• Myggenäsdagen

    Hej Här kommer info om lördag. Följande arbetsuppgifter är fördelade på respektive lag : P-08 Domare P-10 ledare i mixlagen P-11/12 tävling i Pingislokalen P/F-13 Städning efter dagen P/F-14 Lotteri och bollregn P/F-15 Medverkar i turneringen, baka P/F-16 Medverkar i turneringen, baka P/F-17 Medverkar i turneringen Seniorlagen (div3+div6) kiosk samt sekretariat Speaker Ledare Korridorvakter, match mot P-Ungdom, hjälpa till att ställa i ordning på fredag kväll, bord, kiosk mm Schema för dagen ser ut enligt följande: 07:30 Samling för lagledare/tränare 08:00 Samling och registrering för spelare (8.30 samling för p11/12) 08:30 Matcher mixade lag 09:55 Bollregn 10.15 Matcher forts 11:15 P08 - Ledare 11:45 Bollregn 12:05 Matcher forts 12:55 P11/12 mot P10 (internmatch) 13.25 Prisutdelning mm 14.00 Slut Tävlingar/aktiviteter i pingislokalen mellan 09:30-12:00 P-11/12 för 13 dagar sedan 0kommentarer
  • Att tänka på till helgens cup

    Hej på er, Lite sista minutens "att tänka på" inför helgen. Det är bra att ha med sig en extra väska att ha sina matchkläder, vattenflaska, ombyten mm i att ha med sig till och från matcherna. Glöm inte att ha med underkläder och handduk. Vi vill att alla duschar åtminstone efter dagens sista match och detta sker i idrottshallen. Det finns inte duschmöjligheter i skolan. P-11/12 3 apr 0kommentarer
  • Information Fair Play Cup

    Fair Play Cup 5-7 April Vi kommer att bo på Sandagymnasiet i Husqvarna. Incheckning från kl. 17:00 Packlista: Liggunderlag/luftmadrass max 90cm bred. Övriga sängkläder. Matchkläder (Tröja, shorts, strumpor, skor,Glasögon, klubba, vattenflaska) Handduk Hygienartiklar Kläder att ha emellan matcher exempelvis mjukbyxor/träningsoverall. Underkläder/strumpor Godis för Max 50kr Godis och läsk förtär vi endast efter sista matchen för dagen och i lagom mängder. Schema Fredag 5/4 Samling myggenäs korsväg 14:30 för resa till Jönköping Medtag mat att äta i bilen. De barn som inte har med sig någon förälder eller behöver skjuts meddelar detta till oss ledare i god tid. Match 18:00 KFUM Jönköping 2x15min Hisingstorps sporthall Efter match: Komma i ordning i sovsal Kvällsmat (egeninskaffad med hjälp av lagföräldrar) Lördag Frukost (ingår i cupavgift) på boendet Match 08:50 Väckelsångs IK 2x15min Jönköping idrottshus arenan Lunch (ingår i cupavgift) 11:30 Junedalsskolan Match 14:40 Växjö IBK utveckling 2x15min KFUM sporthall Middag (ingår i cupavgift) 17:30 Junedalsskolan Lördag eftermiddag/söndag Slutspel Beroende på resultat men vi är garanterade en match. Eventuell mat utöver frukost på söndag behöver vi ordna med själva. Lagföräldrar Under helgen så kommer vi behöva hjälp av lagföräldrar med transport till matcher då vi spelar i flera olika hallar samt hjälp med inköp av mat till de måltider som inte igår i cupavgiften och annat kring laget. Filips föräldrar agerar kontaktpersoner för lagföräldrar. Övrig info: Duschmöjligheter finns inte på boendet utan detta gör man i idrottshallen. Inga värdesaker lämnas på boendet Bollspel utanför spelplanerna är förbjudet. Det här ska bli väldigt roligt! P-11/12 18 mar 0kommentarer
  • Visa fler nyheter