• Fotboll och bad

    Vi kör en liten specialträning i det varma vädret imorgon tisdag (20 juni). Samling 17:00 på hertsö ip, gemensam transport till Svartöstan där vi spelar boll och badar. Grabbarna behöver handduk och badkläder. Har ni frågor ring Andreas eller Per P-13 19 jun 2023 8kommentarer
  • Min fotboll

    Hej! Svenska fotbollsförbundet har en app som heter Min Fotboll. Där kan man liverapportera från matcher och om man vill kan man filma matcher och livesända dem där. Det är också i den appen man kan registrera sina gröna kort så andra kan se att man har fått dem - om man vill. Jag har registrerat vårt lag och skickar inbjudan till er alla! P-13 15 jun 2023 0kommentarer
  • Match 14/6

    Imorgon kväll har vi match mot Lira i Björsbyn på BDX-fältet. Vi samlas i Björsbyn. Om du behöver skjuts till matchen måste du meddela det innan. Svara ”kommer” eller ”kommer inte” om du är kallad till matchen! Ha på dig blå shorts och blå strumpor, benskydd och fotbollsskor! P-13 13 jun 2023 25kommentarer
  • Visa fler nyheter