• Säsongsstart P12 Inomhusträning 23/24

    Lördagen den 18e November börjar säsongens inomhusträning för alla som vill delta på den! Tid: Lördagar kl. 13.30-15.30 Plats: Turingehallen (vid Turingeskolan) Ta med Benskydd, Vattenflaska och Inomhusskor!! Vi kom igång lite senare än tänkt med inomhusträning i år pga. att tilldelning av halltider blev klart först denna vecka. Men nu kör vi och hoppas att det är ett bra gäng som dyker upp i Turingehallen även denna säsong! Träningen kommer att vara två timmar de flesta veckor, ibland kan den bli lite kortare/förskjuten pga. hallen används till annat. Vi kommer då meddela detta i förväg, framförallt i Whatsappgruppen "NSK P12 Föräldragrupp"! Så ni som inte är med i den, klicka på denna länk för att gå med i gruppen: Länk till Whatsappgruppen /Tränarna P 2012 12 nov 2023 0kommentarer
  • Så var säsongens sista träning avklarad

    Hej! Idag hade vi säsongens sista träning! Först uppvärmning och sen bara roliga övningar för att avsluta säsongen med mycket glädje tillsammans 😀 Vi hann med lite glass oxå 👌 Så vi vill tacka alla grabbar för en bra säsong med stor utveckling och tack till alla föräldrar som skjutsat och ställt upp för barnen! Matchställ (tröja och shorts) kommer behöva lämnas tillbaka, jag missade tyvärr att säga till innan den här träningen. Kan lösas genom att de som spelar innebandy eller går på Furuborgskolan lämnar till Sven, ni som har kontakt med någon av de andra tränarna kan lämna till dem. Sen hoppas vi på att vi kommer att få tider att köra träning inomhus under vintern och då kan man även lämna där. Skriv annars till mig på whatsapp om ni vill kika förbi hos mig. Hälsningar tränarna! P 2012 28 sep 2023 2kommentarer
  • Bemanning av cafeterian på KGP den 16, 17, 22, 23 & 24 Sep!

    Hej, Nu har vi blivit tilldelade de dagar och tider då det är dags för föräldrar (och barn) i P12 att sköta NSK cafeterian på KGP! Så det blir vårt ansvar att tillsammans hålla cafeterian öppen dessa datum och tider: Lördagen den 16 september: MATCH INSTÄLLD, VI BEHÖVER INTE BEMANNA CAFETERIAN. Söndagen den 17 september: Klockan 08:00 – 11:45 och 12:30 - 18:00 Fredagen den 22 september: Klockan 17:30 - 21:00 Lördagen den 23 september: Klockan 09:00 - 18:15 (Sammandrag mellan 12-18, bemanning med 3 vuxna) Söndagen den 24 september: Klockan 10:30 – 17:15 De som nu genom sitt barn i listan nedan har fått en tid tilldelad ska se till att cafeterian på Nykvarns IP är bemannad med minst en vuxen och gärna även spelaren. Vi ser självfallet positivt på att spelarna också tar ansvar för att samla ihop pengar till lagkassan och klubben. Om ingen vårdnadshavare har möjlighet att delta på den utsatta tiden behöver du själv byta tid med någon annan eller komma överens med någon annan som ersätter dig. Vi ledare har inte möjlighet att ordna ersättare åt er så om ni inte kan er tilldelade tid måste ni själva lösa med byte/ersättare och sedan meddela oss hur ni bytt så att vi kan skriva ner eventuella ändringar i schemat nedan. En ledare hämtar ut kassalåda och nycklar på innan första passet och lämnar över till de som öppnar på lördag den 16e kl. 16:15. Efter dagens sista pass ska nycklar och kassalåda lämnas till / hämtas av en av de som har första passet nästa bemanningsdag. De som stänger sista dagen lämnar sedan tillbaka nycklar och kassalåda till en ledare. Bemanning av cafeterian Lördagen 16/9: 16:15-19:30 Hugo & Maximilian, MATCH INSTÄLLD, VI BEHÖVER INTE BEMANNA CAFETERIAN Bemanning av cafeterian Söndagen 17/9: 08:00-11:45 Theo & Adrian 12:15-14:45 Daniel & Joshua 14:45-18:00 Oliver & Viggo Bemanning av cafeterian Fredagen 22/9: 17:15-21:00 Aldin & Axel Bemanning av cafeterian Lördagen 23/9: 08:45-12:00 Iggy & Edwin 12:00-15:15 Colin, Mattias & Max D 15:15-18:15 Youssef, Benjamin H & Joel Bemanning av cafeterian Söndagen 24/9: 10:15-12:30 Ludvig & Benjamin S 12:30-14:45 Liam & Rasmus 14:45-17:15 Arvid & Noah NSKs cafeteriainstruktioner finns under “Dokument” här på laget.se ifall det är något man undrar eller vill kolla upp i förväg. OBS! Punkt 2 i denna instruktion behöver ni inte tänka på, det räcker med att vi är på plats enligt de tider vi satt upp och börjar plocka undan lite ca 15 minuter innan stängning för att sedan stänga och plocka ihop det sista vid stängningstiden. Hälsningar Ledarna NSK P12 P 2012 31 aug 2023 3kommentarer
  • Visa fler nyheter