Gumsecupen 25/5
Hej! Det börjar närma sig Gumsecupen som går av stapeln den 25/5. Här kommer lite info. Alla matcher ligger i kalender, vi har två lag anmälda, Blå & Orange. Båda lagen har sin första match kl 10:00,SAMLING 9:15. Matchtröjor ( Blå OCH Orange) Vattenflaska Benskydd (obligatoriskt) Extra strumpor och shorts Träningsoverall el liknande Varm jacka Varma strumpor och skor Mössa, vantar Mellanmål ( om man inte vill köpa) Filt Stol Tjejerna får självklart spela med underställ eller långbyxor/långärmat om det är kallt sålänge matchtröjan är ytterst. Vi kommer vara ute hela dagen så kläder efter väder och ombyten är att rekomendera. Smycken lämnas hemma alt. Tejpa örhängen om man inte kan ta ur dom. Inget godis eller dricka under dagen. Lag BLÅ Agnes Ebba Ellen Frida Iselinn Jennifer Linnea Meya Moa Nova Pixie Molly S Lag ORANGE Alice Cecilia Cinna Ellinor Freja Gabbi Hilda Molly D Martta Stina Sally Info från cuparrangören: Adress: Gumsekullen, Uvvägen 4, Kvissleby Parkering: Finns i anslutning till arenan. Matchformat: 7 mot 7, speltid 2 x 20 minuter Regler: Svenska Fotbollförbundets (SvFF) regler gäller. Domare: Matcherna döms av spelare från våra äldre flicklag. Måltid: Kycklingsallad och måltidsdryck ingår i deltagaravgiften. Lunch serveras mellan kl. 11.00 - 14.00 Ta gärna med egen picknic-filt/sittunderlag. Försäljning: Kaffe, dryck, fika, toast och hamburgare finns att köpa. Läktare: Arenan har en stor läktare med tak Nu laddar vi för säsongens första cup
F-14
15 maj
0kommentarer
Försäljningar och betaldatum
Hej, Nedan följer försäljningar och sista betaldatum för betalning av försäljningarna, samtliga swishas till lagets konto. Matforshäftet hämtas idag 29/4 och delas ut under veckan, vill man ha det direkt så får man höra av sig och komma och hämta hemma hos mig ikväll. 4 st häften/spelare. Häftena säljs för 200 kr. Toabalsutlämning 11/5, tid kommer. 6 balar/spelare, 300 kr st. Godis 30/4 Matforshäfte 20/5 Cupavgift 31/5 ( 500kr) Toabalar- Återkommer Swishnummer: 123 061 41 15 /Hanna
F-14
29 apr
0kommentarer
Info inför aktivitets/träningsdag med övernattning
Info inför övernattning Hej! Det börjar närma sig tränings/aktivitetsdag med övernattning på Folkan. Nedan följer schema för hur upplägget ser ut samt packlista. Vill man inte sova över men vara med på resterande del så är det helt ok men kan vara en bra träning inför Hudik. Meddela om det är något speciellt ledarna behöver veta, tex medicin osv. Samling på Folkan för att installera barnen med hjälp av er föräldrar kl. 15:00. Barnen kommer till folkan ombytta och klara för träning, tänk på att det är långt till middag så barnen behöver ha ätit något innan de kommer. Lördag 3/5 15:00 Samling för installation av barn på Folkan 15:30-17:30 Träning på IP och dusch 18:00 Middag (föräldragruppen) 19:00 Spelarmöte/lekar/film 22:00 Ljuset släcks Söndag 4/5 08:00 Frukost 10:00-12:00 Träning 11:30 Föräldrar städar ur medans barnen tränar. 12:00 Avslutas dagen. * Det kommer vara begränsad användning av mobilerna, endast vid tillåtelse från ledarna. * Det kommer att bjudas på snacks på kvällen så vi vill inte att ni skickar med barnen något godis/snacks/dricka, vänligen respektera detta. * Tänk på att kolla så luftmadrassen är hel innan helgen, max bredd på madrass på cupen är 90*200. Packlista * Träningskläder (kläder efter väder, benskydd) * Vattenflaska * Extra strumpor (Tänk på att det är 2 träningar) * Duschgrejer + Handduk (Alla duschar efter träningen på lördagen) * Luftmadrass - OBS! kolla innan så den är hel. * Täcke o kudde (eller sovsäck) * Pyjamas/sovkläder * Ombyteskläder ex. Mysdress till kvällen * Necessär m. hygienartiklar, tandborste, mediciner m.m * Gossedjuret är naturligtvis också välkommen på övernattning Hör av er vid funderingar! Med vänlig hälsning, Ledarna och föräldragruppen gm Hanna
F-14
23 apr
3kommentarer
Visa fler nyheter