• Inställd träning

    Kvällens träning är inställd pga sjukdom och för få anmälda. Vi tar nya tag på torsdag💙💚 F 12-13 20 feb 1kommentar
  • Försäljning till påsk

    Som nämndes på föräldramötet kör vi en försäljning för leverans innan påsk! Det blir kakor/godis/knäcke där man kan sälja med en katalog och/eller med en egen webshop som är lätt att dela ut via sociala medier eller sms. Klicka på länken i kommentarerna för att enkelt skapa en egen webshop som är knuten till laget. Välj ert barns namn. Ni kan sedan dela en länk till er webshop i socialamedier eller via pm/sms och börja sälja direkt. Hör av er om ni vill ha kataloger. Där finns det en lista att fylla i era kunders beställningar. Sedan lägger ni in era beställningar i er webshop. Vi kör försäljning fram till 3 mars. Jag lägger vår gemensamma beställning på morgonen den 4 mars för att kunna hantera/sortera och lämna ut innan påsk. Burkarna kommer inom 5 arbetsdagar. Jag säger till så fort jag plockat i ordning era beställningar så att ni kan hämta dem när det passar å dela ut till era kunder å då ta betalt. Vi tjänar 33kr per burk som kostar 70kr. Jag hjälper gärna till om ni har frågor - jag finns på 070-621 79 67 /Sandra F 12-13 9 feb 1kommentar
  • Umecupen 12-14 april

    Resan till Umeå sker under fredagen - första matchen spelas tidigast 18.30 på fredag men som det ser ut nu spelar vi 2 matcher lördag å 2 matcher söndag. Matchschema kommer att fastställas ungefär 1 april. Lagkassan står för kostnaden för tränarnas egen bil. Alla spelare betalar 400:- till den som kör. De 400:- för bensin är det som betalas in för att anmäla sig till cupen. Kör man själv får man tillbaka 400:- för sitt barn. Man får 400:- för andra barn som åker med. Samåker man med annan föräldrar kommer man överens om hur bensinkostnaden ska delas. Deltagaravgiften på 700:- tas från lagkassan och betalas för alla spelare och ledare senast 1 mars, (den återbetalas inte vid avhopp). Då ingår boende på skola, mat (kvällsfika fredag, 4 mål lördag, frukost söndag) samt cup-buss. Frukost och kvällsfika serveras på skolan. Lunch och middags serveras på 2 ställen där man kan välja det som passar bäst. 2-3 föräldrar behövs för att bo med tjejerna och hjälpa till, dessa deltar då som ledare. Alla föräldrar på plats kommer dock behöva hjälpas åt med skjutsar mellan matcher å måltider. Boende är på skola - Maja Beskow eller Dragonskolan. Incheckning fredag sker efter 17.00 och utcheckning senast 12.00 söndag. Obs! Det råder totalt Nöt-förbud! Umecupen kan inte säga säkert vilka hallar det blir men troliga spelhallar för våran klass är: Nolia, Musköten, Vildmannahallen.?(övriga hallar som finns är Umeå Energi Arena tre hallar, Midgårdshallen, Sjöfruhallen, Thoren Arena, Ersängshallen, Jubileumshallen) Prata med era barn innan anmälan - vill man åka på cup, vill man sova i skolan, kan man sova där själv, vill man testa men ha möjlighet att hämtas? Det går så klart bra att göra allt med laget för att sedan sova på annan plats. Anmälan=betalning 400:- i bensinpeng ska ske senast den 23/2 till Sandra Rosén Swish 0706217967. Deltagaravgiften ska betalas senast 1 mars och därefter får man ingen återbetalning. Om man av någon anledning inte kan åka med går de 400:- till lagkassan som ändå måste betala för deltagaravgiften. Efter sista dag för er anmälan kommer vi se över vilka som kör, vem som har plats kvar å vem som behöver skjuts. Innan 1 mars ska vi ha klart vilka föräldrar som ska bo med tjejerna. Å jag behöver få besked om ev allergier. Efter att spelschemat är klart kan vi se över när man behöver/vill åka. Härligt med en komplett uppslutning på kvällens möte - det här kommer bli riktigt kul för tjejerna! F 12-13 6 feb 0kommentarer
  • Visa fler nyheter