• Giffcupen

    Nu har spelschemat för Giffcupen kommit. Vi möter: 20/4 Vänersborgs FK, kl. 09.40, Landbyvallen Våmbs IF, kl. 13.00, Landbyvallen IFK Falköping, kl. 18.00, Ulvesborg Speltid 2x20min Därefter minst två matcher söndag 21/4. Den första antingen kl. 08.50 eller kl. 09.40. Då det är många spelare som åker med får man vara beredd på att det kan bli begränsad speltid under matcher eller att man kan behöva stå över någon match. Eftersom spelplatser är utspridda och kan ligga en bit utanför Tidaholm behöver vi hjälp med ytterligare en till två personer med tillgång till bil för transporter. Detsamma för transport till Tidaholm den 19/4. Vi kan lösa övernattning tillsammans med laget i skolsal, ex kan man stanna en natt och sedan blir avlöst av någon annan som stannar andra natten. Hör av er ni som har möjlighet! Eller om någon tänkt åka upp över dag för att titta så vi kan synka oss. Meddela även ev behov av specialkost. Påminner om sista dagen för att betala in deltagaravgiften är den 28 mars. P-2010 27 mar 0kommentarer
  • Träningstider januari-mars

    God fortsättning. Nu startar vi upp säsongen 2024. Vi har följande träningstider januari-mars: Tisdagar 18.15-20.00 Torsdagar 18.15-20.00 Söndagar 18.00-19.30 Vi har även några inomhustider som ev ersättter ett par söndagsträningar utomhus. Ev tillkommer det rena fyspass också som tidigare år. P-2010 5 jan 0kommentarer
  • Vaktmästeri på Överåsvallen

    Varje lag har till uppgift att ansvara för vaktmästeri på Överåsvallen vid ett antal matcher varje säsong. Vi har blivit tilldelade följande matcher: 24 augusti 20.00-22.00 Gårda BK-Stenkullen 30 augusti 20.00-22.00 Elisedals IS-Lindholmen 5 september 20.00-22.00 Göteborg City-Vatra KIF 6 september 20.00-22.00 FC Heden-FC Kålltorp Det som ska utföras är: Vara på plats minst 1 timma för utsatt matchtid, dvs kl. 19.00 Låsa upp samtliga omklädningsrum samt toaletterna på bortre gaveln Lämna nycklarna till respektive ledare/lag och domare så de kan låsa om sig. Viktigt att vara tillbaka i tid för att få tillbaka nycklarna. Städa genom att plocka upp skräp, tömma papperskorgarna och sopa golvet i både omklädningsrum och dusch. Städsaker finns i respektive omklädningsrum. Se till så att alla dörrar är låsta och att alla fönster är stängda. Även i duscharna. Nycklar delas ut i samband med vår träning som är samma dag som första matchen i vår period. Dessa får sedan rotera mellan de som åtar sig uppgifterna. Anmäl vilken match ni kan ta i kommentarfältet nedan. Bra om vi sprider uppgifterna i laget så att de som tagit andra uppgifter under säsongen inte tar detta också. P-2010 7 aug 2023 2kommentarer
  • Visa fler nyheter