Arbetspass för Lilla-VM
Hej Här kommer arbetsschemat för Lilla-VM. Jag lägger det under dokument precis som när vi har sammankomster. Om ni inte kan ta ert pass av någon anledning, byt i första hand med varandra. Om det är så att ni behöver "sälja" ert arbetspass till någon annan så är det ingen under 15 år som får arbeta i vårat mattält eller som servicepersonal och ingen under 18 år som får stå på parkeringen. Det är tyvärr ingen idé att ni skickar meddelanden direkt till mig för jag kan tyvärr inte göra mer än vad jag redan har gjort. Tyvärr så måste jag lägga er som kontakt på de arbetspass ni blivit tilldelade, om det skulle bli något problem och den som är ansvarig för arbetet behöver komma ikontakt mer er. Så om ni byter arbetspass kommer det fortfarande stå så som jag tilldelat dessa arbetspass. Den listan skickas in samytidigt som denna läggs ut. Hälsningar Helena
F-14
18 jun
0kommentarer
Info inför Hudik Cup
Hej! Det börjar närma sig Hudik Cup och här kommer lite information och bra att tänka på: Fredag 13/6? Vi samlas utanför BJÖRKBERGSSKOLAN (Björkbergsvägen 1 ) 14:50 för incheckning. Tjejerna kommer ombytta för match och ska ha ätit innan då middagen blir först efter vår första match. ALLA tjejer (om man inte redan meddelat annat) oavsett om man ska spela första matchen eller inte kommer till incheckningen. Vi hjälps åt att installera tjejerna! Alla tar sig till och från cupen på egen hand, behöver man samåka så använd smsgruppen för att lösa eventuella frågor. Vi är tacksamma om alla skjutsande föräldrar kan hjälpa till att köra till och från första matchen, sedan kommer vi att åka cupbussar så långt det går men behöver vi hjälp med skjuts så kommer vi att använda Supertext. Boende & Mat m.m Vi kommer att bo på Björkbergsskolan (där vi även kommer att äta frukost (06:30-09:00) Lunch och middag äter vi på Bromangymasiet. Lunch(11:00-14:00) Middag (17:00-20:00) För matsedel se; https://hudikcup.com/mattider--matsedel Mellis & kvällsfika samt snacks kommer vi att fixa till laget. Har man kontakter för sponsring av detta så mottages det tacksamt! Inget godis/snacks/dricka innan sista matchen för dagen är spelad, vänligen respektera detta. Jossan, My, Anna och Paul kommer att sova på skolan med tjejerna, telefonnr finns på laget. Förläggningen ska vara tyst kl. 23:00-06:00 Vi ledare tar ej ta ansvar för ipads, datorer och liknande under cupen men telefoner är såklart ok. Obligatorisk att duscha efter sista matchen för dagen! Efter lördagens sista match så planerar vi en aktivitet för tjejerna och vi kan då behöva hjälp med skjuts av någon förälder. Matcher Vi kommer att spela 5 matcher, kallelser kommer att gå ut så ni vet vilka matcher ert barn spelar. Alla barn står över minst en match men max två, här har träningsnärvaron avgjort vilka som bara står över en. Vi kommer vara på plats vid planerna för uppvärmning senast 30 min innan matchstart. Tjejerna som står över matcherna vill vi sitter tillsammans och hejar på laget från publiksidan. Förväntningar på er föräldrar? Skjutsa till boendet på fredagen för incheckning och därifrån till och från första matchen. Meddela ev. mediciner eller annat viktigt som kan vara bra att vi ledare har koll på. Vid utcheckning hjälpa till att packa ihop och grovstäda klassrummet, info om tid kommer närmare. Heja och peppa brudarna på planen, instruktioner sköter tränarna! Packlista Blå & orange matchtröja Benskydd Fotbollsskor Träningsoverall (Mif) Shorts ( fler än ett par) Strumpor ( fler än ett par) Vattenflaska Tejp om man behöver tejpa örhängen, knän osv. Luftmadrass max 90 cm bred Lakan Filt/lakan att ha under madrassen Täcke/sovsäck Kudde Hygienartiklar Handduk Kläder att sova i Laddare Airpods Ryggsäck att ha med till matcherna? Ombyten att ha mellan matcherna Regnjacka/poncho ?promenadskor? Tofflor ?Solskydd badkläder + extra handduk Galje ? Spel/kortlek Gosedjur?? Tips är att gå in på https://hudikcup.com/2025/result/ alt ladda ner Hudik cup appen där spelschema, resultat, kartor och annan info finns. ?? Nu laddar vi för en rolig cuphelg!! Mvh Ledarna
F-14
6 jun
0kommentarer
Arbetsschema för vårens första hemma sammankomst
Hej Vårens första sammankomst står för dörren, torsdag 29 maj (kristi himmelsfärdsdagen). Nu ligger arbetspass samt inköpsschemat på laget, under dokument. Det är 2 matcher som spelas efter varandra denna gång. Arbetspass/inköp osv. roteras vid varje sammandrag. Allt som ska levereras till kiosk skall levereras innan kiosken öppnar senast 9.15. Alla ansvarar för sitt uppdrag, byten/inhoppare löser man själv mellan varandra! Alla ändringar bör sedan meddelas till Frida Källman 070-2600721. Observera att det är två sidor i dokumentet. Ett där inköp och arbetspass står, det andra med information tex. vad passen innebär. Mvh Föräldragruppen.
F-14
19 maj
0kommentarer
Visa fler nyheter