Säsongsavslutning 5 april 18:00
        Här kommer en inbjudan till säsongsavslutningen i Folkets hus. Anmäl till mig ev. deltagande enligt nedan.   Utöver det så måste två föräldrar från vårt lag hjälpa till i Folkets hus med fikat. Samling där 17:00. Anmäl till mig vilka som kan tänka sig att delta.  Hej alla hockeyentusiaster, Ludvika Hockey vill bjuda in er spelare, föräldrar, ledare och andra för föreningen viktiga nyckelpersoner för en gemensam avslutning av säsongen 2022/2023.   Ni är varmt välkomna till Ludvika Folkets Hus onsdagen den 5 april kl 18 där det blir gemensam fika och prisutdelning.  Anmäl er till till eran lagledare om ni kan delta på avslutningen. Vänligen meddela samtidigt om ni vill ha kaffe/te alternativt saft, samt om det finns några allergier. Vi önskar svar senast söndagen den 2 april.  Väl mött och vi hoppas att ni alla vill  delta i den gemensamma avslutningen. Ludvika Hockey
        
            
                Team -11
            
            
                
              26 mar 2023
            
                 8kommentarer
        
    
    
        
        Priser till puckkastning/lotter
        Här kommer en påminnelse om att det är mycket uppskattat om man kan se över möjligheter med ev gåva/sponsrings priser från företag/arbetsplatser till priser för puckkastning/lotter och eller ta med ett eget pris.   Priserna kan bestå i allt från något litet till något större, dessa priser ska sedan tas med till onsdagens träning då översyn av priser kommer ske och ev beslut tas om det finns behov av att göra inköp av priser för att kunna ha puckkastning och lotteriförsäljningen.   Nu hjälps vi alla åts och försöker samla in priser till cupen 🙏🎉
        
            
                Team -11
            
            
                
              24 mar 2023
            
                 0kommentarer
        
    
    
        
        Planering cup 1/4
        Hej! Efter föräldramötet i onsdags så var vi överens om att vi behöver fylla följande funktioner. Flera av dem har vi redan intresserade till men skriv gärna om det är något särskilt ni vill ha hand om eller om vi kan placera ut er.  Sekretariatet (bra om vi kan rotera någon gång under dagen, vi kommer behöva bemanna dessa funktioner nästa säsong när vi skall börja spela helplansmatcher)  - Klocka - Speaker - Skotträknare/utvisningsbås - Cup online  - Lotteri - Puckkastning - Grillning (vi behöver även en eller två grillar helst gasolgrill) Det är två pass 11-14, 16-19 - Slipning (Rickard L) - Kassa, Swisch (Anna H) - Skyltar till omklädningsrum (Hans-Erik)  Mat och leverans av denna sköts av Elina, Therese B, Sara H Medaljer och pokaler beställs av Andreas. Elina eller Hans-Erik hämtar i Borlänge  Cupansvariga under dagen Daniel A, Hans-Erik B  Nytt föräldramöte på onsdag 29/4 18:00 då gör vi klart allt så till dess vill vi ha intresserade på alla ovanstående punkter.
        
            
                Team -11
            
            
                
              24 mar 2023
            
                 12kommentarer
        
    
        
                Visa fler nyheter