• Lagfoto onsdag 7/6

    Hej! På onsdag ska vi ta lagfoto och då ska såklart alla killar vara med! Samling kl. 19:00 för att fixa frisyren och dra på matchtröjan. Ha på dig blå fotbollsstrumpor, blå matchshorts och fotbollsskor. På tisdagens träning delar vi ut en lapp som du ska fylla i och ta med dig till fotograferingen. P-13 5 jun 2023 1kommentar
  • Obs! Samling 13:00 inför avfärd till match i Piteå

    Hej! Ändrad samlingstid inför matchen i Piteå. Samling kl. 13:00 på Hertsö IP för att ordna så alla grabbar har skjuts! P-13 3 jun 2023 2kommentarer
  • Kallelse till match

    Hej! Vi vill bara berätta och förtydliga vad som gäller angående kallelser till matcher. I år spelar vi 7 mot 7 och matcherna är 3x20 minuter långa. För att man ska få rejält med speltid och för att vi ska slippa byta sönder matcherna kommer vi att kalla 13 spelare till varje match. Vi tittar på träningsnärvaron när vi tar ut laget men vi vet att man inte alltid kan komma på alla träningar. Om du är med och tränar kommer du att få spela även om du missar enstaka träningar. Vi försöker att fördela rättvist så att alla spelar ungefär lika mycket under säsongen men har du lite färre träningar kanske du vilar någon fler match än den som har tränat mest. Om du INTE får en kallelse till match kommer du alltså inte att få spela. Om det finns plats i bilarna är du alltid välkommen att följa med och heja på laget även om du vilar från spel den matchen. På hemmamatcher kommer vi självklart och stöttar varandra! Om du har frågor kring detta så prata med oss ledare vid nästa träning! Vänligen, Andreas, Sandra, Per och Anette P-13 2 jun 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter