• Protokoll från föräldramöte

    Hej! Här kommer vad som togs upp på mötet igår. - Information om vilka som är ledare i laget. Sandra Berglund, huvudtränare. Henrik ”Henke” Halén, tränare. Lucas Nyman, hjälptränare och Emma Nyman, lagledare. - Vi kommer att fortsätta nästa vecka med träning inne i Kuben på fredag, eventuellt veckan efter också. Info kommer. Sedan när gräsplanerna är klara och vi går ut och tränar så kommer vi att ha två träningar i veckan. Tisdag 17:30 och Torsdag 17:30. - Information om laget. Vi är 12 spelare och har anmält 1 lag (Kristallerna) till kvartersen. Vi kommer ha ett samarbete med Mix 16 som innebär att torsdagsträningen kommer att vara tillsammans med dom, och en tränare från deras lag stöttar upp vid den träningen. Henke kommer att vara med och träna en gång i veckan, tisdagstränigen. - Föreningsaktiviteter. From nu och fram till 25/5 säljer föreningen toapapper/hushållspapper. Ambitionen är att alla spelare i föreningen säljer 5 balar var. Den 25/5 meddelar man till Emma hur mycket man har sålt och leveransen av pappret kommer att vara i början av juni. - Alla lag i föreningen kommer att hjälpa till på A-lagets hemma matcher med inträde, kiosk och bollkallar, vårt lag har fått lördagen 14/9 kl 16. Vi bestämde att Sandra och jag sammanställer en arbetslista som vi sedan rullar på när det kommer till föreningsaktiviteter. Man ansvarar själv för att byta med någon om man inte kan hjälpa till vid den aktivitet man blir tilldelad. Arbetslistan kommer senare. Till denna aktivitet kommer det att behövas 3 vuxna och gärna 5 bollkallar (barn). - Vi kollade intresse för att åka på cup 2-4 augusti i Timrå, Mid Nordic Cup. Den kommer endast vara två dagar för oss som spelar 5 mot 5. Vi åker mellan och behöver någon skjuts försöker vi samåka för att de som vill följa med ska kunna följa med. Intresseanmälan behöver snarast komma in för att vi ska anmäla ett lag. - Den 25/5 kommer det att vara en föreningsfotografering. Det kommer att tas lagfoto och enskilda bilder. Vårt lag har fått tiden 10:15 men vi samlas 09:45 för att byta om till matchtröja (som kommer att finnas på plats). Har man så får man gärna ha svarta shorts och strumpor. För att ert barn ska få vara med på bild behöver man fylla i en blankett (GDPR), på blanketten fyller man även i om man är intresserad av att ev köpa bilderna eller ej också. Jag kommer ta med blanketterna till nästa träning för er vill att ert barn ska vara med. - Kläder. LAIF erbjuder 50% rabatterat pris på kläder till sina spelare. Bifogar bild separat på vilka kläder och vilka priser som gäller. Önskar man beställa så behöver jag (Emma) veta det senast 20/5, betalning sker till mig via swish på 0738454048 senast 25/5. - Vi försöker komma igång med att anmäla träningar och matcher via laget.se. Kom ihåg anmäla om ert barn kommer eller ej på träningar och matcher. Behöver ni hjälp med appen så säg till så hjälper vi gärna. Nu på torsdag kl 17:15 kör vi en träning utomhus tillsammans med F16, hoppas att alla kan komma. Fredag 17:15 har vi träning som vanligt inne i Kuben och på lördag är det första matchdagen, vilka tider som gäller kommer inom kort. Är det några funderingar så tveka inte att höra av er Långsele AIF F-14/15 för 17 dagar sedan 0kommentarer
  • Föräldramöte!

    Påminner om föräldramöte ikväll 17.15 i klubbrummet. Tacksamt vore om en från varje barn kommer. Långsele AIF F-14/15 för 18 dagar sedan 0kommentarer
  • OBS! Ändrade datum

    Hej! Två datum för vårsäsongens matchdagar har ändrats. Dagarna som gäller är: Lördagen 18 Maj (som tidigare) Söndagen 26 Maj (ändrad) Måndagen 3 Juni (ändrad) Måndagen 10 Juni (samma som tidigare) Ha det gott! //Emma Långsele AIF F-14/15 6 maj 0kommentarer
  • Visa fler nyheter