• Seriepremiär!!

    Nu kör vi igång!! Håll uppsikt i almanackan, fyller på den kontinuerligt. Första matcherna spelas nästa vecka 3/5 o 4/5. Mer information kommer. P-02/03 25 apr 2013 0kommentarer
  • Träningsmatch lördag

    Hej! På lördag 20/4 spelar vi träningsmatch hemma på IP mot Skyllberg. Samlingstid 12.00. Samtliga spelare är kallade. Vid förhinder kontakta som vanligt Johan, 070-8471155. (Detta MÅSTE skötas SÅVÄL till träning som till match, svårt att planera verksamheten annars)!! //Ledarna P-02/03 18 apr 2013 0kommentarer
  • Overall till alla spelare!!

    Hej!! Tack vare utmärkt sponsorjakt så har vi fått ihop pengar till varsin overall till spelarna utan någon kostnad. Stort TACK till Henke G, Hanna och Johan som ordnat så att detta blev möjligt!! Alla spelare som inte beställt overall uppmanas att göra detta snarast, så att vi kan fixa med tryck, så att vi kan få overallen så snart som möjligt. Med vänlig hälsning, Ledarna P02 P-02/03 15 apr 2013 0kommentarer
  • Inställd match!

    Kumla ringde och ställde in dagens träningsmatch pga avstängd plan. Tråkigt men vi skall försöka få till en match inom kort. // Ledarna P-02/03 13 apr 2013 0kommentarer
  • Uppstartsinfo och sammanställning från föräldramötet

    Hej alla! Nu har det äntligen blivit dags att starta upp fotbollssäsongen 2013! Under april månad kör vi träning på konstgräset i Hallsberg på måndagar och torsdagar kl 16.45-18.00. Sen hoppas vi att få komma ut på riktigt gräs i maj, ber till vädergudarna om värme och solsken så planerna blir spelbara. Har önskat hos gräsplansansvarige att få träningsdagar måndagar och onsdagar precis som förra säsongen, och väntar på besked från honom om detta. Mer info kommer! På lördag den 13/4 spelar vi träningsmatch mot IFK Kumla i Kumla på konstgräset vid ishallen. Samling IP Hallsberg 13.45. Matchstart 15.00. Samtliga spelare är kallade. Vid förhinder kontakta Johan 070-847 11 55. Matchställ finns att kvittera ut hos Ida under torsdagsträningen. Säsongen kommer att starta någon gång i mitten av maj, väntar på spelschema från ÖLFF. Vi är anmälda till två serier i år också, där vi försöker att i möjligaste mån förlägga våra hemmamatcher på fredagskvällar. Bortamatcher kommer förmodligen att spelas främst på lördagar. Nytt för i år är att vi kommer att kalla spelare till match efter onsdagsträningen, så håll koll på hemsidan! Vi är anmälda till 4 cuper under säsongen. Lilla Lithellscupen 8/6 Finspångscupen 28-30/6 Forwardcupen 2-4/8 Transtenscupen 11/8, 2 lag anmälda. Finspångscupen kostar ca. 850:-/spelare i deltagaravgift. Vi kommer att ta ut en avgift på 250:-/spelare alternativt 500:-/nytillkommen spelare under vinter/vår. Ev. avgifter för övriga cuper återkommer vi med. Vet ni redan nu att Ert barn inte har möjlighet att deltaga i någon cup, hör av Er snarast. På föräldramötet beslutades det att om man säljer 15 pkt NewBody á 150:- så får man föreningens väska. Säljer man 25 pkt så får man väska samt föreningens träningsset. Försäljningen pågår fr o m nu fram till den 2/5. Ansvarig: Jenny Lind 076-025 88 01 Ansvarig för kommande föreningsförsäljning (ex. plastpåsar/disktrasor) : Heléne Bergmark 070-582 39 59 Samordnare för Cafetérian och schemaläggning: Ulrica Klasson 070-312 44 25 Transtenscupansvariga: Olle Österby Nielsen 070-354 88 96, Rickard Hofvander 076-787 77 02 Vi har även diskuterat möjligheten till sponsring av killarnas föreningsoverall. Vi beslutade att alla föräldrar skall ta ett krafttag och kolla upp möjlighet till att få sponsorer snarast! Kontakta Henrik Gustafsson, 070-583 33 02, senast den 11/4!! Medlems- och deltagaravgift för 2013 är 800:-/spelare. Betalas senast 30/4 till Bg.nr: 129-8686 IFK Hallsberg FK Glöm inte att ange SPELARENS NAMN, PERSONNUMMER och LAG vid inbetalningen. Vid obetald avgift äger spelaren ej rätt att deltaga vid träning eller match. Med allt detta sagt så ser vi verkligen fram emot en ny lyckad fotbollssäsong med härliga ungar och glada föräldrar!! Mvh Ledarna P11 P-02/03 9 apr 2013 0kommentarer
  • Föräldramöte inför säsongen

    Hej! Den 4/4 klockan 17.00, under träningen, tänkte vi ha föräldramöte o diskutera kommande säsong med er föräldrar. Det är mycket viktigt att ni kommer ner!! Ses på IP!! Välkomna!! Mvh Ledarna P-02/03 30 mar 2013 0kommentarer
  • Visa fler nyheter