﻿<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><rss version="2.0" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"><channel><category>laget.se</category><title>laget.se - Nyheter från Lindome GIF F-2012</title><atom:link href="http://www.laget.se:810/LindomeGIF-F2012/Home/NewsRss" rel="self" type="application/rss+xml" /><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012</link><description>Här hittar ni alltid de senaste nyheterna från oss samtidigt som det läggs upp på hemsidan</description><item><guid isPermaLink="false">78685312-7e5c-ec0e-014d-a52571e533a9</guid><title>Ingen teori imorgon (15/6)</title><description>Hej!&lt;br&gt;Imorgon kör vi ingen teori innan träningen.&lt;br&gt;/Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-14 14:07&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012/News/8115648/Ingen-teori-imorgon--15-6-</link><pubDate>Sun, 14 Jun 2026 12:07:42 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">63d94c6f-6853-28c7-3fff-9904f568a296</guid><title>Information inför sommaren</title><description>Hej!&lt;br&gt;Nu börjar en intensiv säsong gå mot sitt slut. Vi har en match kvar i båda serierna innan vi går på lite sommarledighet.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Här kommer information om vad som gäller kommande veckor:&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;v24&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Träning som vanligt.&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;v25&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Eftersom det är sommarfotbollsskola väljer vi att ställa in tisdagens träning, men pga match på onsdag vill vi träna på måndagen. På torsdagen är det vår sista träning. Då tänkte vi köra en avslutning tillsammans med F2013 där vi bjuder in föräldrar att vara med och lira lite boll. Hoppas många vill/kan vara med. Notera tiden 18:00-19:30.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Träning:&lt;br&gt;Måndag 18:15-20:30&lt;br&gt;Torsdag 18:00-19:30 (avslutning med föräldrar)&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;v26-30&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Ledigt&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;v31&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Vi kör två st träningar inför Eskilscupen.&lt;br&gt;Måndag 11:00-12:30&lt;br&gt;Onsdag 11:00-12:30&lt;br&gt;Torsdag-Söndag Eskilscupen&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;v32&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Ledigt&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;v33&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Träning&lt;br&gt;Tisdag 19:00-20:30&lt;br&gt;Torsdag 19:00-20:30&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;v34 och framåt &lt;/b&gt;&lt;br&gt;Träning&lt;br&gt;Måndag 19:00-20:30&lt;br&gt;Tisdag 19:00-20:30&lt;br&gt;Torsdag 19:00-20:30&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Gothia cup&lt;/b&gt;&lt;br&gt;F2011 ska vara med och spela Gothia Cup. De har önskat låna spelare från oss så 5 st från oss kommer att vara med dem och spela. Vi har utgått ifrån de som har varit med dem under vårsäsongen när vi valt vilka som ska vara med.&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Eskilscupen&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Mer information om Eskilscupen kommer senare, men förbered er på att ni som ska vara med kommer att få någon uppgift i samband med cupen. Kan vara att till exempel fixa mellanmål någon dag.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi har hyrt minibussar som vi kommer att ta ner till cupen och transportera oss på plats. Vi kör samma upplägg som förra året vilket betyder att vi åker ner på torsdagen.&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Egenträning&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Hjälp era barn att hålla igång under sommaren. Följ med dem ut på en löptur, utmana dem i armhävningar och sit-ups. Få dem till att köra knäkontroll så vi förebygger skador. Eller varför inte gå ut och spela lite fotboll, kanske tävla om vem som kan göra flest trixningar under sommaren.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi ledare önskar er en trevilg sommar!&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-05 09:36&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012/News/8110758/Information-infor-sommaren</link><pubDate>Fri, 05 Jun 2026 07:36:39 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">0eabde24-2421-fca3-442c-47115a40c555</guid><title>Fotbollströjans dag för Barncancerfonden </title><description>Hej, på fredag är det fotbollströjans dag som Barncancerfonden anordnar för att öka medvetenheten om barncancer.
Vi stöttar detta genom att ha fotbollströjor på torsdagens träning. Ju fler olika vi har desto snyggare lagbild :blush: om man inte har någon så kommer jag att ta med våra egna matchtröjor.

Det är tävling mot 2013 tjejerna :heart:&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-26 21:28&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012/News/8105389/Fotbollstrojans-dag-for-Barncancerfonden-</link><pubDate>Tue, 26 May 2026 19:28:15 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">c471905b-2605-5b29-1307-06c427096c4d</guid><title>Bemanning Gothia Cup</title><description>Igår var Martin (Märtas pappa) och Tove (Idas mamma) på infomöte om Gothia Cup. Alla lag har fått tilldelat ett antal pass att bemanna för att det ska fungera under cupveckan på Lindevi.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Här kommer våra tilldelade pass;&lt;br&gt;Söndag 12/7 10-14 uppbyggnad Felicia L&lt;br&gt;Måndag 13/7 16.15-21 kiosk/grill Siri&lt;br&gt;Onsdag 15/7 11.45-16.30 kiosk/ grill Bonnie&lt;br&gt;Torsdag 16/7 7-12 kiosk/ grill Felicia G&lt;br&gt;Torsdag 16/7 11.45-16.30 parkering Peters mamma&lt;br&gt;Torsdag 16/7 16.15-21 parkering ???&lt;br&gt;Lördag 18/7 11-13 nedmontering Michaela&lt;br&gt;&lt;br&gt;Om ni inte har möjlighet så se om ni kan hitta en mor- eller farförälder, kompis eller byt med varandra. Bekräfta gärna så att vi kan meddela klubben.&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-19 18:17&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012/News/8101064/Bemanning-Gothia-Cup</link><pubDate>Tue, 19 May 2026 16:17:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">46925968-0867-4033-21f6-fb5fc3b33c75</guid><title>Ingen teori idag (18/5)</title><description>Hej!
Det blir ingen teori innan dagens träning. Vi tar nya tag med teori nästa måndag.

Samling istället på L2-1 (gräset) kl 18:40. 

/Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-18 10:39&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012/News/8100101/Ingen-teori-idag--18-5-</link><pubDate>Mon, 18 May 2026 08:39:37 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">732a0a4a-c024-2dcc-655a-423ba7cb4598</guid><title>Info inför Göteborg cup</title><description>Hej på er, här kommer lite info kring helgens cup.
På torsdag kommer vi att spela match kl. 15 och kl. 20 i Kviberg. Då det blir långt mellan matcherna så har vi bestämt att alla får sköta sig själva när det kommer till mat och om man vill åka hem emellan eller inte. Vi har samling vid planen en timme innan match, alltså kl. 14.00 vid Kviberg park 5 för den första matchen.
Det finns en app att ladda ner, göteborgcup fotboll. Där kan man se var och när vi spelar. På fredagen vill vi att laget håller ihop mellan matcherna och gemensamt går och äter lunch. Detta betalar var och en för sig.

Jag hoppas att detta var kristallklart :blush:
Skickar med länken till spelschemat. 
Så denna gången får alla sköta skjutsen själva.

&lt;a href="https://goteborgcupfotboll.cupmanager.net/2026/result/categories/69886699"&gt;https://goteborgcupfotboll.cupmanager.net/2026/result/categories/69886699&lt;/a&gt;

Vi hoppas att det blir en bra cup och att vi har många föräldrar som hejar på oss. Matcherna är 2x25 minuter 

Mvh Tränarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-12 22:10&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012/News/8096858/Info-infor-Goteborg-cup</link><pubDate>Tue, 12 May 2026 20:10:16 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">045b1ef8-7317-e338-51b2-9afa099ded6f</guid><title>Tvättlappen </title><description>Hej,

Klubben har sedan tidigare beslutat att alla aktiva medlemmar ska sälja tvättlappen.

Varje spelare ska sälja 7st paket a 200kr.

Jag kommer börja dela ut dessa i dag på kvällens träning.

En lapp från klubben skickar jag med.

Senast 31/5 vill jag att ni swishar mej. 
0733-295366 
Katarina Wessberg 
(Förälder)
&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-12 19:28&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012/News/8096611/Tvattlappen-</link><pubDate>Tue, 12 May 2026 17:28:45 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">bd12230c-96ce-8279-d4dc-1275150cc0f9</guid><title>Nya träningsställ</title><description>Hej! 

Efter samtal med tränarna har vi kommit fram till att tjejerna i laget behöver en ny uppsättning av träningsställ.

Det kommer gå till enligt följande: storlek provas ut på Intersport 421 i Högsbo.
En tröja och byxor provas, storlek och namn skrivs upp på listan i butiken under Lindome GiF F12.

För säkerhets skull skickar ni även namn och storlek till
Johan Larsson som kommer se till att det blir tryck på kläderna, sponsorer och namn. Skickas till 
johan.larsson@lassmeden-sa.se

Provning av kläder önskar vi är gjord innan den 18/5. 

Vi återkommer om kostnaden för kläderna. Peters företag kommer sponsra med en del. 

Bara att höra av er om ni har frågor! 
/Johan (Heddas pappa)
0707-204342&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-10 19:58&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012/News/8094927/Nya-traningsstall</link><pubDate>Sun, 10 May 2026 17:58:11 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">8e0546b6-3cbd-390e-ed1b-ddbc20d273aa</guid><title>Ingen teori imorgon 11/5</title><description>Hej

Vi hoppar teorin innan träningen även denna vecka.

Vi kör igång träning på L2-1 (gräs) med samling 18:40.

/Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-10 17:11&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012/News/8094751/Ingen-teori-imorgon-11-5</link><pubDate>Sun, 10 May 2026 15:11:20 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">42c5445a-a508-28f4-806d-e3c699efe606</guid><title>Bollservice tisdag</title><description>Hej, det kommer inte någon ny kallelse för bollservice. Vi utgår ifrån att alla som har tackat ja till träningen kommer ner. Vi ser också gärna att de som har tackat nej till träning på grund av skada kommer ner. Samling kl 18.40 i klubbstugan.

Mvh. Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-04 20:48&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012/News/8090832/Bollservice-tisdag</link><pubDate>Mon, 04 May 2026 18:48:05 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">3944363b-9843-1bdf-7c7a-46f88d6ed6bf</guid><title>Ingen teori innan dagens träning (4/5)</title><description>Hej!
Idag kör vi ingen teori innan dagens träning. Samling 18:40 med start träning 18:45.

Eftersom arbetet med att lägga om L3 har startat kommer vi nu träna på lite olika planer tills arbetet är klart. Idag blir det på gräset (L2-1  &amp; L2-2). Vilken plan vi ska träna på kommer att uppdateras i kalendern efterhand. 
/Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-04 07:16&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012/News/8090105/Ingen-teori-innan-dagens-traning--4-5-</link><pubDate>Mon, 04 May 2026 05:16:48 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">542a2b47-5700-2456-7d28-a398b494ee74</guid><title>Flyttad match</title><description>Hej
Tyvärr har matchen på söndag blivit flyttad pga att vi lägger om konstgräset på L3 och Kongahälla (som vi skulle möta) kunde inte komma senare på söndag. Det innebär att vi tyvärr även denna helg bara har en match. Kallelse till den matchen kommer som senast imorgon.

/Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-04-29 20:21&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012/News/8087481/Flyttad-match</link><pubDate>Wed, 29 Apr 2026 18:21:34 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">55195de7-e93e-5f1e-48fc-dedd0086d9a4</guid><title>Nya träningstider denna vecka (28/4 &amp; 1/5)</title><description>Hej!

Idag tränar vi på L1. På L1 är det lite andra träningstider så vi kör kl19:00-20:45 istället, dvs 15 min senare än vanligt.

Fredagens träning startar 10:30 istället för 11:00.

Kalendern är uppdaterad med de nya träningstiderna. 

/Ledarna
&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-04-28 12:41&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012/News/8086242/Nya-traningstider-denna-vecka--28-4---1-5-</link><pubDate>Tue, 28 Apr 2026 10:41:31 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">e297e514-a5f2-4bc2-f323-7ef87bd49ee6</guid><title>Flagguppdraget</title><description>Hej,
I morgon tisdag så har vi bestämt att alla tjejer får ta sig till samlingen på egen hand. Vi möts utanför gamla Ullevi enligt tidigare information.

Mvh. Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-04-13 18:09&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012/News/8075289/Flagguppdraget</link><pubDate>Mon, 13 Apr 2026 16:09:45 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">18de9d32-d379-7faf-ad0b-34815775e455</guid><title>Flaggträning på måndag</title><description>Hej på er, på måndag samlas vi kl 17.00 på pendelparkeringen för att samåka till nya Ullevi.
Vi behöver ha minst 4 bilar.
Mvh. Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-04-07 20:44&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012/News/8071362/Flaggtraning-pa-mandag</link><pubDate>Tue, 07 Apr 2026 18:44:54 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">a433b841-890c-389c-bd30-91183ef8a07d</guid><title>Fikaförsäljning Stor 9M9</title><description>Snart dags för seriespel igen!&lt;br&gt;Hemmamatcherna är ett perfekt tillfälle att fylla på tjejernas lagkassa med fikaförsäljning. Vi ordnar fika vid de matcher som F2012 kallar till, dvs Stor 9M9.&lt;br&gt;Ibland kan det bli så att vi är fikaansvariga på en match och vårt barn spelar på en annan match. Då får vi antingen byta med någon eller ta chansen att se båda matcherna:blush:&lt;br&gt;Ni som inte står med på listan kommer få en match längre fram.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Hjälps åt i gruppen med; &lt;br&gt;-Kaffe (finns kaffekannor och möjlighet att koka kaffe i klubbstugan)&lt;br&gt;-Mjölk&lt;br&gt;-Festis/ saft&lt;br&gt;-Kakor/ bullar/ smörgås/ korv&lt;br&gt;-Muggar&lt;br&gt;&lt;br&gt;Det finns en fikakorg med servetter, muggar mm. Fikagruppen ansvarar för att korgen lämnas över till nästa grupp på listan. I korgen finns en skylt med prislista och swishnr till lagkassan.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Sön 12/4; Bonnie, Siri&lt;br&gt;Sön 10/5; Felicia L, Ebba Z&lt;br&gt;Sön 24/5; Ida, Ines&lt;br&gt;Sön 7/6; Hedda, Helena&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-30 19:24&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012/News/8066574/Fikaforsaljning-Stor-9M9</link><pubDate>Mon, 30 Mar 2026 17:24:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">fc4a198d-d2af-9fdf-9bd0-bc058627b25d</guid><title>Lottförsäljning för Påsken</title><description>Hej,

Vi ska sälja bingolotter och Sverigelotter inför Påsken.
Lindome Gif har bestämt att klubben och lagen delar på vinsten.

Varje aktiv kommer få 3st kuvert att sälja.
Varje kuvert kostar 200kr och innehåller 1st Bingolott till påskdagen och 4st Sverigelotter.

Jag kommer börja dela ut lotterna efter kvällens träning.
Jag ser gärna att ni swishar 600kr direkt till mej när ni får lotterna.

Jag har öppnat upp Klaras kuvert och hon säljer lotterna var för sig. 
Har som säljteknik att Sverigelotterna är perfekta att lägga i påskäggen.

Mvh
Katarina Wessberg 
0733-295366 
&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-12 10:11&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012/News/8054169/Lottforsaljning-for-Pasken</link><pubDate>Thu, 12 Mar 2026 09:11:53 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">0bc4cf12-cf24-44f9-724a-c8c3ea761cd9</guid><title>Nu startar vi en Whatsapp grupp</title><description>Hej,
Vi har beslutat att starta en grupp för föräldrar och ledare på Whatsapp. Vi har upplevt att det finns ett behov för oss att kunna skicka ut viss information till er på ett smidigt sätt.

Det kan tex vara information om försäljningar eller annan praktisk information.

Vi vill dock inte att denna chatt ska användas för att avanmäla sig till träning/match. Inte heller meddela sen ankomst eller liknande. Det gör vi som tidigare via kallelse i Laget eller direkt till någon av oss tränare.

Vi önskar också att ni håller enskilda diskussioner i ett annat forum än detta. Det ska helt enkelt vara ett sätt att förmedla information till hela laget.

Nedan hittar ni en länk till gruppen

&lt;a href="https://chat.whatsapp.com/DfFwSnquYk20VB0yMR0BCu?mode=gi_t"&gt;https://chat.whatsapp.com/DfFwSnquYk20VB0yMR0BCu?mode=gi_t&lt;/a&gt;

Om ni har problem att ansluta till chatten så får ni höra av er.

Mvh. Socialamedier ansvarig :wink:&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-03 21:37&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012/News/8048793/Nu-startar-vi-en-Whatsapp-grupp</link><pubDate>Tue, 03 Mar 2026 20:37:03 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">a58045f7-d049-e920-c7b9-c1094af12d10</guid><title>Träningsmatcher</title><description>Hej!
Nästa helg börjar våra träningsmatcher. Som vi gick igenom på föräldramötet kommer vi samarbeta med F2013 vilket betyder att vi har två matcher varje helg, en i liten 9mot9 och en stor 9mot9.

Inför varje helg kommer vi skicka ut en intresseanmälan för att se vilka som kan vara med på helgens matcher. Denna kallelse kommer att skickas ut helgen innan de aktuella matcherna. Intresseanmälan stänger på onsdagen kl17:00. Viktigt att man svarar i tid. Svarar man inte i tid kommer man inte få någon kallelse till helgens matcher.

Kan man bara delta på en av matcherna vill vi att man tackar nej och skriver en kommentar om vilken match man kan delta i. Tackar man ja så räknar vi med att man kan båda matcherna. Om man bara kan delta på en av matcherna är det inte säkert att man kommer bli kallad, men vi kommer att se om det är möjligt att ta hänsyn till det. 

Därefter delar vi upp lagen och skickar ut kallelse till den match man ska spela. F2012 kommer skicka kallelse till stor 9mot9 och F2013 kommer skicka kallelse till de som ska spela liten 9mot9. Kallelse till rätt match kommer vi försöka skicka ut redan på torsdagen så man vet vilken match man ska spela. 

Om det är för många som har tackat ja till matcherna kommer vi att gå på träningsnärvaro. Missar man en match pga låg träningsnärvaro så blir man kallad till nästa match.

Vi har skapat aktiviteter för liten 9mot9 även om kallelsen kommer från F2013 för att ni ska kunna se när matcherna spelas.

Hör av er om ni har några frågor. 

/Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-02-20 17:06&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012/News/8041989/Traningsmatcher</link><pubDate>Fri, 20 Feb 2026 16:06:17 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">5f3e864c-1190-a825-b34a-85db62434ea9</guid><title>Dagens träning 19/2</title><description>Hej!

Pga väldigt få tjejer på dagens träning så ställer vi in vår ordinarie träning, men istället så är vi välkomna till F2013 träning. Den börjar kl17:15 på L3. Hinner man inte till 17:15 så är man välkommen så fort man hinner men senast 17:30. Träningen slutar 19:00. 

Ni som har anmält er till träningen får gärna skriva en kommentar om man kommer eller inte.

/Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-02-19 15:37&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/LindomeGIF-F2012/News/8041319/Dagens-traning-19-2</link><pubDate>Thu, 19 Feb 2026 14:37:45 GMT</pubDate></item></channel></rss>