• Fairplay cup 2024

    Hej på er, snart bär det av till Gothia cup :) Vi kommer denna säsong även att åka till Fairplay som går av stapeln i Jönköping 5–7 april. Denna cup kommer vi finansiera med hjälp av försäljning av kakor och chips till laget. Försäljningarna drar i gång efter Gothia cup. Mer info om försäljningarna kommer senare. För att vi ska veta vilka som vill följa med till Fairplay kommer vi att skicka en anmälan som behöver besvaras senast 8/1. F-10/11 30 dec 2023 0kommentarer
  • Gothia cup info och packlista

    Hej på er, vi önskar er alla en God Jul! Vi vill även ge er lite information inför kommande cup Torsdagen den 4/1 bär det av till Göteborg och Gothia cup! Vi kommer att samlas 10.00 vid Ingelstad skola för vidare avfärd mot Göteborg och Katrinelunds gymnasiet där vi ska bo. Vi kommer att äta lunch på vägen och vill att barnen har med sig en matlåda med lunch. Vi har en match på torsdag kväll 18.20 och tre matcher på fredagen i gruppspelet. Vi rekommenderar er att ladda ner appen Gothia innebandy cup där ni kan se spelschemat. Gothia cup erbjuder en rad aktiviteter och vi ledare tar beslut om detta under helgen. Vi planerar att gemensamt åka och besöka klubbhuset. Packlista kommer nedan: Sovsäck och kudde Luftmadrass för en person samt pump om det behövs till luftmadrassen Pyjamas Swisch eller kort (de tar inga kontanter) hygienprodukter Klubba och Innebandyglasögon Duschhandduk Kläder Matchställ Bars eller dricka som kan ge dem energi mellan matcherna Mobilladdare Vattenflaska Inneskor för att ha i skolan Gymnastikskor till matcherna Väska som de kan ha sina kläder i och handduk, när vi åker på matcher. Badkläder (om vi besöker simhall på Gothia card) //Tränarna F-10/11 23 dec 2023 0kommentarer
  • Matallergier och cuptröja Gothia

    Hej allihop! Det närmar sig cup och här kommer lite info från Gothia cup angående specialkost och beställning av cuptröja för er som vill beställa en. Beställningarna gör vi så skicka till mig om ni har specialkost och vill ni ha tröja så skriv i kommentarsfältet, tröjbeställning skickas senast den 26 dec. Specialmat på grund av allergi är kostnadsfri men måste beställas senast den 10 dec. Vid beställning efter den 10 dec debiteras all specialmat med 300 kr/person. ingen mat innehåller nötter eller fläskkött. För de här alternativen behövs ingen beställning. Gothia cup kräver läkarintyg för specialkost och dessa måste jag kunna maila in till Gothia. Vegetarisk mat erbjuds till en kostnad av 100 kr/pers och turnering. Dom har ej någon möjlighet till att servera vegansk mat. Beställa årets Gothia cup T-shirt. Ni kan förbeställa och få rabatt på tröjorna, tröjan ser ni på deras hemsida T-shirt med tryck på bröstet 150:- vid förbeställning, 200:- på plats. T-shirt med tryck på bröstet och namn och nummer på ryggen 200:- vid förbeställning, 250:- på plats. Observera att betalning och hämtning av tröjor görs i Klubbhusets butik som ligger intill Valhalla spothall. Andra Gothiarelaterade saker kan ni också hitta på cupens hemsida www.gothiainnebandycup.se Där finns info kring cupen, event runt cupen och även Gothia card. Kortet ingår för alla spelare och det så att ni föräldrar även vill ha ett så kan vi beställa för 200:-/st. Mvh Ledarna F-10/11 28 nov 2023 8kommentarer
  • Träning 27 november

    Hej alla! Måndag 27 november kör vi träning ihop med f08/09 och köra lite matchspel. Vi tränar mellan 18.00-20.00 och uppvärmning kör vi i hallen. Vi kommer att dela in dom i mixade lag och köra så matchlikt som möjligt. Hjälp av föräldrar/syskon till klockan och domartjänst önskas. Kallelse till detta evenemang kommer senare i veckan. Mvh Tränarna F-10/11 21 nov 2023 1kommentar
  • Dags beställa Julkalendrar samt Bingolotter till uppesittark

    I år kommer vi i IIBK att sälja både Bingolotter till Uppesittarkvällen den 23/12 samt Julkalendrar. Att köpa/sälja bingolotter och kalendrar via Ingelstad IBK är ett sätt att stödja föreningens verksamhet. Såsom tidigare år vill vi först undersöka antal lotter och i år även kalendrar som resp. lag önskar. Bakgrunden till detta är att slippa manuellt plock med enstaka extra lotter/kalendrar samt förhoppningsvis även lyckas sälja lite fler lotter. Både lotterna och kalendrarna kostar 100 kr/st (vi har även tillgång till dubbel- (x2) och trippel- (x3) lotter om någon önskar detta). Grundrekommendationen är att sälja minst 3 bingolotter samt 2 kalendrar per spelare. Men vi är givetvis tacksamma om ni lyckas sälja/köpa fler än så. Vänligen kommentera nedtill på denna nyhet antal lotter och kalendrar som ni önskar. Vi behöver ditt svar via kommentarsfältet nedtill på denna lagnyhet senast 26/11. Efter att ni fått era lotter/kalendrar säljer och samlar ni föräldrar/spelare in pengar för de lotter/kalendrar som ni säljer. Inbetalning sker via Swish direkt till IIBK på Swishnummer 123 107 1018 senast den 23/12. Ange Bingolotto + Spelaren samt Lag, ex "Bingolotto Anna Andersson, F12-14" (OBS! Varje förälder/spelare är i år ansvarig för att samla in pengar och betala in direkt till klubben till skillnad mot tidigare år då ansvarig lagledare gjorde det). Här finns ett förslag/mall som med fördel kan läggas ut på arbetsplatser för att kunna hjälpa till med försäljningen: https://www.laget.se/Ingelstad/Document/Download/909107/10795294 Tack på förhand! Vi ses! Mvh / Ledarna F-10/11 5 nov 2023 17kommentarer
  • Visa fler nyheter