• Nu kör vi igång igen!

    På fredag den 15/1 kör vi återigen igång inne i Sjöängshallen. Tiden är densamma dvs. kl 1700-1800. Vi söker fortfarande efter fler ledare till bollek och allra helst bland er som har barn födda 04 eller senare då samtliga nu aktiva ledare har barn födda 03. Bollek 10 jan 2010 0kommentarer
  • Ändrade träningstider för Bollek

    Hej på er alla! Ändrade tider för hösten! Sista träning före juluppehåll är den 11/12 mellan kl 17:00 och 18:00 Återkommer med datum för uppstart av kommande säsong. OBS!!! Parkering får ENDAST ske vid stora parkeringen. Risken är stor för parkeringsböter om man parkerar på annan plats. Vädjan till er föräldrar som har barn födda -04, -05! Bollek behöver er insats i laget. Kommer det ingen som kan hjälpa till kommer bollek att upphöra under våren/sommaren. Förkunskaper i fotboll är inte nödvändig, klubben tillhandahåller utbildning via fotbollsförbundet. // Ledarna Bollek 4 dec 2009 0kommentarer
  • Inomhusträning!

    Hej på er alla! Ikväll den 2/10 kl 17:00 börjar vi leka med boll på nytt. Vi kommer att hålla på till den 18/12. Kostnader för detta är 100:-/barn. Vi önksar hjälp av föräldrar till barn födda 04 och 05, detta för att redan nu säkra bolleks framtid. Ledarna Bollek 2 okt 2009 0kommentarer
  • Sista utomhusträningen på Fredag!

    På fredag 18/9 kommer sista träningspasset utomhus att vara. Vi kommer att spela matcher mot varandra och en del lekar. Föräldramatch kommer också. Allt avslutas med fika. Inomhusträningen kommer att starta den 2/10 kl 17:00 i Sjöängshallen. Vi kommer att ta ut en xtra "inomhusavgift" på 100:-/barn för att täcka kostnaderna för hallhyra. Vi önskar fler ledare till bollek, känner du att det finns lite tid över så hör av dig. // Ledarna Bollek 16 sep 2009 0kommentarer
  • Sista träningen utomhus

    Hej på er alla! Det är mycket roligt att se den goda uppslutningen av bollekande barn. Nu börjar höstrusket komma krypande så sista utomhusträningen kommer att vara den 18/9. Preliminärt startar inomhussäsongen redan den 2/10 kl 17:00-18:00. Bollek har ett behov av nya ledare! Det önskas speciellt föräldrar som har barn födda -04 eller yngre. Vid intresse kontakta någon av ledarna för mer information. Mvh Uffe, Rasmus och Sami Bollek 5 sep 2009 0kommentarer
  • Visa fler nyheter