Hej alla föräldrar, Det var en fin och lång dag 😊 Alla barnen var grymma – de kämpade som riktiga krigare, hjälpte varandra och stöttade sina lagkamrater hela dagen. Stort tack även till er föräldrar för ert tålamod, stöd och omtänksamhet.
24 maj

Du måste logga in för att kommentera

Logga in