﻿<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><rss version="2.0" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"><channel><category>laget.se</category><title>laget.se - Nyheter från Nödinge SK Fotboll P16</title><atom:link href="http://www.laget.se:810/NSKFotboll-Fotboll-P-16/Home/NewsRss" rel="self" type="application/rss+xml" /><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16</link><description>Här hittar ni alltid de senaste nyheterna från oss samtidigt som det läggs upp på hemsidan</description><item><guid isPermaLink="false">964aaab9-14d1-5866-4628-5b6ee8e80dc4</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11918018_medium.png" type="image/png" length="1330429" /><title>Avslutning, fotbollsskola, hösten mm.</title><description>Då var vi framme vid vårens avslutning. &lt;br&gt;Ni har alla fått en kallelse till brännboll och bad på måndag den 29/6. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Tack alla för en riktigt rolig cup förra helgen, kul att se killarna i ur och skur ändå ha roligt och leverera på planen!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi kommer att boka in lite träningsmatcher i Juli och Augusti, det kommer kallelser till dessa, så får vi se vilka som är hemma, kan och vill vara med. Vi börjar att träna igen den Måndag 10 Augusti, innan dess kommer det säkert att bjudas in till lite spontan fotboll via Gästboken, Facebook eller valfri annan kanal. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Alla seriematcher under hösten ligger nu i kalendern på laget.se. Så ta gärna en titt redan nu, så ser ni på ett ungefär vilka datum som gäller. Vi kommer att blanda om lagen och återkommer med lagindelningen längre fram. &lt;br&gt;&lt;br&gt;För övriga frågor tveka inte på att höra av er till någon av oss ledare, all dialog är välkommen =)&lt;br&gt;&lt;br&gt;Ikväll tränar vi som vanligt och det blir därmed vårens sista träning. Nästa vecka (v26) tar vi ett uppehåll pga fotbollsskolan. &lt;br&gt;&lt;br&gt;/Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-18 09:56&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16/News/8118832/Avslutning-fotbollsskola-hosten-mm</link><pubDate>Thu, 18 Jun 2026 07:56:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">089db16d-099a-43d0-5230-9768b497e483</guid><title>Lagfoto</title><description>För ett par veckor sedan tog vi lagfoto på killarna som jag nu lagt ut på Facebook för alla att se.&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;a href="https://www.facebook.com/share/p/1HLY8Na8N4/"&gt;https://www.facebook.com/share/p/1HLY8Na8N4/?&lt;/a&gt;&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi har även tagit porträttfoton på killarna som ledarna fått ta del av. Dessa läggs inte ut på Facebook, men om ni önskar porträttfoto på ert barn kan ni sms:a mig på 0723-885297 så skickar jag över dom.&lt;br&gt;&lt;br&gt;//Cissi&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-16 09:03&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16/News/8117701/Lagfoto</link><pubDate>Tue, 16 Jun 2026 07:03:49 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">64998513-e55a-4747-02b5-1fe4ada99a42</guid><title>Betalning sportlotten </title><description>Hej, vilken start vi fick på VM i morse 🇸🇪 &lt;br&gt;Jag skall redovisa sportlotterna i slutet av veckan och påminner om betalning till er som inte gjort det. &lt;br&gt;200kr swishas till mig på 0723885297.&lt;br&gt;//Cecilia&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-15 09:50&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16/News/8116100/Betalning-sportlotten-</link><pubDate>Mon, 15 Jun 2026 07:50:15 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">8cbd9bc8-29ea-0a98-d4b7-69044c429ec5</guid><title>Träning idag</title><description>Hej &lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi slängde ut en fråga till er om lättare träning idag som vi kört andra fredagar. Svara gärna så jag får lite koll om intresse finns &lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-12 13:02&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16/News/8114840/Traning-idag</link><pubDate>Fri, 12 Jun 2026 11:02:58 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">bf40ec61-83aa-198a-7bbf-6c6652f02192</guid><title>Lerkilscupen lagindelning och information 14/6</title><description>Då var det dags för cup nu på söndag 14 juni! &lt;a href="https://www.procup.se/cup/cupstartgeneric900_skin01.php?ev=39064&amp;lang=SVE" target="_blank"&gt;https://www.procup.se/cup/cupstartgeneric900_skin01.php?ev=39064&amp;lang=SVE&lt;/a&gt;&lt;br&gt;&lt;br&gt;Matchinfo:&lt;br&gt;Samling 08.20. Kom i god tid och håll matchtiderna! Samtliga 3st lag spelar kl 09, 10, 11 och kl 13.00. Varje match är 2x12 min. (Totalt 4st matcher)&lt;br&gt;&lt;br&gt;Arenorna ligger med gångavstånd:&lt;br&gt;7-mana planer på Ängås IP (stora röda huset).&lt;br&gt;Samtliga parkerar på Ledets IP.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Parkering&lt;br&gt;Parkering på Ledets IP. Man går 400 meter till Ängås IP. Parkeringsbiljett kostar 30kr.  &lt;br&gt;&lt;br&gt;Efter cupen så hoppas vi att så många som vill åker med till Lerkils badplats som ligger 5min bort med bil. Där finns bad, vollyboll planer och kiosk med mera. &lt;a href="https://www.badkartan.se/047688/Lerkils_Badplats" target="_blank"&gt;https://www.badkartan.se/047688/Lerkils_Badplats&lt;/a&gt;&lt;br&gt;&lt;br&gt;Lag 1 Ledare Martin - Johan P17, William, Erik, Ilyas, Sigge, Lukas P15, Ture, Adam, Mikael P15&lt;br&gt;&lt;br&gt;Lag 2 Ledare Marre &amp; Zidar - Milian, Gustav, Noel, Elton, Danial, Adem, Leon P17, Viggo P17&lt;br&gt;&lt;br&gt;Lag 3 Ledare Christofer - Malcolm, Ebbe, Thor, Link, Liam, Viggo, Josip, Vincent P15&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi ser fram emot en härlig dag med fotboll och annat skoj!&lt;br&gt;&lt;br&gt;/ Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-08 13:09&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16/News/8112401/Lerkilscupen-lagindelning-och-information-14-6</link><pubDate>Mon, 08 Jun 2026 11:09:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">6239337e-d10f-452e-0253-66c493533618</guid><title>Träning i kväll </title><description>Hej &lt;br&gt;&lt;br&gt;Först vill vi tacka för igår, bra uppstyrt och fixat av föräldrargruppen, så tack så mycket. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Tänk på att vi har träning ikväll för er som vill vara med, målet är att ha en enklare uppvärmning och sedan spela mycket match.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-05 10:10&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16/News/8110783/Traning-i-kvall-</link><pubDate>Fri, 05 Jun 2026 08:10:28 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">5a527f0b-6625-df71-6f39-fd529863f602</guid><title>Svergie - Grekland</title><description>Hej &lt;br&gt;&lt;br&gt;Kul med lagaktivitet efter träningen på torsdag, vi är just nu 28 spelare anmälda! &lt;br&gt;&lt;br&gt;Då vi ska köpa in pizza osv vill vi gärna att ni meddelar om man skulle få förhinder så planeringsgruppen kan köpa in rätt mängd mat. Om man skulle få förhinder avanmäl er till aktiviteten och meddela i gästboken.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Skulle man ha behov av specialkost kommentera gärna inlägget. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Nu laddar vi för träning på torsdag och Sverige - Grekland&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-02 07:00&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16/News/8108815/Svergie-Grekland</link><pubDate>Tue, 02 Jun 2026 05:00:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">fa1a87cb-81c4-306d-27e1-03f18e4462b5</guid><title>Sportlotten</title><description>Hej, 
Idag på träningen fick killarna 4 sportlotter var att sälja. Varje lott kostar 50kr, och varje lott har en rabattkupong på ICA Kvantum Ale på 50kr samt flera andra bra erbjudanden. Så vill man inte sälja dom vidare kan man med fördel behålla dom själv. 
Swisha 200kr till mig på 0723885297 när ni mottagit lotterna, skulle ni sedan inte få sålt returnerar ni till mig och får pengarna tillbaka. 
Lottförsäljningen är en viktig intäkt för klubben och vårt lag, vi gör det tillsammans. Lycka till! 
//Cecilia &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-28 19:30&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16/News/8106457/Sportlotten</link><pubDate>Thu, 28 May 2026 17:30:43 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">cbb74e26-43a8-0be4-4e96-1ef158f5b767</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11895908_medium.png" type="image/png" length="1627120" /><title>Lerkilscupen 14 juni information</title><description>Hej, nu har spelschemat släppts till cupen. Ni hittar all information här; &lt;a href="https://www.procup.se/cup/cupstartgeneric900_skin01.php?ev=39064&amp;lang=SVE" target="_blank"&gt;https://www.procup.se/cup/cupstartgeneric900_skin01.php?ev=39064&amp;lang=SVE&lt;/a&gt;

Vi åker dit med 3st lag så alla spelare behövs verkligen, efter ett par bortfall så kommer vi ändå att behöva låna in 3st P15 killar för att vi skall kunna ha 1-2st avbytare per lag.

Det är en kort cup utan slutspel. Varje lag spelar 4st matcher som är 2x12min. Första matchen är kl 09.00 och sista matchen är kl 13.00. Efter det så hoppas vi att vädret är så pass bra att vi kan åka till en närliggande badplats, äta mat och glass och umgås lite. Så vi hoppas att alla kan och vill stanna en liten stund. 

Hör av er till oss ledare om ni har några frågor. 
Vi ses ikväll =)&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-28 13:28&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16/News/8106286/Lerkilscupen-14-juni-information</link><pubDate>Thu, 28 May 2026 11:28:19 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">ede8983b-a0e8-270d-6955-19bd707e867c</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11891686_medium.png" type="image/png" length="1330311" /><title>Aktivitetsdag med mera!</title><description>Ännu en helg har gått med bra väder och flera matcher. Vi ledare upplever väl en gnutta frustration hos både barnen och oss själva då resultaten inte varit de vi önskat. Vi upplever att vi stundtals spelar riktigt fin fotboll men att det finns saker att jobba på, för några handlar det om fotbollsfärdigheter men för många handlar det också om inställning, glädje och kämpaglöd. Men nog om det.

Vi har mycket roligt kvar att se fram emot!

Torsdag 4 Juni - Träning samt Lagfotografering, efter träningen bjuder vi på pizza, saft och popcorn och tittar på Sverige mot Grekland på storbildsskärm i klubbstugan, kl 19-21. Barnen är välkomna att stanna så länge de vill. 

Söndag 14 juni - Lerkils cupen, vi har inte fått exakta tider, spelschema eller väderleksrapporten ännu. 

Därefter kommer vi att boka in några enstaka träningsmatcher för att hålla igång.

Den 22-25 juni är det Fotbollsskolan i Nödinge, då kommer vi inte att träna. 

Vi återkommer med information om avslutning samt när vi planerar att ta ett litet sommaruppehåll. 

Tack till alla som ställer upp, hejar på och uppmuntrar, Tillsamans är vi starka. 

/ Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-25 08:20&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16/News/8104258/Aktivitetsdag-med-mera</link><pubDate>Mon, 25 May 2026 06:20:16 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">17af0f41-3361-b231-b926-a92203c2466f</guid><title>Extra träning 15 maj 12:00</title><description>Hej &lt;br&gt;&lt;br&gt;Jag kollar intresset med att ha en extra träning idag 12:00. Anmälan är utskickad så kan man svara på den om man vill vara med &lt;br&gt;&lt;br&gt;Även de som har match sen får komma ifall de vill.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Blir lättare träning och vädret ska vara ok&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-15 08:09&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16/News/8098355/Extra-traning-15-maj-1200</link><pubDate>Fri, 15 May 2026 06:09:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">9f36e221-9a39-584e-d574-5ebb7ef3eebd</guid><title>Nerkortad träning 14 maj</title><description>Hej &lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi är kort på tränare idag så vi kör endast 1h. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi kör lite uppvärmning och sedan spelar vi. Det blir fortfarande utomhus så ta på rätt kläder :muscle:&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-14 13:17&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16/News/8097996/Nerkortad-traning-14-maj</link><pubDate>Thu, 14 May 2026 11:17:56 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">eebce601-c0ca-6e41-8d7f-2fced4aa8a9f</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11851415_medium.jpg" type="image/jpeg" length="157423" /><title>Nu är vi redo för seriepremiär!</title><description>Stort tack till alla som dök upp på föräldramötet i förra veckan, vi lyckades nästan att hålla det till 30min.

Vi pratade om allt möjligt, cuper, serien, träningar, aktivieter med mera. Tack vare några fantastiska föräldrar som städade lite bland gamla kläder under träningen så kunde vi också dela ut lite blandat gratis shorts, strumpor och nån tshirt.

Jag är väldigt glad att kunna meddela att vi nu har 3st Lagföräldrar, Krish, Bianca och Adrianne, välkommna! De kommer att kunna hjälpa till med ditt och datt och förhoppningsvis boka in små roliga aktiviteter under året. Allt för att stärka lagsammanhållningen och för att barnen skall ha roligt!

Denna veckan tränar vi Torsdag, Fredag och har seriepremiär på Lördag. Några har redan börjat få kallelser till matcherna, och fler kommer. Lagen under våren ser ut enligt följande. 

Lag 1 - Ledare Christofer och Marre;
Malcolm, Noel, Milian, Josip, Ture, Felix, Elton, Thor, Johan P17, Melwin, Leon P17, Nicholas, Viggo P17, Adem

Lag 2 - Martin, Andreas och Zidar;
Ebbe,Louie, Adam, Viggo, Ayman, Jay, Leon L, Danial, Gustav, Sigge, Ilyas, Liam, William, Ivar, Erik

Lagen kommer sen att göras om efter sommaren. 

Tveka inte på att höra av er till oss ledare om ni har några frågor eller förslag. 

/ Ledarna
&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-04-20 08:34&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16/News/8079787/Nu-ar-vi-redo-for-seriepremiar</link><pubDate>Mon, 20 Apr 2026 06:34:53 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">cbfb942b-03fe-0a32-775c-111300f913f8</guid><title>Dagens match är på Kviberg</title><description>Hej, 
Dagens match mot Utbynäs spelas på Kviberg 1. 
//Ledarna &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-21 11:35&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16/News/8059992/Dagens-match-ar-pa-Kviberg</link><pubDate>Sat, 21 Mar 2026 10:35:19 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">cb0beb74-483c-bddb-aae2-e81b69ef0d64</guid><title>Kort info - Träning och Seriespel</title><description>Hej, nu på fredag så kommer vi att träna inomhus i hallen kl 17.30-19.00 då det spelas matcher på konstgräset. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Nu ligger de nya träningstiderna (vår/sommar) samt alla seriematcher i kalendern. Vi kommer att ha två lag som spelar seriespel i år. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi har två olika matcher i helgen, ni ser i appen, i kalendern, eller på mailen vilken match ert barn är kallad till, samt samling och matchtider. Har man inte fått någon kallelse så innebär det att man står över den här gången.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Lördag 21 mars&lt;br&gt;Lag 1 - ledare Andreas, mot Utbynäs (bortaplan).&lt;br&gt;Samling kl 11.45 i Utbynäs, matchstart 12.15&lt;br&gt;&lt;br&gt;Söndag 22 mars&lt;br&gt;Lag 2 - ledare Christofer, mot Espanyol (hemmaplan). &lt;br&gt;Samling kl 13.15, matchstart 14.00&lt;br&gt;&lt;br&gt;Nu kör vi! &lt;br&gt;/Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-19 08:31&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16/News/8058568/Kort-info-Traning-och-Seriespel</link><pubDate>Thu, 19 Mar 2026 07:31:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">4b908c8f-5349-a995-0b97-0510c14111f1</guid><title>Fokus på träningar och annat</title><description>Hej alla föräldrar, jag hoppas att ni haft en bra start på veckan. Vi ledare vill göra er uppmärksamma på att vi nu haft tre träningar i rad där vi upplever att spelarna haft en sämre attityd än vanligt, främst mot varandra, att reta sina egna vänner och medspelare på en träning är något som inte hör hemma i en lagsport. Det har också tyvärr lett till handgemäng i 2-3 fall. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi gör allt vi kan för att killarna skall ha roligt på träningen samt bli ett starkt fotbollslag, och det blir man om man har en god laganda och sammanhållning. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Snälla hjälp oss, om ni kan prata med era barn hemma om hur mycket det faktiskt betyder om man istället gör en god handling mot någon eller säger något snällt till någon så kanske någon tar med sig det till träningen. Vi uppmuntrar dom redan på matcher att berömma varandra oavsett utfall. Vi berömmer försök, inte resultat. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Fokus på övningarna varierar också, jag tror att en ev time out på ett par minuter, där man istället står och tittar på en stund, kan vara bra om vi upplever att någon inte har fokuset på rätt sak. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Något positivt då, jodå, vi tyckte att det var väldigt lyckat att både samlas och avsluta i omklädningsrummet innan och efter matcherna. Med musik och ett tillfälle för killarna att snacka av sig innan vi börjar fokusera på matcherna. Så det kommer vi att fortsätta med. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Lite andra små saker; vi kommer att kalla er till ett föräldramöte inom ett par veckor där vi pratar om säsongen som kommer men vi vill också höra era tankar kring träningar, matcher och laget i allmänhet. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Låt gärna barnen träna fotboll på egen hand, hemma, låt bollar ligga framme, vi fokuserar fortfarande mycket på grunderna i fotboll, ta emot en boll och passa vidare en boll, man behöver inte vara Messi så länge man klarar av grunderna så räcker det jättelångt! Öva på touch och teknik. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Och sist men inte minst, vi är och vill fortsätta att vara ett lag som folk ser upp till. Det är småsyskon på träningarna som ser upp till oss, vi har yngre killar i laget som behöver bra förebilder, vi har killar som kommer ifrån andra lag och provtränar och till och med spelare som kommer till oss ifrån andra orter för att spela fotboll med oss. Vi  måste alla hjälpas åt och förvalta och bygga på det förtroendet. Vi, Ni och Spelarna. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Ha en underbar dag.&lt;br&gt;/ Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-17 10:05&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16/News/8057390/Fokus-pa-traningar-och-annat</link><pubDate>Tue, 17 Mar 2026 09:05:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">a521311b-61a2-905e-8ad1-c912e6eb90df</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11814414_medium.png" type="image/png" length="1350329" /><title>Träning och Match</title><description>Imorgon på Fredag den 13e tränar vi återigen utomhus 17.30-19.00 då det är plusgrader och det skall enligt prognosen inte regna under träningstiden. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi har fått våra träningstider för vår/sommar med start 30/3. Tills dess är det fortfarande fredagar som gäller.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Måndagar 17.30-19.00 (på Naturgräset när det är spelbart). &lt;br&gt;När Naturgräst inte är spelbart, troligtvis 30/3 - 20/4 kommer vi att behålla våran träningstid 17.30-19.00 på fredagar. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Torsdagar 17.30-19.00 (på konstgräset)&lt;br&gt;&lt;br&gt;MATCHER! Lördag 14/3, obligatorisk samling kl 15.15 i omklädningsrum med musik där vi också byter om till fotbollskläder och skor. Om man inte har fått en kallelse till matchen så innebär det att man står över just denna kampen men kommer att vara med de kommande matcherna. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Lagindelning sker på plats.&lt;br&gt;Lag 1 möter Lilla Edet - Martin ledare&lt;br&gt;Lag 2 möter Lunden - Christofer ledare&lt;br&gt;&lt;br&gt;Matchstart kl 16.00.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Tagga till så ses vi snart! &lt;br&gt;/ Ledarna&lt;br&gt;&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-12 09:53&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16/News/8054159/Traning-och-Match</link><pubDate>Thu, 12 Mar 2026 08:53:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">d14ce921-16bb-dd8c-2629-3d8d2f500166</guid><title>Utomhusträning 6/3</title><description>Hej &lt;br&gt;&lt;br&gt;Då vädret är milt även om det kommer vara kallare när vi slutar 19:00 så kör vi utomhusträning idag på halvplan &lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-06 14:39&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16/News/8050491/Utomhustraning-6-3</link><pubDate>Fri, 06 Mar 2026 13:39:31 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">afe849e2-f79f-2ee8-09a9-9c013ae64fa6</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11804912_medium.jpeg" type="image/jpeg" length="182893" /><title>NSK P16 på spotify</title><description>Igår på träningen bestämde vi ihop med grabbarna att vi skulle skapa en NSK P16 spellista, det tyckte dom var väldigt roligt. Kommentera här med artist och låt så lägger vi in låten på listan. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Länk till listan:&lt;br&gt;&lt;a href="https://open.spotify.com/playlist/58b97RcXFjFmClznW9S68H?si=z2WcsWZ6S9qu5S0h8o633w&amp;pt=3940e9facb84d6efd98b817f34ef3a5b&amp;pi=pNI45dtNRLyw2"&gt;https://open.spotify.com/playlist/58b97RcXFjFmClznW9S68H?si=z2WcsWZ6S9qu5S0h8o633w&amp;pt=3940e9facb84d6efd98b817f34ef3a5b&amp;pi=pNI45dtNRLyw2&lt;/a&gt;&lt;br&gt;&lt;br&gt;*får man välja låtar med fula ord? &lt;br&gt;Ja, viss artistisk yttrandefrihet är såklart okej men om vi tycker att låten är för grov kommer vi be er att välja en annan låt.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Njut nu av mellokvällen och glöm inte att träna :soccer: fotboll på egen hand. &lt;br&gt;&lt;br&gt;/Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-02-28 21:13&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16/News/8046926/NSK-P16-pa-spotify</link><pubDate>Sat, 28 Feb 2026 20:13:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">d8784e2f-2ff7-ac80-9d59-d67903ebe773</guid><title>Påsklottpaket</title><description>Hej, 
Vi fyller nu på vår lagkassa genom att sälja Påsklottpaket från Folkspel. 
Varje spelare får 2 paket var á 200kr innehållandes 1 bingolott till påskafton samt 4 st sportlotter. 
Swisha 400kr till mig på 0723-885297 när ni mottagit ert paket och sälj till grannar, vänner, kollegor och släkt! 
Kan man inte sälja sina paket returnerar man till mig och får pengarna tillbaka.
Vi gör det tillsammans som ett lag och alla gör sitt bästa! 

Lycka till! &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-02-27 18:12&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NSKFotboll-Fotboll-P-16/News/8046339/Pasklottpaket</link><pubDate>Fri, 27 Feb 2026 17:12:51 GMT</pubDate></item></channel></rss>