Tillägg Habo
Hej! På lördag morgon kommer vi att köra direkt till skolan som vi ska sova på för att byta om till matchkläder innan vi promenerar till planerna. Ta därför med en liten ryggsäck som som du kan ha med dig till planerna för att förvara gymnastikskor/sandaler, fotbollsskor, vattenflaska, telefon och dyl. // Andreas
P 2012
24 jun
0kommentarer
Info om Habocupen 28/6-29/6 Uppdaterad 18/6
Nu börjar det dra ihop sig för första cupen i sommar. För er som ska delta på Habocupen kommer här lite info. Vi kommer att åka på morgonen lördagen den 28/6 kl. 06.45 från Lagavallen och komma hem på söndagen den 29/6. Som det ser ut nu så kommer Andreas, Dennis och jag (Mange) att köra. Övernattningen kommer att ske i skolsal eller gymnastiksal på Allèskolan. Man behöver därför ha med sig luftmadrass eller liggunderlag och täcke eller sovsäck + kudde. Vi kommer samla in mobiltelefonerna över natten, om det skulle vara att ni behöver nå barnen eller tvärtom så går det via oss ledare. Maten som kommer ingå är följande måltider: Lördag: lunch och middag Söndag: frukost och lunch Det kommer finnas frukt till måltiderna, men skicka gärna med barnen något som de kan ha mellan matcherna (frukt eller t ex Corny). OBS! På boendet och på spelområdet är det absolut nötförbud! Inga former av nötter, sesamfrön eller produkter som innehåller spår av nötter och sesamfrön får tas med in på skolan eller på spelområdet. Under cupen kommer det finnas hamburgare & korv och även lite andra alternativ att köpa på spelområdet, obs cupen är kontantfri så det går alltså inte betala med kontanter. Om det är någon som inte har swish så finns det flera andra som har det så det går att lösa. Vårt spelschema på lördagen ser ut så här: 09:40 Trelleborgs FF röd plan C2 13:10 Habo IF blå plan D2 16:30 Hultsfred FK svart plan C2 På söndagen spelas slutspel och matchschemat där beror på hur det har gått på lördagen. Förslag på packning att ha med: Liggunderlag/luftmadrass Sovsäck/täcke Kudde Duschgrejer(handduk, schampo mm) Matchstrumpor & matchshorts, har man dubbelt så kan det vara bra att ta med om det skulle vara att de antingen är väldigt blöta efter första dagen eller om det varit varmt så de är väldigt svettiga. Överdragskläder att ha mellan matcherna. Några skor/badtofflor att ha mellan matcherna, fötterna behöver vila från fotbollsskorna Mobilladdare Vattenflaska Man kommer kunna spela minigolf som ingår i anmälningsavgiften, och på lördagskvällen kommer det vara ett disco som även det ingår i anmälningsavgiften. Mellan skolan där vi både sover och byter om så är det ca 15 min promenad och vi har även en bit att gå till stället där vi får maten. Det kommer även finnas en liten kiosk på skolan där vi ska sova. Om det är någon som har någon form av matallergi eller annat som vi behöver känna till så meddela någon av oss ledare det. Spelarna som följer med till Habo är: Filip Sokalski Hugo Nilsson Hugo Sjöstrand Kim Nilsson Leon Törnqvist Melker Lundin Milo Haglund Milton Linell Najm Omar Olle Redegard Richard Wiborin Vincent Jonasson Ledare: Andreas Sjöstrand Dennis Lundin Magnus Nilsson För mer info se: https://www.cupmate.nu/cup/habo-cup
P 2012
12 jun
0kommentarer
Kioskpersonal på Alagsmatch
Hej Allesammans! Vi (laget) är ålagda av Ljungby IF att vara kioskpersonal på ca 2 alagsmatcher per säsong och vid varje tillfälle ska det vara 5 föräldrar närvarande om inte annat anges. I år har vi blivit tilldelade matcherna som är den 29 maj och 4 oktober. Eftersom det tidigare år har varit väldigt svårt att få föräldrar att ställa upp på detta så har vi helt enkelt tittat tillbaka det senaste året och valt att kalla de som vi inte stått tidigare. Egentligen gick anmälningstiden ut klockan 18.00 idag, men anmälningstiden är förlängd fram till 20.00 ikväll 22/5, så vi skulle uppskatta om ni som är kallade går in och anmäler att ni kommer eller ordnar en ersättare som står i ert ställe. Och som det står i kallelsen så ska det räcka med en förälder per barn även om båda föräldrarna är kallade, har en förälder anmält att den kommer så bortse från kallelsen eller gå in och hänvisa att den andra föräldern anmält sig. Det går alltså inte att vänta ut tiden, för det är inte fler kallade än vad som behövs. Mvh Ledarna
P 2012
22 maj
0kommentarer
Visa fler nyheter