Funktionärshelg 17-19/1 Furuborg
Då var det dags för säsongens andra Funktionärsvecka/Helg. Vi behöver bemanna kiosken och vara funktionär. Under dokument finns ytterligare instruktioner för kiosken samt funktionär, ta gärna del av de innan ert pass. Och precis som tidigare så byter ni pass sinsemellan er och meddelar mig. Viktigt att vi hjälps åt om någon önskar byta! Fredag 17/1 Nykvarn H1 mot Rosersberg Arlanda Kl. 18.00-22.00 Kiosk: Vera &Tova Funktionär: Sofia F Lördag 18/1 Kl 9.00-13.00 Kiosk: Elsa BJ & Alice L Funktionär: Nellie Kl.14.00- SSL Match Kiosk: Agnes & Ellie Funktionär: Tilde G Söndag 19/1 10.30-13-30 Kiosk: Emma J & Mary Z Funktionär: Sophie Å 13.30-16.30 Kiosk: Hanna B & Ella Å Funktionär: Johanna F På SSL matchen är vi också sargvakt, separat kallelse till denna kommer gå ut. Under denna helg kommer även sekretariat pass att fördelas ut då vi spelar hemma både lördag och söndag. Har ni några frågor så hör av er! //Malin, Lagledare
Damer DJ
6 jan
0kommentarer
Funktionärshelg 17-19/1 Furuborg
Då var det dags för säsongens andra Funktionärsvecka/Helg. Vi behöver bemanna kiosken och vara funktionär. Under dokument finns ytterligare instruktioner för kiosken samt funktionär, ta gärna del av de innan ert pass. Och precis som tidigare så byter ni pass sinsemellan er och meddelar mig. Viktigt att vi hjälps åt om någon önskar byta! Fredag 17/1 Nykvarn H1 mot Rosersberg Arlanda Kl. 18.00-22.00 Kiosk: Vera &Tova Funktionär: Sofia F Lördag 18/1 Kl 9.00-13.00 Kiosk: Elsa BJ & Alice L Funktionär: Nellie Kl.14.00- SSL Match Kiosk: Agnes & Ellie Funktionär: Tilde G Söndag 19/1 10.30-13-30 Kiosk: Emma J & Mary Z Funktionär: Sophie Å 13.30-16.30 Kiosk: Hanna B & Ella Å Funktionär: Johanna F På SSL matchen är vi också sargvakt, separat kallelse till denna kommer gå ut. Under denna helg kommer även sekretariat pass att fördelas ut då vi spelar hemma både lördag och söndag. Har ni några frågor så hör av er! //Malin, Lagledare
Damer DJ
6 jan
0kommentarer
Bingolotto Uppesittarlotter
Hej, Dags för föreningens andra säljomgång som gäller Bingolottos Uppesittarlotter. Jag kommer att dela ut dessa under Torsdagens Träning. Det är nya förutsättningar som gäller i år. Ni ser information från styrelsen nedanför vilka förutsättningarna är. Ni meddelar mig om ni önskar köpa er fria, då går hela den summan till föreningen och inget till vårt lag. VARJE spelare i lagen från SSL till P17 får ett kuvert med 20 enkellotter och 3 dubbel. Förtjänsten per såld lott är god så är det någon försäljning man ska lägga lite extra krut på så är det denna, både för föreningens och lagkassans skull. Bakgrunden till varför föreningen har 2 gemensamma säljaktiviteter per år handlar främst om att hålla medlemsavgifterna på en nivå som möjliggör att alla kan idrotta. Allt från hallhyror, domaravgifter, serieanmälan, licenser, material, lokalhyra för kansli och anställd kanslist har blivit dyrare. Vi väljer att ha 2 säljaktiviteter per år för samtliga spelande lag (ej Guldklimpar) så vi i möjligaste mån klarar oss från att höja medlemsavgifterna årligen utan försöker begränsa till vartannat eller vart tredje år. Försäljningarna är inräknade i föreningens budget så det är en förutsättning att samtliga medlemmar gör sitt yttersta och bidrar till att vi når målen. Förutsättningar/säljkrav för lagen: SSL – 20+3 lotter, inget friköp, all förtjänst till föreningen Övriga lag – 20+3 lotter, halva vinsten från försäljning till lagkassan. Sälj minst 2/3 av lotterna i kuvertet alternativt köp dig fri för 600:- per kuvert, hela friköpsbeloppet tillfaller föreningen. Familjer med flera barn under 18 år behöver inte ta emot mer än 2 kuvert, men behöver informera 3:e laget (och 4:e osv). Samtliga lag deltar i säljtävling och kan vinna priser fina priser från Zone, ICA mm. Lagen kan precis som tidigare år boka pass för att sälja lotter utanför ICA Nykvarn. Vid denna lagaktivitet säljer man sina egna lotter men har även tillgång till trippellotter (till Uppesittarkvällen) samt Nyårslotter och får även halva förtjänsten för det man säljer av dessa.
Damer DJ
6 nov 2024
0kommentarer
Funktionärshelg 25-27/10
Uppdaterad info efter att lagledaren läst fel :) Då var det dags för säsongens första Funktionärsvecka/Helg. Vi behöver bemanna kiosken och vara funktionär. Under dokument finns ytterligare instruktioner för kiosken samt funktionär, ta gärna del av de innan ert pass. Och precis som tidigare så byter ni pass sinsemellan er och meddelar mig. Viktigt att vi hjälps åt om någon önskar byta! Fredag 25/10 Kiosktjänst: 18.00-22.00 Lilja & Sophie Funktionär: Amira Lördag 26/10 Kiosktjänst: 9.00-12.30 Johanna F & Omberg Funktionär: Stella 12.30-16.30 Ella Å & Freja O.N Funktionär: Tova Söndag 27/10 Kiosktjänst: 11.00-14.30 Signe & Emma J Funktionär: Hanna Z Har ni några frågor så hör av er! //Malin, Lagledare
Damer DJ
13 okt 2024
0kommentarer
Information från Föräldrargruppen
Föräldrargruppen hälsar att det snart kommer att dras igång en Saffran försäljning för att få ihop pengar till fler cuper under vinter/vår för våra grymma tjejer. Mer info kommer inom kort. //Föräldrargruppen
Damer DJ
8 okt 2024
0kommentarer
Visa fler nyheter