﻿<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><rss version="2.0" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"><channel><category>laget.se</category><title>laget.se - Nyheter från New Mill FC F 2019</title><atom:link href="http://www.laget.se:810/NewMillFC-F19/Home/NewsRss" rel="self" type="application/rss+xml" /><link>https://www.laget.se/NewMillFC-F19</link><description>Här hittar ni alltid de senaste nyheterna från oss samtidigt som det läggs upp på hemsidan</description><item><guid isPermaLink="false">cbf09a31-b517-61ea-2e4d-f63011e78bed</guid><title>Sommaren är här ☀️</title><description>Hej allihopa.&lt;br&gt;Vill börja med att säga TACK för dessa veckor som startat igång utomhussäsongen 2026. Vilken uppslutning och vilka tjejer 😃&lt;br&gt;Vi börjar verkligen bli ett gäng nu och det är så kul!&lt;br&gt;Vi har välkomnat många nya och det är lika roligt varje gång vi får in fler tjejer och som väljer att fortsätta.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Nu är det snart sommarlov och massa lek och skoj som händer, därför tänker vi att nästa måndag 15/6 blir den sista innan sommarlovet. Vi kör en avslutning med lite fika(föreningen bjuder), massa lek och kanske en rolig föräldramatch, så snöra på er skorna och tagga till 😉&lt;br&gt;&lt;br&gt;Ang lotterna så fortsätt sälj så får vi en bra start till lagkassa. Lilly har redan sålt alla sina 8 lotter så ska åka och hämta mer. De är väl flera som behöver fler lotter, eller?!😉&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;br&gt;Försäljningen redovisas till Christoffer som är ansvarig för försäljningen och sedan redovisas 25 kr per lott tillbaka till Anki som är ansvarig i föreningen. &lt;br&gt;Jag&amp;Lisa spånar på hur vi o framtiden ska ha lagkassan.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Trevlig helg! &lt;br&gt;Ses på måndag ⚽️&lt;br&gt;Önskar: Christoffer, Elin, Martin, Henrik &amp; Lisa!&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-09 14:23&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NewMillFC-F19/News/8113097/Sommaren-ar-har---</link><pubDate>Tue, 09 Jun 2026 12:23:52 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">8dbfe24e-387d-91db-250e-13af0be002b0</guid><title>Info föräldramötet</title><description>Liten sammanfattning av vad vi pratade om i måndags på föräldramötet.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Sammandragen kommer att fortsätta, vi kör fortsatt 3vs3 på plan med sarg. Vi är väldigt många tjejer nu vilket är så otroligt kul, de betyder att vi kanske vid sammandragen kommer anmäla 2st lag för att ge tjejerna mer speltid. Sammandragen för denna ålder är verkligen för att få så mycket känsla för spelformen(match) och att springa, skjuta passa. Det ska vara mycket glädje och bolltouch. Vi pratad elite om hur vi som lag, ledare och föräldrar beter oss vid dessa sammandrag, att vi står på motsatt sida från vart spelare/ledare är, vi hejar på hela laget och inte bara enstaka spelare. Föräldrarna vid sidan om lägger sig inte i vad som sker under matcherna och spelare/ledare/domare är inget vi kommenterar utan vi peppar alla, allt ska vara för glädje för fotboll. Matchläder kommer att tas med och delas ut vid sammandrag och lämnas tillbaka vid dagens slut. Efter varje match så gör vi den berömda föräldratunneln där barnen får springa igenom 2-3g och får den sista ”peppen” från er föräldrar och fans 😊&lt;br&gt;Ledarna är som ni vet jag(Christoffer, Lillys pappa), Elin(Emilias mamma) &amp; Martin(Celias pappa). Och efter detta möte så sa även Henrik(Tuvas pappa) att han gärna vill kliva in och stötta oss ledare de gånger han är på plats. Väldigt kul att vi verkligen börjar bli ett gäng ledare nu när de blir så många tjejer 😊 Lisa(Maj-Lis mamma) är även lagets lagledare och dit kan man vända sig om det skulle vara något som man undrar över så hjälps vi åt med det vi kan. Finns det något ni föräldrar vill hjälpa till med så säg gärna till, kan vara att man vill vara ett gäng föräldrar som vill vara ansvariga för att styra lite avslutningar, roliga aktiviteter etc. Allt är uppskattat 😊&lt;br&gt;Vi kom fram till att vi ska sälja den fina föreningslotten, de är lite kort varsel kanske men de är för att skapa en början på en liten lagkassa, de kan gå till att köpa tröjor, väskor etc etc. Vi kom överens om att varje barn får 3st lotter att sälja, självklart fler om man kan/vill. Dessa kommer att tas med på måndag 8/6 och delas ut där. 50kr/lott och 25kr av dessa går till vår lagkassa, så sälj på 😉&lt;br&gt;Vi ledare tar gärna emot feedback på saker ni uppmärksammar eller som barnen kanske nämner hemma eller så, men vi håller det till efter träningar/matcher eller hojta så tar vi ett separat möte. Under träningar och match vill vi lägga 110% fokus på tjejerna och de vi har planerat för dagen.&lt;br&gt;Fotboll ska vara kul, glädje och umgänge med ett underbart härligt gäng. Så när vi kommer ner till träning/match sprider vi härlig och god stämning så att ALLA känner sig välkomna, sedda och hörda. De gäller alla, från barnen upp till ledare och föräldrar. Vi vill fortsätta växa, fortsätta behålla och skapa detta underbara 2019 gäng till något så otroligt kul och roligt att man inte vill lämna. Och detta gör vi ALLA tillsammans.&lt;br&gt;De var väl ungefär det, kan ha missat något. Men ta tag i oss ledare eller Lisa om de skulle vara något speciellt.&lt;br&gt;Tack.&lt;br&gt;/ alla ledare&lt;br&gt;&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-03 08:09&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NewMillFC-F19/News/8109472/Info-foraldramotet</link><pubDate>Wed, 03 Jun 2026 06:09:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">98414700-c2e3-448e-a8b5-162c91e6d03a</guid><title>Hej allihopa!</title><description>Först och främst Glad Påsk :hatching_chick:
Hoppas ni haft ett härligt uppehåll från fotbollen men ändå saknat det lite :wink::smiley:

Jag tänker att vi kommer köra igång fotbollen igen måndag 13/4 och de är den vanliga tiden 17-18. Kom gärna lite tidigare :soccer::soccer:

Vi kommer inom några veckor också ha ett föräldramöte där vi kommer försöka ses allihopa och prata om allt framåt. Har ni klasskompisar eller så så bjud gärna med dom så vi kan få gruppen att fortsätta växa :smiley:

Njut av helgen, trots vädret så hoppas vi på :sunny: på måndag sen.
/ 
Christoffer :soccer:&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-04-02 19:26&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NewMillFC-F19/News/8068736/Hej-allihopa</link><pubDate>Thu, 02 Apr 2026 17:26:49 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">92a5e551-7b3e-028f-135b-e6ea6ed31820</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11815614_medium.jpeg" type="image/jpeg" length="354823" /><title>Pizzakväll - succé!</title><description>Hej på er och tusen tack för en mysig kväll i onsdags!&lt;br&gt; &lt;br&gt;Pizzafest gjorde susen, speciellt när man fick önska mellolåtar på stora TV:n!&lt;br&gt;Fin kväll tillsammans där tjejerna fick ha fokus på samarbete. Vi lade pippipussel och byggde stora torn med spagetti och marshmallows – succé!&lt;br&gt;Ibland behöver det inte vara svårare än så – viktigt att fortsätta växa tillsammans och vi hoppas ju att få ännu fler kompisar fram till vi går ut.&lt;br&gt;Nu är det paus på träning i några veckor så vi får längta ordentligt – sedan går vi ut på planen kl 17-18 på måndagar. Christoffer kommer att skicka ut om uppstarten.&lt;br&gt; &lt;br&gt;Vi kommer också i samma veva kalla till ett föräldramöte där vi går igenom säsongen som kommer. Fundera gärna på vilket sätt du kan vara med att bidra till lagets utveckling.&lt;br&gt;Vill du vara ledare, hjälptränare, lagledare, tillhöra föräldragruppen eller bidra med enstaka aktiviteter – oavsett så är vi alla värdefulla och viktiga för att laget ska växa. Om vi är fler som är med och gör lite behöver inte få göra mycket :blush: Kom och häng med tjejerna – det är sååå kul!&lt;br&gt; &lt;br&gt;Några har frågat efter träningskläder och overaller. Dessa hittar ni via denna länk: https://team.intersport.se/new-mill-fc&lt;br&gt;&lt;br&gt;Gratis frakt om ni hämtar kläderna i kassan på Intersport i Moraberg :blush: Och kom ihåg att logga in er som medlem på Interport och anslut ditt medlemskap till New Mill FC. Du bidrar till föreningens kick-back som går direkt till barnens material som bollar o matchkläder - din egna bonus behåller du som vanligt:)&lt;br&gt; &lt;br&gt;Passa på att prova ut fotbollsskorna så de passar, kan annars tipsa att Intersport hade bra rea i veckan på skor.&lt;br&gt; &lt;br&gt;Önskar er en riktigt trevlig helg så syns vi snart igen!&lt;br&gt; &lt;br&gt;Hälsningar från Anki &amp; Christoffer&lt;br&gt;&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-13 21:49&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NewMillFC-F19/News/8055258/Pizzakvall-succ-</link><pubDate>Fri, 13 Mar 2026 20:49:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">e47a6d07-8549-fd65-627c-3c3c0b5326e1</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11813014_medium.jpeg" type="image/jpeg" length="304510" /><title>Vi ses väl i morgon?</title><description>Hej på er,&lt;br&gt; &lt;br&gt;Först och främst – tusen tack för i söndags!&lt;br&gt;Tre tjejer antog utmaningen i Wasahallen och gjorde det fantastiskt!&lt;br&gt;Vilka kämpartjejer – otroligt imponerad. Vi löste det bra med motståndarna så vi fick andas lite och även F2018 kunde hjälpa till med en spelare några minuter som avlastning.&lt;br&gt;Skönt att kunna avsluta med fika och grymma fans som hejade på hela vägen!&lt;br&gt;Nu är det slut på matcherna inomhus och vi ser fram emot utomhussäsongen, två lag anmälda till 3 mot 3.&lt;br&gt; &lt;br&gt;Men först träffas vi i morgon på kansliet för att fortsätta hålla ihop laget och skapa mer teamkänsla.&lt;br&gt;Vi ordnar med pizzaslice och samarbetsövningar och bara har kul tillsammans.&lt;br&gt;Kom ihåg att anmäla er via kallelsen som har gått ut via laget.se och meddela ev alleriger.&lt;br&gt; &lt;br&gt;Vi ses i morgon! 17.30 på kansliet.&lt;br&gt; &lt;br&gt;Hälsningar från Anki &amp; Christoffer&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-10 13:06&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NewMillFC-F19/News/8052896/Vi-ses-val-i-morgon-</link><pubDate>Tue, 10 Mar 2026 12:06:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">2de4d648-6ee3-15c8-19bd-621513ebbf0a</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11802109_medium.jpeg" type="image/jpeg" length="46283" /><title>Aktiviteter på gång - se kallelser</title><description>Hej på er,&lt;br&gt; &lt;br&gt;Hoppas allt är bra och att ni har en fin sportlovsvecka:blush:&lt;br&gt; &lt;br&gt;Nu börjar det hända grejer och närma sig utomsäsongen, våren är snart här och tjejerna får gå ut!&lt;br&gt;Träningstid blir på &lt;b&gt;måndagar kl 17-18&lt;/b&gt; på konstgräsplanen med läktare. Vi återkommer med startdatum och avvaktar vädret lite till.&lt;br&gt; &lt;br&gt;Men innan snön har smält bort så passar vi på att göra inomhussäsongen så kul som möjligt.&lt;br&gt; &lt;br&gt;&lt;b&gt;Söndagen den 8 mars&lt;/b&gt; har vi sista sammandraget i 3 mot 3 i Wasa Sporthall. Superkul spelform och toppen för alla tjejer att testa på.&lt;br&gt;Kallelse är skickad och vi gör ett äventyr till Södertälje tillsammans. Vi fixar med fika och frukt :blush: Matchkläder fås på plats.&lt;br&gt; &lt;br&gt;Vi har även skickat ut kallelse till &lt;b&gt;onsdagen den 11 mars&lt;/b&gt; då vi har en liten teamaktivet på föreningens kansli. Övre plan i Furuborghallen. Där bjuder vi på pizzaslice och har kul tillsammans.&lt;br&gt;(Vanliga kläder på, ingen träning – bara skapa och rita) Tid: 17.30.&lt;br&gt; &lt;br&gt;Kom ihåg att meddela eventuella allergier till på sms till Anki 070-314 45 24.&lt;br&gt; &lt;br&gt;Vi ser fram emot att fortsätta växa med detta lag och det finns plats för fler tränare och hjälptränare. Bara hänga på den roligaste resan med tjejerna!&lt;br&gt; &lt;br&gt;Allt gott hälsar Christoffer och Anki (som hjälper till ibland :blush:)&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-02-25 17:33&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NewMillFC-F19/News/8045027/Aktiviteter-pa-gang-se-kallelser</link><pubDate>Wed, 25 Feb 2026 16:33:59 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">74a8a5ea-26f5-17ca-f451-01e897dd7836</guid><title>Inställd träning</title><description>Söndag 15/2 är träningen inställd pga sjukdom och inte så många tjejer som anmält att dom kommer.
Vi testar igen nästa söndag / Christoffer &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-02-14 15:58&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NewMillFC-F19/News/8038476/Installd-traning</link><pubDate>Sat, 14 Feb 2026 14:58:16 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">d8334fee-42c1-98e7-1362-ce6710336605</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11775330_medium.jpeg" type="image/jpeg" length="140779" /><title>Futsal 25/1</title><description>Här är schemat, som som alltid blir lite ungefär till tiderna :) samling 08.15 men har ni möjlighet att komma runt 08 så kom gärna och hjälp oss bygga ihop sargen och planerna. 
Ses imorgon :soccer::trophy:&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-01-24 09:10&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NewMillFC-F19/News/8026550/Futsal-25-1</link><pubDate>Sat, 24 Jan 2026 08:10:20 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">f0c5e4bc-ccf1-ea96-ea9f-6f66f650e78f</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11742381_medium.jpeg" type="image/jpeg" length="187517" /><title>Tack för 2025!</title><description>Vet inte hur man ska sammanfatta 2025 men vilken resa tjejerna har gjort och vilket otroligt härligt gäng vi har blivit. Alla träningar och sammandrag har verkligen bjudit på glädje, skratt och otrolig fotboll/futsal.
Jag är så stolt över alla tjejer och ser fram emot alla kommande år :soccer: nu tar vi en paus till och med nångång i januari. Mer info om det får jag återkomma med. 
Tack igen alla tjejer och alla föräldrar som närvarat och förgyllt vår timmar på planen :heart_eyes::soccer:
Tack för 2025 - nu gör vi 2026 till tjejernas :soccer:-år :trophy:

God jul &amp; gott nytt år önskar coach Christoffer 

&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-12-14 14:03&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NewMillFC-F19/News/8006610/Tack-for-2025</link><pubDate>Sun, 14 Dec 2025 13:03:05 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">005cc89f-06b7-fcc7-3c20-c22ca2481873</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11725666_medium.jpeg" type="image/jpeg" length="235140" /><title>Tack för idag! - Vad är på gång?</title><description>Tack för idag alla tjejer och föräldrar!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Teknik, balans och koordination med roliga redskap i hallen blev det idag:) Ett kort snack om kamratskap och matchspel hann vi också med. Mysigt att vara inne när November visar sig från sin trista sida... eller rätta kanske :) Oavsett, vi fortsätter bygga laget och kul att hänga tillsammans!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi pratade också om vad som kommer framöver. Sammandrag i Wasahallen den 6/12 och Futsalucia 14/12 i Furuborghallen- in och anmäl er till dessa - det blir jättekul!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Laget formas inte bara av tjejerna utan också av er föräldrar. Vi behöver en lagledare som kan sköta lite admin och även några fler ledare som kan vara med och hänga med tjejerna och Christoffer. Klart du ska vara med!? Bara häng på med världens bästa tjejer - ju fler vi är desto bättre:)&lt;br&gt;&lt;br&gt;Ha en fin 1:a advent så syns vi till helgen igen!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Hälsningar från Anki o Christoffer&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-11-30 13:06&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NewMillFC-F19/News/7998038/Tack-for-idag-Vad-ar-pa-gang-</link><pubDate>Sun, 30 Nov 2025 12:06:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">b6855fdd-b801-9db4-d1ad-8cc8f3e8b057</guid><title>Sammandrag 9/11</title><description>Hejsan allihopa.&lt;br&gt;Äntligen dags igen för lite matcher för tjejerna :)&lt;br&gt;Söndag 9/11 ombytta och klara 10.10 i Wasa sporthall Södertälje.&lt;br&gt;Matcherna kommer spelas ungefär:&lt;br&gt;Match 1 10.40&lt;br&gt;Match 2 11.20&lt;br&gt;Match 3 12.00&lt;br&gt;Match 4 12.40&lt;br&gt;&lt;br&gt;Anmäl er om ni kan eller inte kan komma så man vet vilka man kan vänta sig dyka upp :heart_eyes:&lt;br&gt;Jag hoppas flera av tjejerna vill hänga me och inleda futsalsäsongen på bästa sätt!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi syns på söndag :+1:&lt;br&gt;/ &lt;br&gt;Christoffer&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-11-04 10:47&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NewMillFC-F19/News/7981584/Sammandrag-9-11</link><pubDate>Tue, 04 Nov 2025 09:47:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">db5a6bcd-250d-d456-d4f6-63c64808d043</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11003531_medium.jpg" type="image/jpeg" length="51110" /><title>Du hänger väl med?</title><description>Hej alla tjejer och föräldrar!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vad kul att ni hittat hit till vår hemsida för Flickor födda 2019!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Äntligen startar vi upp för våra yngsta i vår, som vi har längtat! &lt;br&gt;Förra årets uppstart för 2018 blev en succé med stor uppslutning - nu ser vi fram emot att träffa föreningens nya lillasystrar och ta dem med på alla våra roliga äventyr! Lära känna varandra och fotbollen med leken och glädjen i fokus.&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Vi är kompisar&lt;br&gt;Vi har kul&lt;br&gt;Vi lär oss fotboll genom lekfulla övningar&lt;br&gt;Vi lär oss om kamratskap&lt;br&gt;Vi utvecklas tillsammans&lt;br&gt;Vi bygger framtidens lag - New Mill FC F19!&lt;br&gt;&lt;/b&gt;&lt;br&gt;&lt;br&gt;Du hänger väl med?! Ta kontakt med Anki Lindén vår ansvarige för uppstart, &lt;b&gt;070-314 45 24 för anmälan. &lt;/b&gt;&lt;br&gt;Alternativt maila på: kansli@newmillfc.se&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Till dig som förälder&lt;/b&gt;, missa inte världens roligaste uppdrag och utvecklingsresa med tjejerna - kom och var med du också - vi lovar dig några av de bästa stunderna idrotten kan ge. Skriv i anmälan om du vill vara med i uppstarten av laget. Ju fler ledare desto bättre!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Nu laddar vi för en riktigt bra säsong - vi ser fram emot att ses!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Varmt välkomna till oss!// Hälsningar från alla tjejer i New Mill FC&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;br&gt;Foto: @iampeter.se&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2024-04-08 22:38&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NewMillFC-F19/News/7580408/Du-hanger-val-med-</link><pubDate>Mon, 08 Apr 2024 20:38:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">0570c36d-4936-cbe8-dd87-94a49d0505b2</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11003527_medium.png" type="image/png" length="102027" /><title>Välkomna till laget.se – Här finns viktig information!</title><description>Välkommen till er nya gruppsida på laget.se! Den blir central i all kommunikation mellan aktiva, ledare, föräldrar och andra intresserade.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;
                                För att komma igång direkt med en bra kommunikation i och omkring gruppen finns ett antal viktiga punkter för sidans administratör:&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;
                                • Logga in och lägga till alla aktiva och ledare under Medlemmar.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;
                                • Fylla på kalendern med alla inplanerade aktiviteter. Matcher läggs till via Serier medan träningar och andra aktiviteter läggs till via Aktiviteter.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;
                                • Skriv nyheter löpande och berätta om verksamheten. I takt med att nya nyheter läggs till kommer den här nyhetstexten att försvinna.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;
                                Om någon i gruppen har frågor om laget.se är man alltid välkommen att kontakta vår support på support@laget.se eller 019-15 44 00.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;
                                Varmt välkomna till laget.se!&lt;br /&gt;&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2024-04-08 22:34&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NewMillFC-F19/News/7580403/Valkomna-till-lagetse---Har-finns-viktig-information</link><pubDate>Mon, 08 Apr 2024 20:34:33 GMT</pubDate></item></channel></rss>