Nu är det dags för Eskilstuna Cupen.. Här kommer info
Arbetsbeskrivning för P/F2017 Cupens "handymen eller handywomens"... Ni ska finnas tillgängliga för att stötta alla arbetsgrupper under cupdagarna och förbereda inför cupen kvällen innan samt köra ett färdig fixande när cupen är över på söndag sen em/kväll.Vi delar uppgiften med två andra lag så alla behövs.. Städa plocka, hålla papperskorgar snygga på hela området... hålla toaletter och omklädningsrum fräscha, välfyllda med papper på IP. Stötta kioskerna med leveranser under dagarna och under respektive arbetspass säkerställa att hoppa in och hjälpa till. Vi skall alltså se till att säkerställa att allt flyter på bra. Alla funktionärer ska bära reflexväst under cupdagar, hämtas vid kansli. Där möts vi vaktavlösning också för att underlätta. Vi ser till att överlämningar mellan pass fungerar... de som kommer bör få en rapport av läget av den som lämnar. När passet avslutas/inleds så möts vi alltså vid den lilla byggnaden vid A-planen som kallas ”Kansli” dvs nära parkeringen för överlämning av väst samt walkie-talkies. Fördelning av pass, byt med varandra. Klubben räknar med intäkter på ca 2300 SEK per medlem som i slutet minskar kostnaderna för våra barn. Vi förväntar oss en förälder per spelare. Intäkten säkerställer tex att vi har klippta gräsmattor under stora delar av året. Fredag kväll 1600-2000 Fam Arvid Sundin Fam Remy Adler Fam Otto Sjökvist Söndag Sön 1000-1300 Fam Casper Levin Fam Edvin Junnegård Fam Emanuel Montelius Fam Liliana Edh Fam Liam Lundgren Sön 1300-1600 Fam Emmet Granberg Fam Erik Forsell Fam Fred Quicker Fam Hector Johansson Fam Signe Starborg Sön 1600-1900 ev till 2000 Fam Milton Sandberg Fam Oskar Sjöström Fam Scott Viebeke Fam Vincent Biderman Fam Zack Karlsson Fam Signe Starborg Kvällen innan cupdagen • Passet som sker under fredagen är mellan 1700-2000 • Sätta upp tält för kiosk "Nedre grill" • Bära fram bord till "Nedre grill" • Bära fram grill till "Nedre grill" • Sätta upp tält till "Övre grill" • Bära fram grill till "Övre grill" • Montera planskyltar enligt planskiss (plansponsorer) • Montera övriga skyltar inklusive P skyltar vid Tegelviken, infart till IP samt vid infart till grusplan. (Golfbanan vill ha sin parkering till sina kunder) • Ställa 7-manna mål på anvisad plats • Ställa 5-manna mål på anvisad plats • Kontrollera målnät och laga vid behov. • Placera papperskorgar på lämpliga platser Cupdagar Lördag-Söndag • Första pass ca 07:00 • Vanligtvis räcker det med 4-5 pers från anläggningsgruppen under cupdagarna. • Finnas tillgängliga för övriga arbetslag. (Kioskerna brukar vanligtvis behöva hjälp på morgonen med att bre smörgåsar mm) • Städa och tömma papperskorgar utomhus • Städa och tömma papperskorgar toaletter (Tegelviken undantaget) • Städa och tömma papperskorgar omklädningsrum, vilket även omfattar att sopa vid behov. • Sista pass slut ca 1900 (håll koll på ev. förseningar i spelschema, söndag gör vi klart innan Cupen avslutas på Kvicksunds IP) Cupens slut på Söndag Em/Kväll • Plocka skräp och tömma papperskorgar. • Samla in lånade 7-manna mål, placeras på anvisad plats vid C-Plan • Samla in alla skyltar, placeras i förrådet • Samla in och montera ned tält, placeras på anvisad plats • Samla in och montera ned eventuella bord som finns vid Grill-nedre och flytta till anvisad plats. Tack för Er hjälp! /Ledarna P/F 2017
P 2016/2017
24 mar 2024
0kommentarer
Varmt välkomna till Kvicksunds IP på Mini-sammandrag
Varmt välkomna till Kvicksunds IP på Mini-sammandrag Var Matcherna kommer att spelas på vårt konstgräs ute på fältet. Var inte rädda att ta med släkt och vänner för att se matcherna. När Lördagen den 23/3–2024 från klockan 1000-13000 (Planer konas upp mm samt matchvärdar/parkeringpå plats tidigare) Spelschema Matcherna spelas 2*15 minuter. Planerna kommer att vara uppmärkta med Plan 1 och Plan 2. Våra lag från Kvicksunds SK spelar sina matcher direkt efter varandra så viktigt att vi säkerställer lite energi under och mellan matcherna. Domare Matcherna kommer att dömas av ungdomsdomare från Kvicksunds Sk Tid Plan 1 10:00-10:32 Syrianska Västerås 2 - Jäders IF 1 10:37-11:09 Jäders IF 2 - Kvicksunds SK 2 11:14-11:46 Syrianska Västerås 2 - Kvicksunds SK 1 11:51-12:23 Jäders IF 1 - Kvicksunds SK 2 12:28-13:00 Syrianska Västerås 1 - Jäders IF 2 Tid Plan 2 10:00-10:32 Kvicksunds SK 1 - Syrianska Västerås 1 10:37-11:09 Jäders IF 1 - Kvicksunds SK 1 11:14-11:46 Syrianska Västerås 1 - Kvicksunds SK 2 11:51-12:23 Jäders IF 2 - Syrianska Västerås 2 Kvicksund SK Grå markering (1) / Vit tröja, gröna byxor och gröna strumpor Ledare Roger och Magnus Arvid, Liam L, Edvin, Liam K, Scott, Fred, Oskar, Emmet och Emanuel Kvicksund SK Grön markering (2) / Vit tröja, gröna byxor och gröna strumpor Ledare Micke, Mathias och Joel Loui, Hector, Elis, Vincent, Casper, Otto, Remy, Zack och Erik
P 2016/2017
19 mar 2024
0kommentarer
Information till alla lag
Obs! Information till föreningen Sammandrag Kvicksunds IP P/F 2017 Nr 1 Lördagen den 23 mars klockan 0930-1300 Kvicksunds SK – Jäder – Syrianska ca 50 barn med föräldrar Var: På Konstgräset Nr 2 Sammandrag Kvicksunds IP P/F 2017 Söndagen den 12 maj klockan 0900-1730 24 lag anmälda från Eskilstuna, Stockholm, Västmanland ca 250 barn med deras föräldrar Var: På Naturgräs 5-6stycken 5 mot 5 ytor ca 250 barn med bilar
P 2016/2017
17 mar 2024
0kommentarer
Träning 2/3
Hej, Vi kör utomhus imorgon. Tid: 10-11:15 Plats: Konstgräset
P 2016/2017
1 mar 2024
0kommentarer
Sammandrag 7 oktober
Hej allihop! Lördagen den 7 oktober bjuder vi in Västerås SK, Skogstorp, Rytterne IF och Jäder IF till vår hemmaplan här i Kvicksund. Nu är det vår tur att tillsammans skapa årets bästa och trevligaste sammandrag för våra barn och tillresta gäster. Vi kommer vara 11 killag samt 3 flicklag. Vår ambition är att vi får sol och vackert väder med glada barn och glada föräldrar. Vår viktigaste uppgift som föräldrar för P/F 2017 i år blir att sköta organisationen runt detta sammandrag. Vi kommer de närmsta åren säkert ha 1-2 sammandrag/år för att låta våra barn spela matcher men också för att stärka lagkassan rejält för de inköp och övriga kostnader som krävs för att kunna bedriva en verksamhet. Vi vet alla att det är jobbigt att få ihop vardagen och helgerna mm. Vi har skrivit upp alla föräldrar eftersom det är Ni som kan göra skillnaden. Vi vet att det finns syskon, barn som behöver mer uppmärksamhet mm. Vi har dock valt att lägga ett pass på varje förälder, alla kan hjälpa till med något och under en viss tid i sina pass och kanske efter sina pass. Vid uteblivet deltagande eller varierat deltagande per föräldragrupp så kommer vi behöva förstärka lagkassan på annat sätt. Gula västar finns i förråd så att vi funktionärer syns för våra gäster -Sarg Huvudansvarig: Alex Granberg Ledare som man kan ha som support vid detta sammandrag: Micke Sjökvist Sargen hämtas vid Munktellarenan på fredag, återlämnas måndag morgon. Släp måste hyras för transport alt om någon har ett högt släp. Alex Granberg Johan Levin Uppsättning sker lördag morgon tar ca 1 timme och support från sekretariat/matchvärd -Kiosk/Grill Huvudansvarig: Malin Adler Ledare som man kan ha som support vid detta sammandrag: Marcus Karlsson, Mathias Bergman 08:00 - 12:00: Andreas Forsell, Malin Adler, Henrik Eriksson, Hanna Lassen Ahl, Sara Levin, Ellinor Adamsson, Mikaela Sandmark 11:00 - 15:00: Therese Köhler Karolina Váraczki-Oláh, Emanuel Quicker, Ida Svensson, Niklas Karlsson, Magnus Adler, Mikaela Starborg, Kinga Przybyla Vår kassör Malin Adler skriver ut och sätter upp swish-skyltar som går till lagets lagkassa. (Försäljningen av kaffe, fika, hamburgare mm, gruppen säkerställer att kaffe etc är klart innan första matcherna. Förberedelser kan ske i klubblokal. -Sekretariat/Matchvärd Huvudansvarig: Niklas Viebke Ledare som man kan ha som support vid detta sammandrag: Roger Mellin 08:30 - 12:00: Niklas Viebke, Daniel Varaczki 11.30 - 15:00: Maria Montelius, Camilla Forsell, Emma Karlsson Första passet tar emot lag samt domare och visar dem tillrätta. Visar omklädningsrum till de som behöver. Finns tillgänglig vid matchplanerna och stöttar domare så att matcher kommer igång. Läs text innan Eskilstuna Cpen om ”Matchvärd” -Parkeringsvakt (1-2 personer) Huvudansvarig: Magnus Edh Ledare som man kan ha som support vid detta sammandrag: Magnus Eriksson 08:30 - 10:00: Magnus Edh, Camilla Sjöqvist Parkeringsvakten ser till att det är någorlunda strukturerat vid parkeringen på grusplanen uppe vid A-plan, vid fullt med bilar så . -Städning 14:30 - 16:00: (Samtliga föräldrar, ledare stannar tills allt är återställt) Ni som inte fått en uppgift hör av Er såklart eftersom vi glömmer massor vi ledare Mvh Ledarna
P 2016/2017
28 sep 2023
2kommentarer
Visa fler nyheter