• Betalning restaurangchansen

    Hej!Betalning av restaurangchansen gör ni till swish 123-0562587.Skriv spelarens namn i meddelandet.Det finns några extra häften och appar om någon behöver fler.Bra jobbat laget! P18 5 okt 0kommentarer
  • Restaurangchansen

    På grund av inställd träning så sker ingen utdelning av restauranchansen idag.Jag finns på arenan på måndag istället och delar ut till de som beställt. P18 30 sep 0kommentarer
  • Träning inställd 30/9

    Träningen idag blir inställd. Detta på grund av att vi blev av med vår plan (Rosta Gärde stöngt pga regn) och även att vi kommer bli väldigt få spelare dels för att vi har många återbud men även för att många kommer att rotera ikväll.Det blir egenträning istället!Här är träningsprogrammet som skall göras.1. X hopp. Hoppa 40 sek vila 20 sek, x32. Benpendling, 10 raka, 10 snea på varje ben.3. Pressrörelser för armarna: Armhävningar 30 st. 10st breda, 10st vanliga och 10st smala, stjärnan.4. Dragrörelser för armarna: Chins, liggande rodd. ( görs om det finns möjlighet )5. Pressrörelse för benen: Åttan. Utfallssteg, framåt sidan bakåt, nästa ben. Tre varv.6. Dragrörelse för benen: Höftlyft på medicinboll, pall m.m. 20 st ( Funkar även utan boll, pall )7. Bålstabilisering: Plankan. Rak planka ( vanlig ), höger sida, vänster sida. 30 sek persida.8. Framstupa diagonallyft. Stå i plankställning. Lyfthöger arm och vänster ben. Bli så lång som möjligt utan att roterabålen. Håll två sek, byt sida. 10 st på varje sida.9. Situps 30 st.10. 30st rygglyft. Ligg på mage med händerna vid huvudhöjd. Lyft mjukt överkroppen så högt du kan. Utan att lyfta fötterna. Nacken hålls rak, samt titta ner i golvet. Håll positionen ett kort ögonblick och sedan sänk kroppen långsamt ner mot golvet.Minst tre varv av alla repetioner. Vill man göra fler så får man. P18 30 sep 0kommentarer
  • Visa fler nyheter