• Bingolotto till uppesittarkvällen

    Nu har bingo lottorna till uppesittar kvällen kommit till Lerums BK Först i kvarn gäller, Lerums BK har 200 st enkel lotter 100 kr st och 50 dubbel lotter 200 kr st att sälja. I år är priserna 100 kr för enkel lotten och 200 kr för dubbel lotten. Man skickar ett mejl till lerumsbk@lerumsbk.nu eller sms till 0768-220255 för att beställa sina lotter så löser vi så man hämtar dom under någon träning på kansliet. Med vänliga hälsningar Louise Lerums BK Tel: 0768-220255 A-ungdom 2 nov 2020 0kommentarer
  • Inställd fys

    Hej I och med de nya COVID-19 restriktionerna är fysen med Nathalie inställd ett tag framöver. Återkommer när vi får köra igång igen. Ledarna genom Malin A-ungdom 2 nov 2020 0kommentarer
  • Ändrad träningstid imorgon fredag 23/10. Se kalendern!

    Ny träningstid för imorgon, 20:00 - 21:20 Ledarna genom Malin A-ungdom 22 okt 2020 0kommentarer
  • Små LBK klistermärken

    Hej alla Nu har klubben beställt små LBK klistermärken. Ofta klistrar spelarna dessa på sina hjälmar. De finns att köpa i cafét när det, i anslutning till match, är öppet. Kan även köpas nere på kansliet när Louise är på plats. Kostar 15 kr för 2 st. Ledarna genom Mallin A-ungdom 21 okt 2020 0kommentarer
  • Cafévecka A-pojk - v.44

    Hej, Caféveckan för A-pojk enligt nedan som infaller redan nästa vecka. Cafét kommer endast vara öppet under matcher. Se längre ner mer information kring förhållningsregler med Corona. Onsdag 28/10 kl. 19-21 - Tiger Forsberg Lördag 31/10 kl. 18-21 - Max Holmberg Söndag 1/11 kl. 12.30-15.30 - William Jansson kl. 15.30-18 - Hampus Ericsson kl. 18-20 - Hugo Edwinsson Kan ni inte själva stå på utsatt tid så anlita någon från jouren (80kr/tim) Madeleine Hultén 0735-73 49 73 Edvin Frölander 0760-542791 Alice Bohlin 0730-21 16 98 Amie Sundgren 0761-72 24 87 Julie Sundgren 0723-50 04 48 Evelina Sundquist 0725-02 03 23 Linnea Stålros 0723-323512 Engla Nygren-Madsén 0708-246258 Thea Rosenqvist 0767-835033 Ebba Ljungqvist 0707-515585 Julia Zachrisson 0702-373081 Felicia Meyer 0721-819519 Cafét ska endast ha öppet under matcher. Publik släpps in i ishallen 5 min före matchstart, då ska allt vara förberett och ledare i motståndarlaget ska ha fått sitt kaffe. Det har satts upp plexiglas mellan kund och personal i cafét och det har satts upp hålla avstånd skyltar på golvet i cafét. Vi kommer inte sälja lösgodis, toast eller korv med bröd utan enbart varor som är portionsförpackade. Vi tar inga kontanter utan enbart swish. Det får endast stå en person i taget i cafét. Vi kommer även att plocka bort ståborden och placera ut bord och stolar så det blir lättare att hålla distans. Som alla säkert redan vet är det viktigt att tänka på följande: Tvätta händerna ofta Byt plasthandskar ofta Rengör ytor och handtag ofta med desinfektionsmedel Placering av bord och stolar ska hållas Påminn om att hålla avstånd A-ungdom 21 okt 2020 0kommentarer
  • Bemanning Sekretariat i helgen

    Anmälan sker i kommentarerna skriv vad ni vill göra och vilken match. Tack på förhand. A-ungdom 16 okt 2020 8kommentarer
  • Frukt till match

    Hej Det har varit brukligt att matrialarna köper in frukt till spelarna i A-pojk vid match. Nu har de kommit fram till, av olika anledning där COVID-19 är en, att det är bättre att respektive spelare tar med sig sin egen frukt. Alla gillar inte samma sak. Kom bara ihåg att det är viktigt att fylla på med nyttig energi när vi nu spelar 3 perioder så se till att få med frukt. Ledarna genom Malin A-ungdom 9 okt 2020 3kommentarer
  • Höstlovscamp fredag 30 och lördag 31 okt vecka 44

    Fredag och lördag vecka 44 är det Höstlovscamp Anmälan görs via länken nedan där man själv fyller i sina uppgifter senast den 26 oktober Klicka här för anmälan Betalning sker senast 26 okt till respektive lags konto. Deltagaravgift: 950kr/utespelare och 500 kr/målvakt. För "Team06" spelarna gäller följande: Swish: 123 160 11 45 eller konto (Swedbank, Sparbanken Alingsås): 8304-8, 123 111 892-6 Märk betalningen med HC+spelarnummer. För "Team05" spelarna gäller följande: Swish: 123 654 88 46 eller konto (Swedbank, Sparbanken Alingsås): 8304-8, 123 098 159-7 Som vanligt anger ni namn på spelaren vid inbetalningarna. Betalning innebär bekräftad anmälan d v s ingen betalning = ingen anmälan. Vid sjukdom återbetalas anmälningsavgiften. Schema för dagarna publiceras ca 1 vecka innan campen på www.laget.se/lerumsbk Alla deltagare skall varje dag ha ätit en rejäl frukost före ankomst. Vi tar Corona på stort allvar och vi vill genomföra campen så tryggt som möjligt för våra medlemmar. Samtliga grupper kommer att få 2 ispass ett fyspass och ett pass med klubbteknik per dag. Ett mål mat kommer att serveras per dag samt mellanmål. Vi kommer köra de yngre grupperna fram till lunchtid och de äldre grupperna när de yngre har gått hem. På så vis blir det färre antal deltagare i hallen plus att vi kan sprida ut deltagarna i omklädningsrummen. Dagarna blir alltså inte lika långa som tidigare med uppehåll mellan passen utan vi har gjort ett tajtare schema utan uppehåll. Schemat kommer publiceras ca 1 vecka innan campen drar igång. För frågor och information kontakta: Kansliet (Louise) 0768-22 02 55 lerumsbk@lerumsbk.nu A-ungdom 7 okt 2020 1kommentar
  • Visa fler nyheter