• Fair Play Cup - bemanningsschema 22-24 mars

    Sverige - vi har ett resultat! Vi har försökt lägga pusslet med all input som kommit in. Inte helt lätt men vi har nog ändå fått till det hyfsat okej. Bemanning Junedals matsal/kök som bekant vid frukost, lunch och middag. Hjälpa till med servering och disk. Personal från Junedal och JIK finns på plats som fördelar arbetet. JIK-personal är huvudansvarig och ger klartecken när allt är klart efter passen. OBS - ta på er lite oömma kläder som tål att smutsas ner - det kan bli lite blött och kladdigt. Förkläden finns troligtvis att låna men det är inte garanterat. Vid frukostpassen är det ingång köksvägen på baksidan vid parkeringen då entrédörrar troligtvis är låsta. Alla eventuella byten överlåtes nu till er själva att lösa om det skulle bli nödvändigt. Har ni förvarnat er sotare? Vid byten meddelas det till mig då en bemanningslista ska lämnas in till JIK inför uppdraget. För ordningens skull kommer en kallelse till er när det börjar närma sig, som en lite påminnelse som ni då ska svara KOMMER på. BAKNING HELG 1 & 2 Alma Hellström (separat info till er) MIDDAG FREDAG 18:30-23:00 1. Moa Törnblad 2. Moa Törnblad 3. Livia Hirsch 4. Livia Hirsch 5. Molly Hjertquist 6. Molly Hjertquist 7. Ruth Wengbrand 8. Ruth Wengbrand 9. Simon Kristiansson P13 (*byte med Ebba Persson) 10. Simon Kristiansson P13 (*byte med Ebba Persson) *Ebba Persson tar lunchpass lördag 6/4 med P13, två personer FRUKOST LÖRDAG 05:45-10:00 (OBS - ingång köksvägen baksidan) 1. Elsa Wernborg 2. Elsa Wernborg 3. Vera Wallmyr 4. Vera Wallmyr LUNCH LÖRDAG 10:30-15:00 1. Hilma Johannesson 2. Hilma Johannesson 3. Lina Mehnert 4. Lina Mehnert 5. Olivia Edenholm 6. Olivia Edenholm 7. Nellie Westin 8. Nellie Westin 9. Stella Alsterbo Wigenius 10. Stella Alsterbo Wigenius MIDDAG LÖRDAG 16:30-21:00 1. Junie Dahlbom 2. Junie Dahlbom 3. Astrid Wilsson Eng 4. Astrid Wilsson Eng 5. Greta Aspklint 6. Greta Aspklint 7. ida Ottozon 8. Ida Ottozon 9. Bianca Sinclair 10. Bianca Sinclair FRUKOST SÖNDAG 05:45-10:00 (OBS - ingång köksvägen baksidan) 1. Ellen Svenningsson 2. Ellen Svenningsson 3. Elsa Wahlberg 4. Elsa Wahlberg LUNCH SÖNDAG 10:15-14:45 1. Bella Svensson 2. Bella Svensson 3. Thea Lundström 4. Thea Lundström 5. Alice Karlsson Werninger 6. Alice Karlsson Werninger 7. Siri Landén 8. Siri Landén 9. Elvira Steén 10. Elvira Steén PS. Förra året fick vi superfin feedback för väl utfört arbete - så vi håller fanan högt även i år. LYCKA TILL!! F11 1 mar 9kommentarer
  • Kakleverans idag onsdag 28/2!

    Idag kom en pall med kakor hem, så vi kör utlämning nu ikväll mellan 18:30-19:30, passar bra efter träningen. Vi siktar på att bli av med allt idag, så kan ni inte hämta be någon annan i laget hämta åt er. Tack på förhand! Välkomna till Saltkråkegatan 37 - vi syns! F11 28 feb 8kommentarer
  • Laguppdrag Fair Play Cup

    Likt tidigare år och som tränarna berättade om på förldramötet är helgerna för Fair Play Cup heliga för alla JIK-lag. Detta är en cup som Smibf arrangerar tillsammans med Jönköpings IK och är en viktig inkomstkälla för föreningen. För att allt ska funka ska alla JIK-lag bidra och de får som vanligt en uppgift att lösa. Cupen är fördelad på två helger, 22-24 mars och 5-7 april. Ikväll var det möte med alla lagföräldrar ang planeringen med Fair Play Cup. Det står klart att vi återigen får Junedals matsal då JIK gärna ser att lagen får uppdrag de tidigare haft för att få allt att flyta på så bra som möjligt. Vi delar detta med uppdrag med P13 som även detta år gick med på att vi får jobba första helgen då våra tjejer inte spelar, så vi sen kan närvara och heja på när vi spelar den andra helgen. Nytt för i år är att det utöver lunch och middag även ingår frukostpass. Detta betyder några fler timmar totalt för laget men i och med några nya tjejer i truppen kommer det gå att lösas. Det efterfrågades lite på f-mötet att ev få andra uppgifter. Först o främst är det inget vi kan påverka, sen drar vi faktiskt en vinstlott med att få fortsätta med detta uppdrag. Jämfört med att ansvara för en spelhall med allt fix runt omkring eller vara nattvakter på skolor så har vi det bra - vi är ju ockå vana vid det här laget. Enklast planering vore ju att bara fördela ut passen på er, men likt tidigare vill jag stämma av lite. Först och främst om det är nån tid under helgen 22-24 mars ni helt absolut inte kan, där det blir helt omöjligt att kunna närvara, skriv då det i nedan kommenatarsfält. Det finns absolut ingen chans att meddela att man inte kan alls, då får ni ersätta er plats/tid med en släkting, vän, granne eller er sotare. Sen blev det ju väldigt uppskattat hos er förra året att ni var dubbelt på passen, dvs att ni kom med två vuxna till passet och då avverkade er tid på en och samma gång. Det var i stort sett alla som valde det, så därför utgår vi ifrån detta upplägg även detta år. Är det däremot någon familj som INTE vill ha sk dubbelpass, att istället dela upp sin tid på två separata pass, ja då får ni skriva detta i nedan kommentarsfält så får vi se om det är görbart. TIderna det handlar om: Fredag 22/3 middag kl 18:30-23:00 Lördag 23/3 frukost kl 05:45-10:00 Lördag 23/3 lunch kl 10:30-15:00 Lördag 23/3 middag kl 16:30-21:00 Söndag 24/3 frukost kl 05:45-10:00 Söndag 24/3 lunch kl 10:15-14:45 För att kunna komma igång med planeringen så fort som möjligt får ni t.o.m onsdagen (28/2) på er att ev svara. Trevlig kväll! F11 26 feb 22kommentarer
  • Visa fler nyheter