• Nykvarn SK Kioskschema v26

    Nykvarns SK har ett schema för att bemanna kiosken där alla lag ska hjälpa till. P2018 har fått v26 tilldelat. I bilden nedan har vi tagit fram en bemanning under v26. Ledarna skipper bemanning då vi engagerar oss redan väldig mycket i laget. Passar inte tid får man själva organisera och byta med andra föräldrar. Använd gärna Whatsappgruppen. Instruktioner Nyckeln, Ipaden och kortläsare får man av laget innan, idagsläget är det P2017 som har veckan innan oss. Kontantfria. Jag kan kontakta Lagledaren Sofia och be att få allt hem till mig. De som ska stå i Cafét får hämta och lämna allt hemma hos mig (Lövdungestigen 18) alt lämna direkt till den som ska stå efter. Helgen så får de som öppnar hämta och de som stänger lämna alt lämna till dem som står efter. På söndagen behöver allt komma hem till mig igen för att leverera till nästa lag som ska stå veckan efter. Instruktioner om hur man startar upp och stänger ned allt finns i cafeterian Precis, måndag-torsdag är det öppet mellan 17-19:15 och fredagar kan det ibland ligga matcher på och då är cafeterian öppen. Ni kommer få ett utförligare schema när matcherna är satta, men brukar kunna vara hela dagar "Som det ser ut nu så har vi stängt på fredag då det inte är någon match sen är det i dagsläget bara två matcher på helgen men det kan komma att ändras." Jag blir meddelad om det skulle ändras. Så vi kanske inte behöver bemanna 9-17 men bättre att ha det täckt och ändra. P 2018 för 10 dagar sedan 2kommentarer
  • Laguppställning SöFF tävling #1 hos Järna SK

    Meddelar så snart som möjligt om ni inte kan komma så ett annat barn från reserven kan hoppa in!!! NSK P2018 Vit Tränare: Christian + ? Arvid N Gustaf H Lowe Liam Oliwer S Arvid S NSK P2018 Blå Tränare: Leith, Martin Lucas An Khoi Matheo Henry William Elliot N NSK P2018 Blå/vit Tränare: Rickard + ? Frans Nilo Louie Walther KF William S Hugo NSK P2018 Vit/Blå Tränare: Linda, Mattias Xander Gustav A Noel N Daniel Carl L Antonius P 2018 för 10 dagar sedan 7kommentarer
  • Information om laguppställningarna till SöFF tävlingar

    Hej, Just nu har vi 4 lag anmälda till SöFF tävlingarna. Vi bestämde oss att vi tar med dom 24 första anmälda barn till den första tävlingen, så vi kommer ha 6 barn per lag i spelform 3v3. Barn som inte är med på den första SöFF tävling kommer ha förtur i nästa tävling och vi kommer ha en statistik som gör fördelning så rättviss som möjligt. Detta gör vi för att underlätta för oss ledare och att barnen som är med på tävlingen ska få mer speltid och inte bytas ut när de precis blivit varma. Efter sommaren kommer vi ha möjlighet att lägger till ett lag till dem 2 sista SöFF tävlingar. Vi vill dock vara 2 Vuxna per lag. En som håller koll på matchen och peppar barnen och en som håller koll på tid och byten. Det är även många sko som ska knytas ;) Vi är 7 Ledare just nu och kommer redan nu till första tävlingen vara i behov av hjälp av 2 föräldrar. Vill vi ha 5 lag efter sommaren kommer vi behöver ytterliggare flera föräldrar som hjälper till. Skriv gärna oss gärna på Whatsapp om någon är intresserat att vara med. Tänka vi framåt kommer antal lag minskas med förändrat spelform och grabbarna kommer bli mer självständiga. Så just nu har vi störst behov av att vara många vuxna under sammandragen. Mvh Ledarna P 2018 för 10 dagar sedan 0kommentarer
  • Visa fler nyheter