KIOSK/ SEKRETARIAT HEMMAMATCHER
Hej Här kommer Kiosk/ sekretariat schemat för våra hemmamatcher. Varje spelare har fått pass i kiosken eller sekretariatet. Det är viktigt att alla hjälps åt så att matcherna flyter på smidigt så ledarna kan fokusera på matchen. Vi samlas 1 timme innan matchstart, så hinner vi bygga sargen, ställa i ordning sekretariatet och testa utrustningen samt förbereda kiosken inför matchen i lugn och ro. VIKTIGT : Om ni inte kan ert tilldelade pass, så får ni byta sinsemellan. KIOSK/ SEKRETARIAT HEMMAMATCHER 18/10: 13.00 IFK Heden Skattkärs IK 1 Väse Sporthall Kiosk: Arvid, Albin Seketariat/Sargbygge: Elliot, Hilmer 15/11: 11.00 IFK Heden Karlstad IBF Väse Sporthall bredd Central Kiosk: Manfred, Philip Seketariat/Sargbygge: Sigge, Theodor 29/11: 13.00 IFK Heden Hagfors IBS2 Väse Sporthall Kiosk: Vincent, Vidar Seketariat/Sargbygge: Elliot, Arvid 24/1: 11.00 IFK Heden Degerfors IBK Väse Sporthall Kiosk: Tristan, Sigvard Seketariat/sargbygge: Sigge , Albin 31/1: 13.00 IFK Heden Skoghalls IBF Väse Sporthall Kiosk: Philip, Manfred Utveckling röd Seketariat/Sargbygge: Eliot, Vidar 21/2: 11.00 IFK Heden Hultsberg IBF Väse Sporthall Kiosk: Hilmer, Vincent Seketariat/Sargbygge: Tristan, Sigvard
P16/17 innebandy
11 okt
6kommentarer
Försäljning av toalett- och hushållspapper
Försäljning av toalett- och hushållspapper Hej alla föräldrar! För att stärka vår lagkassa kommer vi att genomföra en försäljning av toalett- och hushållspapper från Miljökassen. Detta är en enkel och uppskattad försäljningsform där alla kan bidra, samtidigt som vi säljer produkter som de flesta hushåll ändå behöver. Varför vi säljer Pengarna vi tjänar kommer att gå till: - Deltagande i cuper - Lagkläder - Gemensamma aktiviteter för laget - Säsongsavslutningar och andra laginsatser Praktisk information Vi säljer toalettpapper och hushållspapper från Miljökassen Försäljningsperiod: 8 - 26/10 Registrering av säljare vänligen använd denna länk: https://portal.miljokassen.se/registrera-saljare/e6300c1d-9bc0-489d-8da3-f8afc2fc2391 Leverans: ca 5 dagar efter bekräftad order - Antal sålda balar meddelas till Veronica. Betalning: Betalningen skall in till försäljningsansvarig inom 15 dagar från mottagen leverans Alla barnen kommer att få ett säljblad imorgon på träningen. bifogar ett blad för de som inte kan vara med på träningen. Försäljningsansvarig är Veronica och Alexandra. Vid frågor angående försäljningen vänligen kontakta Veronica: 070-8932531 eller Alexandra: 070-1483830 Tack för ert engagemang och stöd! Tillsammans gör vi det möjligt för våra barn att fortsätta spela innebandy med glädje och gemenskap. 💪
P16/17 innebandy
7 okt
2kommentarer
Förändring av träningsupplägg
Hej, Eftersom vi öppnade upp P16 och bjöd in P17 till detta lag. Jätteroligt att så många vill spela, men 25-30 spelare Känner vi nu att de inte är en hållbar träningsmiljö för någon. Och vi vill inte utesluta någon utan kommer därför att göra ett nytt upplägg. Gällande måndagsträningarna kommer vi tyvärr inte kunna erbjuda träningar för de som är födda 17, efter sammanslagningen blev vi fler än vi hade räknat med. Och för att vi ska kunna bedriva en bra träning har vi inte kapacitet på måndagar pga platsbrist. Detta är ett beslut taget med stöd av styrelsen. 16/17 tränar tillsammans på onsdagar, där har vi fått tillgång till den andra hallen så vi kommer att köra träning även där inne,kl: 17-18. I lilla hallen kommer de som inte spelat poolspel tidigare träna. Vi kommer fokusera på att lära oss grunderna i innebandy och spela 3mot3 eftersom de är så de kommer spela om de blir poolspel. Men som styrelsen och tidigare utskickat, vi behöver ledare på plats nu för att kunna dra igång ett poolspel till våren. De befintliga ledarna har matcher varje helg i blå serie och kommer inte ha möjlighet att kunna vara med på poolspelet. Åter igen vi vädjar att medföljande syskon sitter på läktaren för allas skull. Grabbarna som tränar tappar fokus samt att syskon kan få bollar och klubbor på sig när de springer runt. Påminner även vikten av att era barn kommer med rätt utrustning till träningen. Klubba med rätt vinkel, naveln är ett bra riktmärke hur lång klubban ska vara. Samt glasögon för att de ska få vara på planen.
P16/17 innebandy
7 okt
0kommentarer
Föräldramöte
Kallelse till föräldramöte – Innebandylaget Kära föräldrar,?Vi vill bjuda in till föräldramöte för innebandylaget: 📅 Datum: 30 september?🕒 Tid: kl. 18:00?📍 Plats: Omklädningsrummet vid fotbollsplanen Syftet med mötet är att informera om säsongen, förväntningar och ramar kring träning och matcher. Agenda: 1. Grundregler för barnen * Rätt utrustning (innebandyklubba, glasögon, skor osv.) * Inställning och konsekvenser:?• Man är på träningen för att träna och lära?• Konsekvenser om man stör gruppen (prat, inte följa instruktioner)?• Krav på närvaro på träningar för att få spela matcher?• Nya spelare födda 2017 kommer inte spela matcher, om inte vi ledare bedömer att barnet är redo. Vi har stöd från föreningens ledning. 2. Fair play och lagkultur * Hur vi ska vara mot lagkamrater * Hur vi ska uppträda mot motståndare och domare 3. Träningsdress * Total kostnad ca 1000 kr per barn * Vi hoppas kunna få in sponsorer på 10–15 000 kr * Resten tas från lagkassan 4. Hjälp runt laget * Hantering av sargen – även på träningar * Kiosk- och sekretariatschema 5. Försäljning * Exempelvis försäljning av toalettpapper 6. övrigt Vi hoppas att alla föräldrar har möjlighet att komma, eftersom detta är viktigt för att skapa en bra miljö för spelarna och för att säkerställa en gemensam förståelse kring laget. Välkomna!?Hälsningar, tränarteamet och lagledningen
P16/17 innebandy
25 sep
0kommentarer
Visa fler nyheter