Föreningsuppgifter 2025
Hej, Likt tidigare år så har laget fått på sig att hjälpa till med olika uppgifterna som föreningen ansvarar för årligen och som bemannas av de olika lagen. P14 kommer denna säsong att ha ansvar för följande: • Matchkiosk A-laget 25/6 (på plats från 18:15) • Bingokiosken på Klinta IP 11/8 (på plats från 17.00) • Städning på Ullviliden vecka 24 (måndag 9/6 och fredag 13/6) • Städning på Ullviliden vecka 41 (måndag 6/10). Vi har valt att göra en slumpmässig lottning av de som i dagsläget inte har några andra uppgifter i laget. Om det är så att ni absolut inte kan är det eget ansvar att byta med valfri person eller att ordna med ersättare. Det är av stor vikt att varje uppgift har rätt bemanning. Instruktioner om vad respektive uppgift innebär ?nns på lagets sida under ?iken dokument. Uppgifterna för säsongen 2025 är fördelade enligt följande: • Ansvar för matchkiosk 25/6: Bob, Fabian, William • Ansvar för bingokiosken 11/8: Harald och Alvar • Ansvar städning Ulliviliden v24: Simon • Ansvar städning Ullviliden v41: Theo Dessutom kommer vi behöva hjälpa till med Aroscupen, där Irstaskolan skall användas för boende (14-16/6). Detta kommer att kommuniceras separat när detaljerna är satta. Viktigt att komma ihåg att byta med varandra eller ordna ersättare i god tid om någon ej kan ovanstående. Byte meddelas därefter till mig, Mats så att jag kan vidarebefordra info till föreningen. //Ledarna
P-14
2 maj
0kommentarer
Kallelser till match
Hej, Vi skickade i måndags ut kallelser till säsongens första seriematcher. Det har nog varit lite olika bud om hur spelarna skall komma att kallas, men det som gäller framöver är att vi har två "grunduppställningar", för lag Vit, respektive lag Grön. Lag Grön: Målvakt: Edvin Backar: Jack, Otis, William Mittfält: Bob, Vidar, Alex, Gösta, Alvar, Theodore Anfall: Sixten Lag Vit: Mål: Theo Backar: Jakob, Alfred Z, Simon Mittfält: Alfred H, Harald, Sigge, Fabian Anfall: Valter, Adrian Vår ambition är att faktisk kallelse skickas ut senast söndag helgen innan match, och att ni föräldrar svarar senast på onsdagen. Detta för att vi ska kunna säkerställa att vi har tillräckligt med spelare och en bra sammansättning med de olika positionerna som spelarna har för stunden i just den perioden av säsongen. //Ledarna
P-14
30 apr
1kommentar
Vilken dag!
Men hörni! Vilken fantastisk dag vi fick tillsammans! Vi vill rikta ett stort, stort TACK till alla som hjälpte till med bemanningen, utan er hade det inte funkat! Grym teamwork! Vi har dragit in ytterligare ett antal tusen kronor för att stötta upp fotbollsåret. Bra jobbat! Även ett stort TACK till alla sponsorer som hjälpt till med alla inköp! Så himla fint att se killarnas utveckling och nu ser vi fram emot en härlig fotbollssäsong! Ha en fantastisk söndag! /planeringsgruppen
P-14
27 apr
0kommentarer
Visa fler nyheter