Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ifö Bromölla IF P-08
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Ifö Bromölla IF P-08.
P-08
Följ oss för uppdateringar
Diggiloo till Bromölla 13:e Juli !
Föreningen har tackat ja till att hjälpa till vid detta arrangemang - det innebär ett välkommet tillskott till föreningskassan.
Vi behöver hjälpas åt för att lösa uppgiften, totalt behov är 50-70 frivilliga. Om alla lag (från 8-åringar upp till seniorer) ställer upp med i genomsnitt 5 pers per lag så löser det sig smidigt, det går även bra att engagera vänner o bekanta till detta.
De som ställer upp får gratis inträde till konserten.
Ni som ställer upp anmäler via detta forum senast 22/5 ! Kom igen nu o dra ett strå till stacken !
Resursbehov;
Bygg- och bärhjälp scen/produktion - 10 pers, 08.00-14.00. Lunch ingår.
Riv- och bärhjälp av scen/produktion - 14 pers, 22.15 - 03.15. Nattmacka ingår.
Förutsättningar; Nyktra, praktiskt lagda, fysiskt arbete, minåler 20 år.
Stolplacering, numrering etc - 12 pers, 10.00-14.00
Rivning stolar etc - 12 pers, 22.30 - 00.15
Förutsättningar; egna handskar, oömma kläder, nyktra, minålder 16 år.
Värdar, värdinnor, biljettrivare under konsert - 12 pers, 16.00-22.30.
Förutsättningar; egen förtäring, även löpande städning under konsert.
Parkeringsvakter - 8 pers, 15.00 - 19.30
Staketvakter - 8 pers, 16.00 - 22.30
Förutsättningar; vid behov vakta vid staket m.m, inga obehöriga på arenan.
Finstädning av arenan - 6 pers, 14/7 08.00-12.00
mvh/Ledarna
Kommentera
Endast sidans medlemmar kan kommentera