• Uppdrag till föräldrar

    Hej innebandyföräldrar, Frivillighetens väg hade ingen framgång, och tiden rinner ifrån oss. Vi kommer behöva hjälp från er med diverse saker framöver kopplade till barnens innebandy och det behöver vi ordna på ett effektivt och rättvist sätt. Vi kommer använda spelarlistan i laget.se och dela ut uppdrag i namnordning. Vi ledare kommer ta oss friheten att exkludera oss från dessa uppdrag då vi redan är engagerade. När vi tilldelar nya uppdrag så skickar vi ut det som en nyhet, vi vill då att ni bekräftar att det är mottaget med en kommentar på nyheten. Skulle det inte passa för er eller om ni får förhinder så löser ni det genom att byta med någon annan förälder. Vi tänker lägga en Excel lista under ”dokument” på laget.se med uppdragen så det blir överskådligt. För att underlätta ev. byten mellan er föräldrar så skulle vi även vilja lägga med era mobilnummer där. Om någon inte önskar att få sitt nummer publicerat i listan så meddela Mattias på 0704-173624 senast den 27/1. Uppdrag: ADAM Lagrepresentant till säsongsavslutning (Möte Lyckehallen 1/2 18.00) ARVID Kiosk på hemmamatch 24/2 BENJAMIN Kiosk på hemmamatch 24/2 DANTE Sekretariat på hemmamatch 24/2 OBS, ni som inte svarat på kallelse till Warbergspelen, gör gärna det idag så vi ser om vi har underlag för två lag. //Ledarna P014-015 22 jan 10kommentarer
  • Warbergsspelen & Säsongsavslutning

    Hej Föräldrar, vi fick just besked att styrelsen i IBK givit oss tillåtelse att anmäla två lag till Warbergsspelen som spelas den 6/4 för vår del. Vi tyckte det kunde vara en kul upplevelse för killarna. Det är en stor cup och för P14 och uppåt spelas den över två dagar, men bara en dag för oss. Vi planerar att anmäla två P15 lag och söka dispens för våra P14 killar. Vi skickar ut en preliminär amnälan för att kolla intresset, så vi inte anmäler två lag om intresset inte är stort nog eftersom anlämningsavgifter är ganska hög. Vi skulle uppkatta om ni svarar under helgen eftersom det är få platser kvar. Anmälan är inte bindande. I princip samtidigt som ovan skrevs fick vi detta från samma styrelsemöte; "Vi i styrelsen håller på att planera inför avslutningsdagen. Vi behöver att varje ledare utser minst en person från varje lag som hjälper till att planera detta tillsammans med två ur styrelsen. Återkoppla gärna med namn och lagtillhörighet. Representanten skall infinna sig i Lyckehallens cafeteria den 1/2 kl. 18:00." Normalt sett tror jag inte på principen av frivillig anmälan i dessa samanhang utan förespråkar tilldeldade uppdrag, men, eftersom det är väldigt lite föräldrauppdrag i P14-15 än så länge så testar vi! Någon som kan tänka sig att vara P14-15s represenattant för att hjälpa till att planera avslutningen? Går fint att svara på detta utskick isf. P014-015 18 jan 0kommentarer
  • Matchdax!

    Hej på er, Nu har vi fått klart detaljerna kring de tre matchtillfällen vi tilldelats på den andra halvan av säsongen. Som tidigare kommer vi spela två parallella matcher vid varje matchtillfälle, och kommer dela gruppen i två lag, denna indelning sker slumpmässigt för varje tillfälle utefter den ordning barnen blir anmälda. Det som är nytt nu är att vi kommer vara tre lag vid dessa matchtillfällen och det kommer vara samma tre lag vid alla tre tillfällen. Sandared, Fritsla och Kinna. Arrangerande lag spelar match 1 och 3, besökande lag spelar match 1-2 eller 2-3. 28/1, samling 9.15 i Fritsla 10.00 Fritsla-Kinna 11.00 Kinna-Sandared 24/2, samling 13.00 i Lyckehallen 14.00 Kinna-Fritsla 16.00 Sandared-Kinna Vi kommer nog behöva lite hjälp av föräldrar för att arrangera. 23/3, samling 11.00 i Sandaredshallen 12.00 Fritsla-Kinna 13.00 Kinna-Sandared Kallelser kommer att skickas ut, svara gärna så tidigt som möjligt, senast måndagen innan match. Tänk på att ta med energi (troligen finns kiosk men vi vet inte), vattenflaska, handduk, tvål, ombyte, glasögon, sockar, skor och klubba. Om någon förälder önskar att barnen inte duschar efter match så meddela gärna oss ledare. // Ledarna P014-015 14 jan 7kommentarer
  • Visa fler nyheter