﻿<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><rss version="2.0" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"><channel><category>laget.se</category><title>laget.se - Nyheter från Norrahammars GIS PF19</title><atom:link href="http://www.laget.se:810/NGIS_PF19/Home/NewsRss" rel="self" type="application/rss+xml" /><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19</link><description>Här hittar ni alltid de senaste nyheterna från oss samtidigt som det läggs upp på hemsidan</description><item><guid isPermaLink="false">16369a5c-493f-5dfe-6274-822381852740</guid><title>Att tänka på inför träningen</title><description>Hej alla föräldrar!&lt;br&gt;Vi ledare vill gärna påminna om hur viktigt det är att barnen har fått i sig något att äta innan träningen. &lt;br&gt;&lt;br&gt;För att orka vara aktiva, koncentrerade och få ut så mycket som möjligt av träningen behöver de ha lite energi i kroppen.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi har full förståelse för att det ibland kan vara stressigt att få ihop vardagen mellan jobb, skola och aktiviteter. &lt;br&gt;Men även något litet, som till exempel en frukt eller en smörgås, kan göra stor skillnad.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Tack för att ni hjälper barnen att komma förberedda till träningen!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vänliga hälsningar,&lt;br&gt;Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-16 20:12&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19/News/8118057/Att-tanka-pa-infor-traningen</link><pubDate>Tue, 16 Jun 2026 18:12:02 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">1116436f-1749-32b2-ceed-6349574e89d3</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11912333_medium.jpeg" type="image/jpeg" length="289988" /><title>Kabecupen F19 !</title><description>Kabecupen är till ända, vädret va verkligen med oss idag. Vi har ett otroligt grymt gäng tjejer som slet som bara den på planen idag trots tufft motstånd! Vilken insats, GRYMT BRA jobbat idag. &lt;br&gt;Publiken lika grym som alltid. &lt;br&gt;Vi ledare tackar för denna dagen och ser framemot nästa cup.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-14 14:30&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19/News/8115662/Kabecupen-F19-</link><pubDate>Sun, 14 Jun 2026 12:30:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">5702eb25-0e88-1656-cca2-924e11b2a69c</guid><title>Hämtning av Ravelli</title><description>Hej! På måndag (15/6) kommer beställningarna från Ravelli till klubbstugan. Hämtning sker mellan 18:30-19 på baksidan där garaget finns.&lt;br&gt;Betalning sker via Swish till Joakim (‪0707882899)‬ när ni delat ut era beställningar och samlat in betalningarna.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Hör av er om tiden inte passar :)&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-13 20:40&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19/News/8115391/Hamtning-av-Ravelli</link><pubDate>Sat, 13 Jun 2026 18:40:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">ca19004b-fca3-7327-d40d-651ac24d3505</guid><title>P19</title><description>Hej P19. En vecka kvar till Kabecupen i Tenhult. Vi kommer att spela fyra matcher, alla matcherna kommer att spelas på PLAN 23. Plan 23 råkar vara en padelplan, man får inte ha dobbar på padelbanorna så barnen måste spela i gympaskor. Parkeringen ligger ca 10-15 minuters promenad från planerna. Åk i tid för det kommer vara mkt folk i omlopp. Kiosk, grill m.m finns hela dagen. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Samling 08:50 vid PLAN 23 (padelplan) ombytta och klara. Saknas matchställ så säg till. &lt;br&gt;Matcherna kommer spelas 1x18 min&lt;br&gt;&lt;br&gt;- 09:20 vs Tabergs SK&lt;br&gt;- 10:10 vs Barnarps IF&lt;br&gt;- 11:00 vs Lekeryd/Svarttorp SK&lt;br&gt;- 12:15 vs Stensjön IF &lt;br&gt;Benskydd, vattenflaska &amp; GYMPASKOR!!!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Adrian, Hugo, Jesse, Liam, Melker, Theo, Tor, Harry &amp; Ernst 💚&lt;br&gt;&lt;br&gt;/ Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-07 21:22&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19/News/8112012/P19</link><pubDate>Sun, 07 Jun 2026 19:22:04 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">4c7a6307-0b99-555a-4664-7f5a92d304ba</guid><title>F19! </title><description>F19! &lt;br&gt;Säsongens 3:e cup är på ingång ! &lt;br&gt;&lt;br&gt;Tiderna för dagen är följande: &lt;br&gt;&lt;br&gt;08.55 NGIS- IK TORD &lt;br&gt;09.45 NGIS- TSK &lt;br&gt;10.35 NGIS- BÄCKSEDA &lt;br&gt;11.50 NGIS- ANEBY-BÄLARYD &lt;br&gt;&lt;br&gt;För er som anmält så samlas vi ombytta och klara senast 08.25 vid plan 19 ni som inte har matchkläder, hojta till så tar vi med oss de! &lt;br&gt;Alla matcher kommer även att spelas på plan 19.&lt;br&gt;Vädret är lite oklart just nu så tänk på de! De kommer att finns ett taktält för barnen att hålla sig under om de så är regn eller sol.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Under matcherna så ser vi gärna att ni föräldrar håller er på en sidan av planen och vi tränare ihop barnen på den andra.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Enklare förtäring kommer att finnas på plats. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Tänk på att de kommer va otroligt mkt folk så åk i tid. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Utrustning:&lt;br&gt;Fotbollsskor&lt;br&gt;Benskydd &lt;br&gt;Vattenflaska &lt;br&gt;&lt;br&gt;Nu kör vi NGIS !!!! &lt;br&gt;// Sandra &amp; Jimmy&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-07 16:19&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19/News/8111737/F19-</link><pubDate>Sun, 07 Jun 2026 14:19:49 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">6d3800d3-c0da-8796-12b2-6695d9b37903</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11898486_medium.jpg" type="image/jpeg" length="242286" /><title>En eftermiddag med F19 på Åsavallen!</title><description>Eftermiddags cup och matchpaus på närmare två timmar kan nog få vilken förälder som helst att ifrågasätta hur detta skall gå. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Jag tror aldrig vi behöver tvivla på detta igen, dessa tjejer är fullblodsproffs och hanterade denna eftermiddag med bravur. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Inte nog med att vi fick se skönspel på fotbollsplanen så fick vi också möjligheten att leka mängder olika lekar, fika och se gymnastikshower på stålräcket som får en gammal fotbollstränares handleder att framstå som betongblock. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Otroligt roligt har det varit idag, och bra kämpat alla tjejer!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi ses på tisdagens träning!&lt;br&gt;&lt;br&gt;/Jimmy &amp; Kamran&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-30 22:35&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19/News/8107512/En-eftermiddag-med-F19-pa-Asavallen</link><pubDate>Sat, 30 May 2026 20:35:12 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">c5b3226c-c937-287b-5510-38013ec6e9aa</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11898143_medium.jpeg" type="image/jpeg" length="233105" /><title>Succé på Åsavallen</title><description>Vilken förmiddag! Vi ledare kan inte vara annat än supernöjda med dagens insats. Det märktes att det var ett taggat NGIS som åkte till Åsavallen. Redan från början var det positiv energi som sprudlade från grabbarna. De berömde, kramade, hyllade varandra precis som man vill att ett lag ska vara. &lt;br&gt;Och spelet då? &lt;br&gt;Hade Barcelonas talangscouter varit på Åsavallen hade nog alla blickar varit mot NGIS P19 lag. Vi fick se mängder med passningar, väggspel, dribblingar, tvåfot, tunnlar och skott i krysset! Ge era barn en extra klapp på axeln för ett MYCKET väl godkänt poolspel! &lt;br&gt;&lt;br&gt;/ Stolta Ledare&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-30 17:11&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19/News/8107380/Succ--pa-Asavallen</link><pubDate>Sat, 30 May 2026 15:11:53 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">17e438d0-c65e-f8cc-5ef0-0fb689817e20</guid><title>F19 NIK-Dagen</title><description>Hej F19! :star2:&lt;br&gt;På lördag är det äntligen dags för NIK-dagen och cup, vi ser verkligen fram emot en härlig dag tillsammans!&lt;br&gt;Vädret ser dessutom ut att bli toppen med runt 18–20 grader :sunny:&lt;br&gt;Vi byter om hemma och samlas på Åsavallen kl. 14:00 vid plan 6.&lt;br&gt;Under dagen spelar vi tre matcher, och mellan match 2 och 3 har vi en lite längre paus (nästan 2 timmar), &lt;br&gt;perfekt för att fylla på med energi och kanske äta något innan sista matchen.&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Matcher 3x4 minuter:&lt;/b&gt;&lt;br&gt;•	14:30 (Plan 6)&lt;br&gt;Hovslätts IK Vit – NGIS&lt;br&gt;•	15:20 (Plan 5)&lt;br&gt;NGIS – Tabergs SK Röd&lt;br&gt;•	17:25 (Plan 5)&lt;br&gt;Hovslätts IK Röd – NGIS&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Bra att tänka på:&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Det kan vara ont om parkering, så kom gärna i god tid, det kan bli en liten promenad till planerna.&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Kom ihåg att ta med:&lt;/b&gt;&lt;br&gt;•	Fotbollsskor&lt;br&gt;•	Benskydd&lt;br&gt;•	Vattenflaska&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Spelare: &lt;/b&gt;&lt;br&gt;Tija &lt;br&gt;Astrid C&lt;br&gt;Astrid R&lt;br&gt;Maria Clara&lt;br&gt;Tuva&lt;br&gt;Elise&lt;br&gt;Bodil&lt;br&gt;Rosie&lt;br&gt;Lorita&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Ledare:&lt;/b&gt; &lt;br&gt;Jimmy&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi ser fram emot en rolig och energifylld dag tillsammans!&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-26 19:21&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19/News/8105245/F19-NIK-Dagen</link><pubDate>Tue, 26 May 2026 17:21:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">9fae7cc2-e098-9c12-fee9-ae1a1f464971</guid><title>P19 NIK-Dagen </title><description>Hej P19,
På lördag är det dags för poolspel igen, vi byter om hemma och samlas på Åsavallen (NIK) 09:00 ombytta och klara vid plan 4. Det kommer spelas tre stycken matcher denna dagen. Hör av er om någon saknar matchkläder. 

Match 1. 09:25
Plan 4.
NGIS - Hovslätt 

Match 2. 10:40
Plan 6.
NGIS - Taberg 

Match 3. 11:55
Plan 5
NGIS - IF Hallby 

-Adrian
-Alfred
-Caspian
-Jesse
-Liam
-Melker
-Theo
-Tor
-Harry

/ Ledarna 

&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-25 19:26&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19/News/8104636/P19-NIK-Dagen-</link><pubDate>Mon, 25 May 2026 17:26:46 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">c9c435d0-a1e3-457b-f749-84b45b276adf</guid><title>Inställd träning 26/5</title><description>Hej, tyvärr kommer vi behöva ställa in träningen nästa tisdag (26/5) då det är Slättenfesten på Slättenskolan samma tid. 
/ Ledarna &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-20 19:48&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19/News/8101767/Installd-traning-26-5</link><pubDate>Wed, 20 May 2026 17:48:23 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">c6412d9c-aadc-a301-506c-3ef054480a61</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11874083_medium.jpeg" type="image/jpeg" length="242724" /><title>P19</title><description>Säsongens första cup blev en härlig tillställning i ett soligt Månsarp! Killarna gav verkligen järnet för varandra och visade prov på kämpaglöd och spelglädje.

Vi är superstolta över alla killarna och ser fram emot en ny härlig fotbollsäsong!


//Simon och Kamran&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-09 18:42&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19/News/8094297/P19</link><pubDate>Sat, 09 May 2026 16:42:04 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">5351d079-53b4-5f65-3561-913586050db5</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11873671_medium.jpeg" type="image/jpeg" length="334590" /><title>F19</title><description>Vi tränare i F19 vill tacka alla flickor för en grym insats idag! Vilket spel och vilken sammanhållning &lt;br&gt;GRYMT BRA JOBBAT ALLIHOPA !! &lt;br&gt;Tackar även den grymmaste hejarklacken &lt;br&gt;Nu laddar vi batterierna inför nästa cup ! &lt;br&gt;// Sandra &amp; Jimmy&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-09 12:47&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19/News/8094156/F19</link><pubDate>Sat, 09 May 2026 10:47:37 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">50ad933a-58c3-0ba9-5bf0-c862cbff270c</guid><title>F19 Loppiscup</title><description>Hej F19&lt;br&gt;&lt;br&gt;På lördag är de ÄNTLIGEN dags för Loppiscupen! &lt;br&gt;Ni tjejer som anmält er kommer ombytta och klara. Matchkläder får ni av oss på torsdag vid fotograferingen. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi samlas 07.30 senast utanför Månsarps omklädningsrum! &lt;br&gt;&lt;br&gt;Kl 08.00 PLAN 10&lt;br&gt;Tabergs SK - NGIS &lt;br&gt;&lt;br&gt;Kl 09.20 PLAN 9&lt;br&gt;NGIS - Mariebo IK&lt;br&gt;&lt;br&gt;Kl 10.00 PLAN 10&lt;br&gt;NGIS - Månsarps IF &lt;br&gt;&lt;br&gt;Kl 10.40 PLAN 10&lt;br&gt;NGIS - Tabergs SK &lt;br&gt;&lt;br&gt;Matcher 3x4 min &lt;br&gt;&lt;br&gt;Då vi spelar ganska tidigt är de viktigt att barnen har någon form energi med sig! Lättare förtäring kommer att finnas och köpa på plats. &lt;br&gt;Vädret kan va kallt på morgonen så tänk på att ha lite varma kläder med sig :blush:&lt;br&gt;&lt;br&gt;Kom ihåg:&lt;br&gt;Fotbollsskor &lt;br&gt;Benskydd &lt;br&gt;Vattenflaska &lt;br&gt;&lt;br&gt;// Sandra  &amp; Jimmy&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-05 20:40&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19/News/8091604/F19-Loppiscup</link><pubDate>Tue, 05 May 2026 18:40:13 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">74993677-6bf0-610c-eb45-b1e962236e1c</guid><title>Loppiscupen P19</title><description>Gäller endast P19!!!

Hej P19!!!
Till helgen åker vi till Månsarp för att spela årets första poolspel, kul! 
Det är en svår avvägning om man ska anmäla ett eller två P-lag. Vi tränare tycker att vi är aningen för lite spelare för att kunna anmäla två lag. Vi tänkte att vi anmäler oss till många poolspel ifall man skulle missa en helg eller så. Så blev det inte i detta fallet, vilket vi verkligen tycker är kul. Vi vill att alla ska få vara med. Därför har vi bestämt att vi delar in poolspelet så alla får spela minst två matcher var, under dessa två matcher får man gott om speltid. Matchkläder delas ut under fotograferingen på torsdag. Vi kommer ombytta och klara till Månsarp, ont om omklädningsrum på plats. 

Ni som spelar första matchen samlas 12:50 vid plan 11! Ni andra som spelar senare får gärna stå bredvid och heja på! Annars se till att ni är vid plan 11 en kvart innan matchen börjar. Åk i tid det kommer vara mycket folk, kan vara svårt med parkeringar. 

OBS: Prisutdelning kommer alla barn få efter sista matchen.

Match 1. 13:20 NGIS-Hallby
Melker 
Harry
Theo
Liam
Caspian 
Hugo

Match 2. 14:00 NGIS-Ekhagen
Melker 
Harry
Theo
Liam
Caspian
Hugo

Match 3. 14:40 NGIS-J-södra
Tor 
Adrian
Jesse
Ernst
Alfred 
Hugo

Match 4. 15:20 NGIS-Tenhult 
Tor
Adrian
Jesse
Ernst
Alfred
Harry&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-05 20:18&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19/News/8091571/Loppiscupen-P19</link><pubDate>Tue, 05 May 2026 18:18:10 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">c4ce6298-6487-e6f1-85a7-586c9123daa3</guid><title>Lagfotografering</title><description>Nu är det dags för lagfotografering!

Datum: 7 maj
Tid: samling 17:30 Fotografering 18-18:45

Samling utanför omklädningsrummen där barnen kommer få matchställ som de ska byta om till. Glöm inte ta med fotbollsskor :)

Jag kommer dela ut fotolappar under tisdagens träning. Lapparna behöver tas med påskrivna till fotograferingen. 


Observera att vid beställning av foton och man önskar returnera så får man betala frakt själv. 
&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-02 13:44&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19/News/8088977/Lagfotografering</link><pubDate>Sat, 02 May 2026 11:44:11 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">7ce08bb4-4907-b289-c94b-ef41ca1c3814</guid><title>Notis </title><description>Vi kommer att hålla oss ute idag så klä er efter väder :blush:&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-04-21 10:42&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19/News/8080769/Notis-</link><pubDate>Tue, 21 Apr 2026 08:42:19 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">9cf6a735-0f53-2422-8633-059bc8615525</guid><title>Ravelli 2026</title><description>Hej! 

Nu är det dags för årets försäljning av Ravelli! 
Jag kommer ta med mig säljkataloger samt infoblad där man kan scanna en QR-kod som tar en direkt till registreringssidan imorgon på fikaträffen. 

Försäljningen håller på till 1/6. Lägger in en länk där ni kan registrera er som säljare och komma igång med försäljningen direkt. Ju mer klubben säljer så finns det bonusar att plocka så sälj på!:clap: 

&lt;a href="https://www.ravelli.se/se/register/14407/30431"&gt;https://www.ravelli.se/se/register/14407/30431&lt;/a&gt;&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-04-20 19:32&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19/News/8080311/Ravelli-2026</link><pubDate>Mon, 20 Apr 2026 17:32:53 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">960087eb-36cf-1622-5296-a99c5fcf09f1</guid><title>Info !</title><description>Hej alla barn och välkomna till en ny säsong av fotbollen! Hoppas ni är lika taggade som vi.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi har lite nytt för i år som vi tänkte dela med oss av! &lt;br&gt;&lt;br&gt;* Två nya tränare, Sandra Wikström (Tijas mamma) &amp; Jimmy kroon ( Alice pappa) &lt;br&gt;* Mer fokus på boll &amp; bollkontroll&lt;br&gt;* Anmälan inför varje träning &lt;br&gt;* Något mer uppdelad träning tjejer &amp; killar &lt;br&gt;* Föräldrafri träning &lt;br&gt;&lt;br&gt;De är några av punkter för i år ! &lt;br&gt;Vi önskar en föräldrafri träning framöver där ni lämnar barnen inför träning och sen hämtar dom. Man är välkommen dom två första träningar för att känna av läget med era barn, har vi barn som mot förmodan behöver sin förälder på plast så är de självklart helt ok!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Tyvärr så vet vi inte i nuläget när vi får gå på gräset men någon gång i slutet av april början på maj och vi kommer att hålla till på C-planen som ligger närmast klubbstugan! &lt;br&gt;Vi kommer alltid börja med samling (i mitten) för att ta närvaro på barnen. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Träningstid tisdagar 17.30-18.30&lt;br&gt;&lt;br&gt;För att minimera skador så ser vi att era barn har följande :&lt;br&gt;* Benskydd&lt;br&gt;* Fotbollsskor&lt;br&gt;* vattenflaska &lt;br&gt;Skulle de mot förmodan va någon som har problem att fixa detta så hör av er till någon av oss så ska vi försöka hjälpa er :blush:&lt;br&gt;&lt;br&gt;Några cuper att se framemot framöver !&lt;br&gt;* Loppiscupen 9 maj&lt;br&gt;* NIK-dagen 30 maj &lt;br&gt;* Kabecupen 14-14 juni &lt;br&gt;* Hammarskölden 29-30 augusti&lt;br&gt;Kallelse inför varje cup kommer! &lt;br&gt;&lt;br&gt;* Lagfoto 7 maj kl 18.00&lt;br&gt;Samlas ca 17.30 för att kunna byta om till lagkläder! &lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi önskar även fler barn in i träningen så har ni kompisar som vill börja spela ta med er dom. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Sist men inte minst och lite snabbt inpå så skulle vi tränare gärna vilja träffa er barn och föräldrar på en liten fika i klubbstugan tisdag 21 april kl 17.30 där vi alla får träffas och ha en liten trevlig stund och lära känna varandra lite och kanske finns de nya ansiktet att träffa ! Skriv gärna i kommentarsfältet vilka som kommer :blush: &lt;br&gt;&lt;br&gt;Väl mött Simon, Anton, Kamran, Jimmy och Sandra&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-04-18 15:50&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19/News/8078690/Info-</link><pubDate>Sat, 18 Apr 2026 13:50:24 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">005c2fd7-a8fb-2d57-57d7-ae59c5a897ea</guid><title>Loppiscup Månsarp 9:e Maj</title><description>Hej. &lt;br&gt;Det närmar sig poolspel i Månsarp 9:e Maj. Vi har anmält ett P19 &amp; ett F19. Vilka kan vara med och spela? Kommentera nedanför med namn. Mer info om tider m.m kommer så fort vi vet. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Övrigt:&lt;br&gt;Det är klart att vi kommer träna på tisdagar 17:30-18:30. Inte fått klarhet när vi får gå på gräset än men slutet April / början av Maj. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Lagfotografering 7:e Maj 18:00-18:30 vi samlas 17:30 för ombyte. Om någon har matchkläder kvar hemma så ta med dom! &lt;br&gt;&lt;br&gt;PF20/21 startar upp ons 6:e Maj 17:30-18:30 för er med småsyskon. &lt;br&gt;&lt;br&gt;/ Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-04-14 22:12&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19/News/8076326/Loppiscup-Mansarp-9e-Maj</link><pubDate>Tue, 14 Apr 2026 20:12:33 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">d243e9d2-ea43-6f29-63f0-f8e8317f6e38</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11844548_medium.jpeg" type="image/jpeg" length="118204" /><title>Panta mera 2 maj </title><description>Lördagen den 2/5 är det dags för vårens Panta Mera.
Vi samlas 09:30 på Hammarvallen.
Medtag reflexväst och handskar om ni har. Som vanligt ju fler vi blir, ju roligare (smidigare) blir det.

Efter insamling sker sortering av burkarna vid stugan.
Korv finns efter slutfört uppdrag.

Vi behöver även en släpkärra, gärna en med hög kant. Är det någon som har tillgång till det, anmäl under nyheten.
Inför detta behövs även flyers delas ut i brevlådor på vårt tilldelade område, någon gång mellan 18-22/4. 

Vi räknar med att så många som möjligt kommer denna dag. Skriv under nyheten hur många ni är som kommer och om ni mot förmodan inte kan delta. Det är viktigt att ni meddelar oavsett.
Hoppas vi får en härlig Panta Mera-dag och att vi ses där!

Hälsningar från Lollo &amp; Joakim &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-04-14 19:57&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/NGIS_PF19/News/8076155/Panta-mera-2-maj-</link><pubDate>Tue, 14 Apr 2026 17:57:12 GMT</pubDate></item></channel></rss>