• Säsong 25/26

    Hej! På fredag den 26/9 kommer vi behöva sammanställa frallförsäljningen. Jag (Eddie) behöver lapparna om försäljningen senast fredag kväll. Antingen lämnar ni lapparna i min brevlåda eller skickar en bild på dem till mig på nummer 0735071155. Vi har lagt ut ett dokument på ansvarsområden som gäller för säsongen under fliken dokument. Som vi har nämnt tidigare måste ni byta med varandra om ni inte har möjlighet att genomföra ansvarsområdet. Vi ledare har ingen möjlighet att rodda kring detta. Det kommer även tillkomma slutstäd i Nyhemshallen efter säsongen. Det kommer mer info om det senare samt vilka som kommer få det ansvarsområdet. Här kommer lite info från föreningen: Matchvärd för SSL-matcherna: Grill och kioskansvariga ska vara på plats 2h innan matchstart. Angående frallutkörningen ska man vara på plats i Nyhemshallen kl 06.00. Det kan komma bli ändring kring matchdag för matchen den 29/11 till den 30/11 (mer info kommer). /ledarna P Blå (15/16) 22 sep 6kommentarer
  • Viktig information

    Hej alla! Då var det återigen dags att kicka igång ännu en innebandysäsong. Hoppas att alla barn är redo och taggade för detta! :) Vi ledare har valt att inte köra något traditionellt vh-möte iår då vi tycker att det är lite dålig uppslutning kring dessa. Därför testar vi nu att skicka ut informationsbrev inför kommande säsong så får vi helt enkelt se vilket av det som funkar bäst. Vi, som alla andra i förening har frallor vi måste sälja. Bifogar pappret på detta så ni kan skriva ut och därmed påbörja er försäljning. Kan man inte skriva ut så finns det att få av oss ledare. Bara att säga till. Försäljningen ska vara klart 28/9. (Åsikter eller önskemål kring detta tas inte med oss ledare utan vi hänvisar er till styrelsen). Vi kommer att träna på Torsdagar kl 16.30-17.45 i Gunnarsbohallen samt Söndagar kl 17.00-18.15 ute i Nyhemshallen. (Datum för start kommer). Nytt för iår är även seriespel vilket blir kul! :) Håll er uppdaterade på laget.se för information, kallelse till träningar samt matcher. Vi önskar att ni svarar om ni kan delta eller ej så att vi ledare vet antal för att kunna planera för detta. Vi kommer att göra, som tidigare år en lista på vad vi fått till oss av föreningen som vårt lag ska hjälpa till med. Det handlar om kiosk, grill mm. Kan man inte det pass man blir tilldelad så har man själv ett ansvar att byta med någon annan. Vi ledare kan tyvärr inte rodda kring allt. Har ni ytterligare några frågor eller tankar är det bara att höra av sig till oss. Vi gör ju detta tillsammans för våra barn! :) Med vänlig hälsning, Ledarna P Blå (15/16) 14 sep 1kommentar
  • Tack för säsongen

    Vi ledare vill tacka barnen och er föräldrar för den här säsongen. Extra tack till er föräldrar som köpte biljett till herrarnas match igår men som fick ställa upp med att grilla hamburgare när det krisade. Vi ska kolla med styrelsen så de kan kompensera er till nästa säsong. Vi kommer träna vår sista träning nu på söndag och sedan ses vi på ungdomsavslutningen 6/4. ”En kan inte göra allt, men alla kan göra något.” /ledarna P Blå (15/16) 28 mar 1kommentar
  • Visa fler nyheter