• Lagfotografering

    lagfotografering kommer att ske kl 18:00 fredag 21/8 på Stråvallen. Alla som vill vara med på lagbilden stannar kvar efter träningen. Ledarna Bollek 20 aug 2009 0kommentarer
  • Träningen åter igång

    Alla gamla och nya deltagare hälsas välkomna åter efter sommaruppehållet. Vi ses på stråvallen fredagar kl 17! Ledarna Bollek 13 aug 2009 0kommentarer
  • Uppstart efter sommaren

    Uppstart efter sommaruppehåll är fredag 7/8 kl 17:00 på stråvallen. Bollek 1 jul 2009 0kommentarer
  • Sista träningspasset

    Sista träningspasset före sommaruppehåll är nu på fredag 3/7. Som avslutning bjuds alla spelare på fika. Bollek 1 jul 2009 0kommentarer
  • DM Match

    Samling tisdag kl 18:30, vid "pumphuset" (grusplanen vid Stråvallen) för de barn som vill medverka i bolleks aktivitet i samband med DM matchen mellan KSK och Degerfors. /Ledarna Bolleken Bollek 29 jun 2009 0kommentarer