• Bemanning Skadevi Cup U16 2025

    Hej Vi närmar oss Skadevicup och till detta har vi fått att bemanna Vasaskolan- Logi, Mat samt Komvux-Logi I bifogad länk så vill vi nu att ni går in och skriver upp er. Bemanningsschema Grunden är att förälder till varje spelare skall bemanna 2 st dagpass alt 1 Nattpass och bemanningen är Obligatorisk. OBSERVERA att det är 2st flikar i dokumentet som ni kan fylla i Instruktion för respektive arbetsuppgift kommer att delges på plats. Vid frågor eller funderingar kontakta Pär 0707-985753 alt David 0733-333809 Tack för er hjälp-Tillsammans hjälps vi åt! U16 - 2009/2010 11 okt 0kommentarer
  • Bemanning AnnLiz Cup 22-24/8

    Hej Som vi tidigare har informerat om så skall vi bemanna Arena C under AnnLiz Cup den 22-24/8. Mot att vi bemannar dessa arbetspass så får våra 2 lag delta utan kostnad på AnnLiz samt att vår grupp erhåller en ersättning. Vi behöver nu er hjälp med att bemanna följande funktioner i Arena C - Seketariat 2 st - Filmning 1 st Totalt är det 7 arbetspass att bemanna. Varje arbetspass skall innehålla ovanstående funktioner (tot 3 personer/Pass) Vi har valt att lägga arbetspassen till 2 matcher (Undantag för Arbetspass 3 som endast är en enkel match) Matchtiden är 2*25 minuter. I följande länk så kan ni gå in och fylla i när ni kan arbeta. LÄNK Vi ser gärna att vi blandar föräldrar ifrån båda åldersgrupperna i syfte att lära känna varandra i den nya U15/U16 gruppen. Tillsammans hjälps vi åt! U16 - 2009/2010 3 aug 0kommentarer
  • Info inför uppstarten av handbollssäsong 25/26

    Här kommer en kortare information inför den stundande uppstarten av säsongen 25/26. Planeringen inför säsongen är i full gång och vi beräknas starta upp med sommarträningen igen den 12/8. Arbetet med att bygga upp och ihop den nya organisationen pågår för fullt och vi lägger pusselbitarna allt eftersom. Laget.se Vi har nu flyttat över alla killar födda 2010 till den ”nya” gemensamma laget sidan. Detta görs utifrån att vi enklare skall kunna hantera information, kallelser etc till samtliga. Undersök gärna så att ni alla kan se och ta del av den nya sidan. Den tidigare sidan för pojkar födda 2010 kommer att tas bort över tid. Whats app grupp. Föräldrar till barn födda 2010 och spelare födda 2010 kommer att erhålla en inbjudningslänk till Whats app föräldragrupp respektive ledar-spelargrupp som tidigare använts av 2009 gruppen. Klicka på länken och följ instruktionerna som följer. Dessa grupper kommer att användas av oss ledare för att snabbt informera er föräldrar och spelare. Kalender Vi har nu börjat att uppdatera kalendern med träningar och aktiviteter. Kalendern kommer att fyllas på allt eftersom vi får klart med matcher, cuper etc. KickOff Den 15 och 16/8 kommer vi att kalla alla spelare och ledare till en kickoff/teambuildings aktivitet. Separat kallelse med mer information kommer att skickas ut till alla spelare. AnnLiz Cup Vi kommer att spela AnnLiz cup den 22-24/8. med 2 lag. Kallelse och mer information kommer att skickas ut till spelare när vi kommit igång med träningarna under v 33. Som en del av vårt deltagande under AnnLiz så har vi fått i uppdrag att bemanna Arena C under denna helg mot att vi deltar kostnadsfritt och erhåller en ersättning till vår grupp. Vi behöver här hjälp av er föräldrar att bemanna följande funktioner under helgen. -Sekretariat -Filmning Separat nyhet kommer att skickas ut i närtid med en länk till bemannings schema där ni fyller i de pass som ni kan jobba. Vi kommer löpande återkomma med mer information allt eftersom. Avslutningsvis så vill vi ledare i den nya U15/U16 organisationen hälsa alla spelare och föräldrar hjärtligt välkomna tillbaka till en ny lärorik och spännande säsong. /Ledarna U15/U16 gm Pär U16 - 2009/2010 31 jul 0kommentarer
  • Visa fler nyheter