• Fikaförtjänst

    Bra jobbat Lisa, Lisa och Ahmad som fixade fika idag till hemmamatchen. 600kr drog vi in trots ganska dåliga publiksiffror! Detta betalar domararvodet och ger lite klirr i lagkassan! Killarna kämpade bra i blåsten men idag drog SSK längsta strået. Ny match och nya tag till veckan! P-13 10 jun 2023 0kommentarer
  • Lagfoto

    Hej! De som inte var på träningen idag måste ha med en förälder till lagfotograferingen imorgon. Alla måste fylla i en blankett och den kräver målsmans underskrift! Spelarna ska ha blå shorts, blå fotbollsstrumpor och fotbollsskor. Matchtröja får man låna under fotograferingen. Samling 19:00 utanför kansliet! P-13 6 jun 2023 0kommentarer
  • Fikaförsäljning hemmamatch 10/6

    På föräldramötet beslutades att vi ska sälja fika på våra hemmamatcher. Vi har lottat så varje spelares föräldrar blir fikaansvariga en gång denna säsong. 3 personer hjälps åt att baka och sälja fika. OBS! Om du får förhinder byter du med någon och det fixar ni själva! Till fikat fixar 3 föräldrar: *typ någon långpannekaka, som man skär i rejäla rutor. *Ta med något ”verktyg” att servera kakan med. *Koka en termos kaffe och ta med. Anette fixar läsk, muggar, servetter och swish-skylt. Första hemmamatchen är på lördag den 10/6. Fikafixare: Emil, Abbas, Theo M P-13 5 jun 2023 6kommentarer
  • Visa fler nyheter