• Bambusa Strumpor

    Information om inbetalning av Bambusa strumpor. Sålda paket ska vara föreningen tillhanda senast 20/5. Detta görs på bankgiro 5758 - 6927 skriv Bambusa barnets namn samt födelseår. Tycker man det är lätt att sälja strumporna kan vi beställa extra och då kan man välja om man vill ha korta eller långa samt vilken färg man vill ha. Meddela den ansvariga för ert lag om ni vill ha flera paket. Detta ska göras denast 30/4. Kassören F14 födda 10 för 6 dagar sedan 0kommentarer
  • Info Giffcupen!!

    På lördag är det dags för Giffcupen. Vi samlas på Lekevi 9.15. Vi åker mot Tidaholm men spelar i Vreten. Första match är klockan 11.20. Vi spelar 3 matcher på lördag. Matchkläder får ni på plats. Ta med överdragskläder och något extra varmt att ta på er mellan matcherna. Vi byter om och duschar på plats. Vi spelar sista matchen 15.30 så det är bra om ni tar med lite matigt att äta. Det finns också kiosk och grill på anläggningen i Vreten. Tänk på att läsk/godis tar vi efter matcherna. Om ni tjejer behöver skjuts är det bra om ni tar kontakt med varandra innan lördag. F14 födda 10 för 10 dagar sedan 0kommentarer
  • INFO Försäljning o arbetsuppgifter

    Klubben anordnar två försäljningar per säsong. I år kommer försäljningen vara Bambusa-strumpor, tillverkade av miljövänlig bambu. Vårt lag har fått så att varje spelare säljer 3 paket under våren. Varje paket innehåller 5 vanliga strumpor eller 7 låga strumpor och kostar 200 kr. Varje sålt paket ger 100 kr i vinst, 70 kr till klubben och 30 kr till lagkassan. Om man har möjlighet att sälja mer än tre paket så meddela det till mig senast 30/4, ni har då möjlighet att önska vilken modell och färg ni vill ha mer av. Har ni inte möjlighet att sälja era tilldelade paket så finns möjlighet att lämna tillbaka. Ni ansvarar då för att meddela mig det och återlämna paketen senast 28/4 (i samband med lagets match). Inbetalning av försäljningen sker till Bois konto bankgiro 5758-6927, märk ”Bambusa född 2010 Barnets namn”. Sista betalningsdag är 20 maj. Årets arbetsuppgifter består av att spelarna ska vara entrévärdar vid seniorlagets matcher under säsongen. Spelarna kommer fördelas i grupper om 2 eller 3 spelare per match. Schema kommer. Spelarna ska även vara domare under klassfotbollen 25-26 maj. Under dessa matcher får tjejerna ingen betalning. Övriga föräldrauppdrag som bestämdes under föräldramötet är att ha försäljning av kaffe-kaka under våra hemmamatcher, där vi turas om att ansvara. En meddelandegrupp för föräldrar skapas för lättare kommunikation, tex kring samåkning vid bortamatch. F14 födda 10 för 10 dagar sedan 0kommentarer
  • Visa fler nyheter