• Tack för en bra cup och nu tar vi påskledigt.

    Hej! Vi tränare vill först och främst tacka alla spelare som ställt upp och kämpat så fantastiskt bra under hela cupen. Det har varit otroligt roligt att få köra en cup med killarna och det ger oss blodad tand inför framtiden och nya cuper. Vi tycker att alla (spelare som tränare) förtjänar lite påskledigt så vi kör ingen träning nästa vecka. 1-2 ÖSK Med vänlig hälsning, Tränarna. I-P 2015 13 apr 7kommentarer
  • Info sekretariatet Mellringehallen

    Hej! Imorgon är det dags. 😃 Haft kontakt med vår hallchef, Nea Wallin. Hon har full koll på läget. Imorgon är hon på plats från ca 14:15. Hennes nummer är 076-177 94 94 om ni behöver få kontakt med henne. Tänk på att komma i god tid till era arbetspass. Då hinner de som har passet innan lämna över innan nästa match börjar. Vi hoppas spelschemat håller men räkna ändå med att det ev kan bli lite ”övertid”. (Svårt att byta personal mitt i en match). Spelschemat för hallen hittar ni här. https://orebrocupeninnebandy.cups.nu/2025/result/map/ Det är P2010/2011 som spelar i hallen. Uppdragsbeskrivning uppstart Kräver 3-5 personer som bygger sarg, ställer upp mål, eventuellt drar upp linjer, ser till att matchklockan är installerad och att första matchen kan börja på utsatt tid. Stöttar hallchefen i allt som rör att första matchen kan börja. Stäm av med hallchef innan passet avslutas. Uppdragsbeskrivning sekretariat Kräver två personer i de tävlande klasserna 2008/09, 2009/10, 2010/11, 20011/12 & 2012/13. Den huvudsakliga uppgiften för sekretariatet är att hålla koll på antal gjorda mål för respektive lag, speltiden samt notera vilken tid utvisningar sker och när den utvisade spelaren kommer in igen. All resultatrapportering sker via iPaden och Cupmanager EFTER matchen, tillsammans med hallchefen om det behövs. Dessutom ska sekretariat hjälpa till så att alla matcher kan börja i tid. Sekretariatet ska ha kontakt med domarna innan, under och efter matchen. Stäm av med domarna om ni är osäkra på regler eller klockan. Efter avslutad match fyller ni i slutresultatet*** genom Ipaden för liverapportering. Skulle denna mot förmodan inte fungera, SMS:ar ni resultatet i matchen till Fabian Arvidsson på 073-631 95 61. Viktigt att ha med klass (tex P-08/09), match (tex ÖSK-Lillån), och slutresultat (tex 5-3). ***Se rapporteringsmanual för resultatrapportering, separat dokument. Sekretariatet kommer till hallen 45 minuter före första matchen varje dag och är även hallchefen behjälplig efter sista match. En bollpåse per hall, bollarna som finns i sekretariatet är endast till för matcherna – uppvärmningsbollar får lagen själva ta med. Om det är något ni är osäkra på så prata med domarna eller hallchefen. Nu ser vi fram emot en riktigt kul helg!! /Ulrika I-P 2015 10 apr 0kommentarer
  • Söndag 6/4

    Tobias och Kalle kommer att vara ner på navet 9:00-10:00 imorgon så om några är sugna är det bara att komma ner. I-P 2015 5 apr 1kommentar
  • Visa fler nyheter