjälp för att ta oss till Uppsala. Mer info med spelschema och planering kommer upp snart. //Ledarna I-F 2010 28 aug 0kommentarer
  • Arbetsschema Örebro cupen 13-14 september

    Hej, Nu har arbetsschemat för Örebro cupen kommit. Våra uppgfter är ”Matvakt” och ”slutstäd” på Adolfsbergsskolan. Matvakt 2 personer per pass. Se till att ha personer vid ingången till matsalen. Dessa personer ska under hela passet sitta utanför och pricka av så att enbart lag som har rätt till att äta där går in i matsalen. Lista med behöriga lag får ni av skolchefen. Personerna som prickar av matgästerna ska även vara matsalspersonalen behjälpliga. De ska hjälpa dem exempelvis med att torka av bord. Matvakterna ska även vara skolchefen behjälplig med övriga uppgifter exempelvis städ. Lördag frukost: 06:00-09:15 Lördag lunch: 10:30-15:15 Lördag middag: 17:00-21:15 Söndag frukost: 06:00-09:15 Söndag lunch: 10:30-14:15 Slutstäd 5-8 personer. Uppdrag Fråga skolchef efter redskap till städningen, allt städmaterial finns på skolan. Skolchefen är arbetsledare. Ibland kan slutstädningen påbörjas tidigare än planerat, i möjligaste mån är det bra att vara tillgänglig före utsatt tid för att avslutet ska kunna ske tidigare. Skolchefen avgör när ni är klara och får gå hem. Arbetsuppgifter - Sopa alla golv och plocka upp allt skräp. Observera att vi tar med oss allt skräp från skolan, så lämna inte kvar någon soppåse. - Städa toaletter, töm soporna. - Moppa alla golv som behövs. - Töm sopor. - Städa omklädningsrum om de har använts, kolla med skolchefen. - Samla kvarglömda saker i en påse/säck och lämna till skolchefen. Slutstäd sker söndag lunch/eftermiddag ca 13:30. Exakt starttid för slutstäd bokas veckan innan cupen. Som vid tidigare arbetstillfällen låter vi våra tränare som redan lägger mycket tid på våra ungdomar fokusera på att leda laget, istället för att jobba. Kommentera med barns namn och hur många som kommer, så uppdaterar jag schemat i nyheten allt eftersom. Alla pass måste bemannas, Schema kan ändras så vi behöver hålla oss uppdaterade. Lördag frukost: 06:00-09:15 - Klar Linn B, 2 personer Lördag lunch: 10:30-15:15 - Klar Junie T, 1 persson Alma G, 1 person Lördag middag: 17:00-21:15 - Klar Ellen E, 1 person Linnea T, 1 person Söndag frukost: 06:00-09:15 - Klar Emma M, 1 person Sofia D, 1 person Söndag lunch: 10:30-14:15 - Klar Sanna K, 2 personer Slutstäd: - Klar Emilia R, 1 person Lisen D, 1 person Alisa P, 1 person Olivia P, 1 person Signe E, 1 person Ellen H, 1 person Arbetsbeskrivning Mvh Daniel och Linda I-F 2010 27 aug 14kommentarer
  • Visa fler nyheter