Försäljning i Klubben/nya föräldrarepresentater
Hej, Ett meddelande från styrelsen nedan. Efter Mikaela och Andreas har gått över till p18, behöver ni bli 2 nya föräldrarepresentanter. Som tar hand om försäljningen och även lägger schema för er nästa cafevecka och delar info. Ni kan kontakta mig så hjälper jag till hur ni skall göra. 😊 //maria.houshmand@nolik.se "Hej allesammans Nu var det några år sedan vi körde en gemensam föreningsförsäljning, så nu är det dags igen. Så då är frågan, vad skall vi sälja? Denna gången vill vi göra skillnad, på riktigt. Därför har vi valt att sälja Cancerarmbad. Cancer är en fruktansvärd sjukdom som kommer i många olika former och något som kan drabba precis vem som helst, oavsett ålder eller kön. Varje armband kostar 100:- 50:- går till Cancerfonden 25:- går till klubben 25:- går till respektive lag ( dvs ert lag ansvarar själva för hur stor vinsten blir, ju fler armband ert lag säljer ju mer pengar får ni till lagkassan) Så fort vi fått hem armbanden kommer vi meddela detta, och be alla föräldrarepresentanter komma och hämta upp armbanden för respektive lag. Säljperiod och längd kommer meddelas samtidigt som utlämning av armband sker. Tillsammans gör vi skillnad! Hälsningar Styrelsen
P17
12 apr
0kommentarer
Fotbollskolan 2025
Hej! Det är fortfarande ett tag kvar till fotbollsskolan, men vi vill påminna om att anmäla era barn i god tid. Anmälan stänger den 30 april, och det är viktigt för oss att veta hur många barn som kommer vara med. Antalet platser är begränsat – men barn som redan spelar i klubben har självklart förtur. /Fotbollsskolekommittén
P17
6 apr
1kommentar
Bemanning Boden v. 15
Hej. Då var det P-17: s tur att bemanna Boden för hemmamatcherna v. 15. Se Schemat bifogat! Den första matchen är på tisdag klockan 19. Det står bortamatch i schemat men stämmer inte- utan det skall vara hemmamatch. Vi behöver vara minst två personer som står vid Boden hela tiden. Vi behöver vara på plats minst 45 minuter innan för förberedelse och cirka 30 minuter efter. Viktigt är att läsa rutinerna som finns. Vi kan dela upp tiden så man inte behöver stå / sköta hela passet. Andreas, Zelli och jag står på tisdagen. Sen har vi två st. matcher på lördag! Den första börjar 11.30 och vi behöver vara där kl. 10.45 senast. till ungefär 14.00. Jag kan möta upp 14.00 och ta över till nästa match men måste gå runt 15.30 Vilka 4 kan på lördag? Svara vilka tider ni kan på lördag nedan: Jag delegerar ut resterande ansvar på torsdag om det finns tider kvar. /Mickan UPPDATERING: Beslut fattades efter diskussion på träningen att ansvar för matcherna på lördag delegeras ut enligt nedan: Första passet, match nr 1: föräldrar för Charlie och Gabriel (på plats 10:45) Andra passet, match nr 2: föräldrar för Alfred och Adryan (på plats 14:00) Kommentera nedan så jag vet att ni läst. Jag hämtade kassan i söndags och fick information kring rutinerna. Rutiner finns under dokument i Laget.se samt uppsatta vid Nol IK. Styrelsen ser gärna att man tar med något hembakat till sitt pass. Det var även viktigt att hålla rent och snyggt samt ställa ut glasskylten vid Boden. Vi säljer ingen korv men Gorbys finns. Charlie och Gabriel- har ni stått innan i Boden och vet vad som gäller? Samma fråga för Alfred och Adryan? Vi kommer även behöva lämna över kassan till varandra (kanske kan göra det vid träningen på fredag?) samt till nästa lag. UPPDATERING 2 Första passet, match nr 1: föräldrar för Charlie och Gabriel (på plats 10:45) bekräftat av Föräldrar till Gabriel och Charlie. Andra passet, match nr 2: föräldrar för Alfred på plats 14:00 samt förälder för Viktor på plats 15.30 Bekräftat av föräldrar till Alfred och viktor Förälder för Lucas byter av första passet vid 13 - > tills 15.30
P17
1 apr
34kommentarer
Visa fler nyheter