• Klubbkollen, enkät för spelare och vårdnadshavare

    Hej vårdnadshavare och spelare i laget! Vi vill informera er om att föreningen nu under hösten genomför Klubbkollen, som är en del av Kvalitetsklubb, svensk fotbolls ramverk för effektiv och schysst föreningsverksamhet. IF VP kommer inom kort att skicka ut en anonym enkät till er för att få en bild av vad du/ni tycker om föreningen. När du och övriga respondenter har besvarat enkäten kommer IF VP att få en sammanställning över resultaten, som sedan ligger till grund för att utveckla föreningens verksamhet. Vi vill betona vikten av att era svar är av stor betydelse, här har man chans att påverka verksamheten! För barn upp till och med 14 år är det en gemensam enkät för vuxna/barn, det förklaras mer i enkätens infotext. Spelare från 15 år (P09 och äldre) kommer att få en egen enkät (om de har mailadress på laget.se) och där får inte vårdnadshavare någon enkät alls. Svenska Fotbollförbundets förhoppning är att många föreningar vill veta vad deras barn, ungdomar, vårdnadshavare och ledare tycker om verksamheten och därför genomföra Klubbkollen. Läs mer om Kvalitetsklubb: www.svenskfotboll.se/kvalitetsklubb och om Klubbkollen på Kvalitetsklubb - Frågor och svar - Förening och aktiva (svenskfotboll.se) För andra frågor kontakta: kansli@ifvp.se F-13/14 26 okt 2024 0kommentarer
  • Möjlighet till fotboll på höstlovet

    IF VP har några år kört camp (extraträning/miniläger) på höstlovet för äldre spelare i klubben. Det är några av våra mest erfarna ungdomsledare som håller i campen. I år finns det möjlighet även för våra spelare att vara med. - Måndag-onsdag - Tre timmar - Kostnad 450 kr Just nu ligger passet för vårt lag planerat på fm, men det kan ev ändras till em om fördelningen av anmälda spelare blir ojämn. Mer info och anmälan här: Höstlovscamp v 44 Trevlig helg! F-13/14 11 okt 2024 0kommentarer
  • Digitala Lagkassan

    Hej alla, Vi har nu skapat ett konto i Digitala Lagkassan för att förenkla och säkra hanteringen av vår lagkassa. Plattformen gör det enkelt för oss att hantera betalningar, insamlingar och utbetalningar. Så här fungerar det: 1. Ni kan betala direkt till lagkassan via Swish, bankkort eller bankgiro. 2. Alla insättningar och transaktioner registreras i realtid, så ni kan följa dem enkelt. 3. Ni får påminnelser automatiskt om något saknas, och vi kan snabbt skicka ut betalningsavier när det behövs. 4. Det finns även möjlighet att samla in pengar via sponsorer och QR-koder för försäljning. 5. Om man har utlägg som lagkassan ska betala, måste man bifoga kvitto samt kontonummer. Hör av er om ni har några frågor! Vänliga hälsningar, Eduardo, Nathalia och Martha Ekonomigruppen F-13/14 4 okt 2024 3kommentarer
  • Disco 5 okt - uppdelning uppdrag - UPPDATERING

    UPPDATERAT INLÄGG - LÄS HELA Hej! Lördagen 5 oktober blir det ett disco i lilla Sverkersskolans idrottshall (på Sysslomansgatan) för alla tjejer i laget! Tid för disco blir 1830-2030. 3 föräldrar som hjälper till att ställa i ordning och vakta första passet. Tid 1730-1930. - Emma - Jessica E - Linn - Therese 3 föräldrar som vaktar andra passet och hjälper till att städa undan. Tid 1930-2130. - Peter E - Hans S - Kristina B 2 föräldrar som planerar och fixar snacks och dryck. - Martha R - Åsa S 2 föräldrar som planerar och fixar ljus och ljud. - Sara W - Rebecka E Kostnad per barn kommer bli ca 50kr, vi återkommer om Swish - det ska ev koordineras med cup-betalning. Cilla A och Linnea R från Eventgruppen är kontaktpersoner på lördag 5 oktober, Cilla har nyckel och kommer och öppnar och låser sedan också på kvällen. Ni som ska fixa snacks respektive ljus och ljud - samordna gärna med Cilla och Linnea om vad som ska lämnas över/fixas i ordning och när. Observera att alla föräldrar ansvarar för sina egna barn under discot. Prata därför med era barn på förhand om hur de ska ta sig hem, huruvida de får lämna discot mm. Mvh Eventgruppen F-13/14 29 sep 2024 14kommentarer
  • Bemanning av VP Kiosken - 14:e och 15:e september

    Hej, Jag heter Ricardo och är pappa till Olivia. Vi har fått i uppdrag att samordna bemanningen av VP Kiosken lördagen den 14:e och söndagen den 15:e september. Kiosken behöver vara öppen: Lördag 14:e september: 08:30 - 13:30 Söndag 15:e september: 08:00 - 20:00 Vi behöver 2 personer per pass och 3 personer vid stängning, då det ska städas och plockas undan. Lördag 14:e september: • Pass 1: 08:30 - 10:30 • Pass 2: 10:30 - 12:30 • Pass 3: 12:30 - stängning Söndag 15:e september: • Pass 1: 08:00 - 10:00 • Pass 2: 10:00 - 12:00 • Pass 3: 12:00 - 14:00 • Pass 4: 14:00 - 16:00 • Pass 5: 16:00 - 18:00 • Pass 6: 18:00 - stängning Skriv gärna era namn under det pass som passar er bäst. Tack för er hjälp! Med vänliga hälsningar, Ricardo F-13/14 1 sep 2024 20kommentarer
  • Visa fler nyheter